یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 - 11:27

متن حکم آملی لاریجانی برای دکتر جمادی

آيت الله صادق آملي لاريجاني رئيس قوه قضاييه طي حكمی علی جمادی رئيس كل دادگستري استان كهگيلويه و بويراحمد را به سمت رئيس شعبه اول دادگاه تجديدنظر و رئيس كل دادگستري استان بوشهر منصوب كرد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاييه، متن حكم رئيس قوه قضاييه به شرح زير است:
جناب آقاي علي جمادي
رئيس كل دادگستري استان كهگيلويه و بويراحمد
به موجب اين حكم به سمت رئيس شعبه اول دادگاه تجديدنظر و رئيس كل دادگستري استان بوشهر منصوب مي‌شويد. اميد است با در نظر داشتن اهميت امر قضا و مسئوليتهاي سنگين ناشي از آن اجراي عدالت اسلامي و رسيدگي به محرومين و ستمديدگان و حمايت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه كار خود قرار داده و در انجام وظايف الهي با رعايت دقيق موازين شرعي و قانوني و همراه با سرعت لازم موفق و مؤيد باشيد.
صادق آملی لاریجانی
رئیس قوه قضاییه
اين گزارش حاكي است طي حكم جداگانه‌اي از سوي رئيس قوه قضاييه، حيدر بحراني رئيس كل سابق دادگستري استان بوشهر به عنوان عضو معاون ديوان‌عالي كشور منصوب شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=148371
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. صادق گفت:

    واقعا استان مهره ارزشمندی رو. از دست داد با ارزوی موفقیت برای ایشون و همه ی لر های غیور

  2. علی گفت:

    امیدوارم بتوانید نماینده خوبی برای علی دربوشهر باشید

  3. محمد گفت:

    دكتر حان لطفا” به حايگزين خود توصيه شود مثل خودتان حامي محرومان و سفارش نابذير ومستقل عمل نمايد تا اميد محرومين به يأس مبدل نشود، هرحا هستي خدا بشت بناهت باشد ولي حتمأ به اين مطلب برادر كوحك خود توحه شود و از بوشهر هم هواي محرومان هم استاني خود را داشته باش. سباسگذارم

  4. رضا گفت:

    واقعا یکی از بهترین مدیرهای استان بود امیدوارم تو بوشهر هم مثل استان عزیزمون بدرخشه. 

  5. کوکب گفت:

    تو دانشگاه استاد من بود دکتر جمادی واقعا ایشون گنجینه ارزشمندی از علم و دانش هستن در کنار شخصیت متواضع و ارومشون امیدوارم حداقل دانشگاه بتونه ایشونو تو استان حفط کنه .

  6. علي گفت:

    با اميد موفقيت روز افرون براي جناب اقاي دكتر جمادي كه زحمات زيادي براي استان كهگيلويه و بوير احمد كشيدند و نظم و سازماندهي بي نظيري را بوجود اوردند مطمئنن مردم اين استان هرگز زحمات شما را فراموش نخواهند كرد، با شناختي كه از جناب اقاي دكتر جمادي دارم مطمئنم امنيت و نظم استان بوشهر نيز چندين برابر زمان كنوني خواهد شد.از خداوند متعال ازروي سلامتي و موفقيت براي ايشان و خانواده محترمشان را دارم.

  7. سید ابراهیم دادگر گفت:

    آرزوی موفقیت و سربلندی برای دکتر عزیز در هر نقطه ای از کشور باشند داریم.

  8. امیرمحمد گفت:

    استان محروم کهگیلویه و بویراحمد نظم و امنیت گسترش یافته خود را مدیون استاد ارزشمند جناب آقای دکتر علی جمادی میباشد .امید است که عدالت علی را در امرقضا دراستان بوشهر نیز توسعه و گسترش بخشیده و همچنان حامی محرومان و ستمدیدگان آن دیار باشید .برخود لازم میدانم که بعنوان یک شهروند بویراحمدی از زحمات بیدریغ چند ساله جنابعالی در استان تشکر و قدردانی نمایم.

دیدگاه شما