شنبه 5 اردیبهشت 1394 - 11:04

شیوه جدید گدایی در گچساران (+عکس)

گدایی در گچساران طی اقدامی جالب با قرار دادن دست‌نوشته‌ای به شکل کلاه بر سر مبنی بر دریافت پول، در ازای قرائت فاتحه اقدام به تکدی‌گری می‌کند.

خبرگزاری فارس: گدایی که با قرائت فاتحه کاسبی می‌کند

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، تکدی‌گری یکی از پدیده‌های مرسوم و عادی در جوامع امروزی است که البته در برخی مناطق با این پدیده‌ اجتماعی برخورد جدی شده است.

روش‌های مختلفی برای تکدی‌گری وجود دارد که با این روش‌ها مردم به اهدای پول تحریک شده و به شخص گدا کمک‌های مالی یا جنسی می‌کنند.

در گزارش‌های قبلی با گدای گچسارانی که قصد ازدواج با دو زن را داشته و درخواست پول می‌کرد، آشنا شدیم و در این گزارش روش دیگر تکدی‌گران در راستای جمع‌آوری پول را به رشته تحریر درمی‌آوریم.

این گدای گچسارانی طی اقدامی نوآورانه هر هفته با نصب کاغذ دست‌نوشته بر پیشانی خود با جمله‌های متفاوت اقدام به دریافت پول از مردم می‌کند.

وی که هر هفته جلوی درب ورودی محوطه مصلای گچساران می‌نشیند، با نوشتن جملات مختلفی همراه با نصب دعا بر دست دیگر خود اقدام به دریافت پول از مردم می‌کند.

وی این هفته با تغییر شعار خود این بار از راه قرائت فاتحه برای اموات تقاضای دریافت پول از مردم کرد.

«هر کس می‌خواهد برای مردگانش فاتحه بخوانم» این جدیدترین جمله فرد بود که به صورت کلاهی بر پیشانی وی نصب شده است.

به گزارش بویر نیوز، چندی پیش نیز جوانی برای ازدواج با ۲ زن در شهر گچساران اقدام به تکدی گری می کرد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=148198
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    شاه کاریهای دوره جدید خدمت در گچساران ! عجب تحولی در دوره خدمت اقای د……………… اتفاق افتاده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاه شما