شنبه 5 اردیبهشت 1394 - 11:36

احمدی نژاد: پیروزیهای بزرگ در راه است؛ خیلی زود از دست اندازها درمی آییم

احمدی نژاد آینده جهان را بسیار عالی توصیف کرد و گفت حرکت جهان و اتفاقات آن همگی در جهت اصلاح است، اراده الهی محقق خواهد شد و در این راه همه با عملشان به نوعی در حال کمک کردن به طی این مسیرند. به لطف خدا خیلی زود از دست اندازها درمی آییم و به زودی می بینید که اثری از هیمنه آمریکا نخواهد بود. آنها به مانند ماشینی هستند که با سرعت زیاد به سمت ته دره درحال سقوط است.

به گزارش بویرنیوز، دکتر احمدی نژاد در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین از ضرورت بازخوانی انقلاب اسلامی گفت و خاطر نشان کرد: ما هرچه داریم از انقلاب اسلامیست، امروز ایران و جامعه انسانی بدون انقلاب بی معناست.

رییس دولتهای نهم و دهم با تاکید بر این نکته که نواقص، درجازدنها و نداشته هایمان جایی است که از انقلاب فاصله گرفته ایم خاطر نشان کرد: اهداف انقلاب همه آن چیزهایی است که بشر براساس فطرتش مطالبه کرده است، تبیین انقلاب باید بطور دائم صورت گیرد مخصوصا اینکه الان وسط کاریم، قبل از انقلاب افراد فعال در عرصه انقلاب زیاد نبودند که به رهبری امام حرکت کرده و بدنه جامعه را باخود همراه کردند. امام در آن مقطع و در سطح فهم همان زمان انقلاب و آرمانها را تئوریزه کرد، اما بعد از پیروزی انقلاب سطح جامعه بالاتر رفته و نیازمند کار و تلاش بیشتر برای تبیین و تئوریزه کردن مبانی انقلاب هستیم.

دکتر احمدی نژاد با تاکید بر بازگشت به انقلاب خاطر نشان کرد: اگر از انقلاب فاصله بگیریم هم دچار بی هویتی خواهیم شد و هم دچار سرگشتگی. هر جا در این 36 سال در اوج بودیم محصول تکیه بر آرمانهاست و هرجا به مشکل برخوردیم نتیجه دوری از آن است.

رئیس جمهور سابق یکی از مهمترین اصول انقلاب را کار برای خدا دانست و گفت: اوایل انقلاب از افراد خواهش می کردند تا پستی را بپذیرند اما الان نه تنها افراد به دنبال پستها می دوند بلکه میلیاردها تومان خرج میکنند تا به منصبی برسند. این یعنی جداشدن از راه انقلاب.

وی تاکید کرد: باید رفتارها و عملکردها را از انقلاب تفکیک کنیم، انقلاب یک حرکت تاریخیست که باید تمام جهان را نجات دهد، اگر در عملکرد اجزای جمهوری اسلامی اشکالی پیدا شد انقلاب تمام نمی شود بلکه باید خودمان را با آن تطبیق دهیم.

دکتر احمدی نژاد با تاکید بر این مسئله که برای تبیین آرمانها نیازی به فریاد زدن نیست، گفت: امروز ملت ایران خیلی انقلابی تر از 30 سال قبل است، اظهارنظرات و مطالبات مردم عمق آرمانهای انقلاب را نشان می دهد.

وی در پاسخ به سوال دانشجوی سوری که درباره دلیل نزدیکی دولت سکولار سوریه با جمهوری اسلامی و حزب الله لبنان پرسیده بود گفت: اسمها و تقسیم بندیها نمی تواند معرف حقیقت باشد، همه کسانی که به دنبال عدالتند همه در یک جبهه قرار دارند و باید به روزی برسیم که همه 7 میلیارد جمعیت جهان در یک صف باشند و مطالبات ما، حرفهای ما و عملکرد ما طوری باشد تا همه ملتها دور ان جمع شوند.

دکتر احمدی نژاد آینده جهان را بسیار عالی توصیف کرد و گفت حرکت جهان و اتفاقات آن همگی در جهت اصلاح است، اراده الهی محقق خواهد شد و در این راه همه با عملشان به نوعی در حال کمک کردن به طی این مسیرند. به لطف خدا خیلی زود از دست اندازها درمی آییم و به زودی می بینید که اثری از هیمنه آمریکا نخواهد بود. آنها به مانند ماشینی هستند که با سرعت زیاد به سمت ته دره درحال سقوط است.

وی با ذکر این نکته که ان شالله پیروزیهای بزرگ در راه است و توطئه های دشمنان به خودشان کمانه خواهد کرد گفت: تمام تحرکات دشمن برای مقابله با امام است، اصلا خاورمیانه را بهم ریختند برای مقابله با امام. اما ان شالله به زودی یک پاکسازی طبیعی اتفاق خواهد افتاد.

وی در پایان خاطر نشان کرد که همانطوری که امام راحل فرمودند ما شریک غم همه مظلومان عالمیم بنابراین مسلمان به معنای حقیقی نمی تواند غیر جهانی بیندیشد و ما به دنبال انسان جهانی و جهان انسانی هستیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=148209
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    جون خم اگر اومی دست اندازله بیشتر اینی
    . دست اندازل قبلینه خوت درست کردی

    • صبور گفت:

      ببین بهار 96 را که چگونه با گامهای استوارترش هیمنه دغل بازان را در دست اندازی خواهد انداخت صبو ر باش وانشاءالله خواهی دید قول میدم

  2. 777 گفت:

    خطر ناکترین خبر سال    (((احمدی نژاد میایم)))

  3. ناشناس گفت:

    وقتی که شما از سیاست دور شدید باید هم آینده خوبی در انتظارمان باشد.
    تنها آرزویم این است که دیگه هیچ وقت شما را در عرصه سیاست نبینم .

  4. سجاد گفت:

    هاله نور  دیده  دوباره  که  جمع  کن  

  5. ناشناس گفت:

    شتر در خواب بيند پنبه دانه . احمدي نژاد. به همين خيال باش . تو ديگه فرمانداري هم نمي بيني چه برسه به رئيس جمهور

  6. ناشناس گفت:

    ان الله مع الصابرین الصالحین

    لعنت خدایا بر دجال و هواداران پستش
    یا مهدی ببین چه طور از قیام مقدس تو سوء استفاده می شود. خداوند تو را برساند تا حق همه خائنان و ریاکاران و متقلبان و ظالمان و دزدان بیت المال را کف دستشان بگذاری
    اللهم عجل لولیک الفرج

  7. ناشناس گفت:

    ان الله مع الصابرین الصالحین
    لعنت خدایا بر دجال

    یا مهدی ببین چه طور از قیام مقدس تو سوء استفاده می شود. خداوند تو را برساند تا حق همه خائنان و ریاکاران و متقلبان و ظالمان و دزدان بیت المال را کف دستشان بگذاری
    اللهم عجل لولیک الفرج

  8. ناشناس گفت:

    فقط خدا ميداند چه بلاهايي سر اين ملت آوردي جناب دكتر

  9. ارشد مکانیک دانشگاه شیراز گفت:

    درود بر دکتر احمدی نجات قهرمان بی صبرانه منتظر بهار 96 هستیم

  10. افشین گفت:

    میخواهی از این بدبختر و فقیر تر اینمان کنی

  11. سجاد گفت:

    میای که بدبختمون  کلی ….. همه رفیقات دزد بودن …… خیانتی که احمدی نژاد به ایران و ایرانی کرد …. از خیانت خاندان قاجار بیشتر بود…..

  12. ملا بنگشت گفت:

    محمود شیره زمینه/بیراحمد داغته نبینه

    محمود کجایی که دولت افتاده دسته چندتا پیرمرد حراقه

  13. عادل گفت:

    صد کلیدساز بیا تیلمو تی خت تابیایی مرد خوب ، بت شکن زمونه

    • هموطن گفت:

      مطلبت با اسمت همخوانی ندارد بیا و به عدالت حرف بزن عادل جان . هرچه بدبختی داریم از 8 سال ریاست احمدی نژاده

  14. ناشناس گفت:

    8سال کارش همین بود فقط باهمین حرفهای تکراری سر مردم را گرم میکرد عده ای هم دانسته وندانسته میگفتند اخ اخ سی ایی مرد گرون

  15. ناشناس گفت:

    خواب دیدی خیر باشه

  16. بویر گفت:

    چرا مطالبی که واقعیت دارند وتوهین آمیز نیستند نزدی خیانت نکن همه را بزن …

  17. ناشناس گفت:

    ککا ولمون کن ایخی بیی قیمت پراید برسونی و پورشه

  18. هموطن گفت:

    ای بویرنیوز اصولگرا . مگه مطلب من توهین بود که درج نکردی 

دیدگاه شما