دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 11:02

پارک بانوان یاسوج کلنگ‌زنی می‌شود

شهردار یاسوج از کلنگ‌زنی پارک بانوان این شهر در زمینی به مساحت ۵ هکتار در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

 به گزارش تسنیم، محمدعلی جاوید ظهر امروز در آئین همایش گرامیداشت سالروز تشکیل شوراهای اسلامی در یاسوج، اظهار داشت: احداث کتابخانه، زمین فوتبال،  استخر شنا، پیست‌های اسکیت – دوچرخه سواری و موتورسواری و همچنین بازارچه‌های برای اشتغالزایی و حمایت از تولیدات بانوان در این پارک تدارک دیده شده است.

وی عنوان کرد: تفریغ بودجه شهرداری یاسوج در سال 93 دو برابر سال 92 است به طوری که از 20 میلیارد تومان به 40 میلیارد تومان رسید.

جاوید ابراز کرد: احداث پارک بانوان، احداث پل چهارم و تقاطع غیر همسطح بشار، آسفالت خیابان‌های شهر، سنگ فرش معابر و پارک‌های محله‌ای از جمله پروژه‌های تعریف شده و اولویت دار شهرداری یاسوج در سال 94 است.

شهردار یاسوج افزود: اعتبارات سال گذشته هر شهرداری منطقه شیراز 5 برابر کل اعتبارات یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است.

جاوید با اشاره به اینکه برخی شهروندان یاسوجی آشنایی کامل با قوانین شهرداری ندارند به طوری که تاکنون یک ریال عوارض نوسازی نداده‌اند، اظهار داشت: نخبگان، رسانه‌های و مسئولان در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ شهرنشینی و آشنایی شهروندان با قوانین شهرداری دریغ نکنند.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: به محض ورودم به این شهرداری قانون را ملاک قرار دادم و تمام مردم را با یک چشم دیدیم تا بلکه حقی از کسی ضایع نشود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=148453
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. منتقد گفت:

    قانون یعنی اجرای قراردادهای بسته شده با مشاورین و پیمان کارهای طرف شهرداری که کار محوله را تموم کردند و لی مطالباتشون توسط جنابعالی پرداخت نمی شود

  2. منتقد گفت:

    تعریض خیابان جمهوری چی شد دکتر؟

دیدگاه شما