شنبه 5 اردیبهشت 1394 - 12:50

تقدیر استاندار از مدیرعامل شرکت برق

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حکمی از تلاش مفید مدیرعامل و همکاران وی در شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در انجام برنامه های هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، ” دکتر سیدموسی خادمی ” در این حکم چنین آورده:

جناب آقای داود راهزادی
مدیرعامل محترم شرکت توزیع نیروی برق استان

باسلام و صلوات برمحمد و آل محمد(ص)، بی شک توفیق خدمتگزاری به مردم شریف استان خصوصا در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی موهبتی الهی است زهی سعادت برآنانی که در این رهگذر خوش می درخشند.

به همین منظور و براساس ارزیابی های بعمل آمده ، دستگاه تحت مدیریت جنابعالی تلاش مفیدی در انجام برنامه های ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی نموده است.

لازم می دانیم به پاس تلاش و کسب این خدمت ارزشمند و به مصداق حدیث ” من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ” از تشریک مساعی و نحوه تعامل شما و همکاران گرامی تان با مراجع ذیربط در استانداری و مدیریت بحران استان کمال تقدیر و تشکر خود و زیرمجموعه مربوطه را بیان نمائیم.

رجاء واثق دارد با استعانت از خداوند متعال ، توجهات حضرت ولی عصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری و در راستای تعالی اهداف و سیاست های مردمی دولت تدبیر و امید بیش از پیش موفق و موید بوده و شاهد شکوفایی ایران اسلامی به استان عزیزمان در تمامی عرصه ها باشیم.
سیدموسی خادمی
استاندار و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=148220
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خدایی اگه مدیران استان مثل مهندس راهزادی می بودند غمی نداشتیم. آفرین به استاندار 

دیدگاه شما