پنجشنبه 3 اردیبهشت 1394 - 0:48

تجمع بازاریان گچساران در فرمانداری این شهرستان

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، پیش از ظهر امروز عده‌ای از بازاریان مرکز شهر گچساران ( خیابان بلادیان ) با تجمع در فرمانداری این شهرستان نسبت به طرح سنگ فرش کردن خیابان بلادیان اعتراض کردند.

این بازاریان معتقد بودند که با اجرای طرح زیباسازی و سنگ فرش کردن خیابان بلادیان، کسب و کار آن‌ها در بازار از رونق می‌افتد.

یکی از این بازاریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: ما نسبت به اجرای طرح سنگ فرش کردن خیابان بلادیان معترض هستیم به دلیل اینکه با اجرای این طرح بازار ما از رونق می‌افتد.

وی با بیان اینکه تردد خودروها و افراد در خیابان بلادیان سبب رونق بازار می‌شود، افزود: با اجرای طرح سنگ فرش این خیابان، کار و کاسبی ما تعطیل می‌شود.

این بازاری ابراز کرد: از مسئولان درخواست داریم که از اجرای این طرح جلوگیری کنند و برای کار و کاسبی ما فکری به حال ما کنند.

یک بازاری دیگر خیابان بلادیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: از زمانی که موضوع طرح سنگ فرش کردن خیابان بلادیان به ما اطلاع‌رسانی شد، ما اعتراض خود را به این طرح اعلام کردیم.

وی بیان کرد: ما تاکنون چندین بار نسبت به اجرای این طرح شکایت کرده‌ایم ولی هنوز نتیجه‌ای نگرفته‌ایم و تکلیف ما هنوز مشخص نشده است.

این بازاری گفت: طرح سنگ فرش کردن خیابان بلادیان طرح کارشناسی شده نیست و اجرای این طرح نه تنها نفع و سودی برای ما ندارد بلکه زمینه نارضایتی بازاریان و شهروندان را فراهم می‌کند.

فرماندار گچساران در همین زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: به زودی جلسه‌ای در این زمینه برگزار و همه چیز در این جلسه مشخص می‌شود.

عبدالرحیم رحیمی با اشاره به اینکه تا دو هفته آینده جلسه‌ای با حضور کارشناسان و بازاریان برای بررسی این طرح برگزار می‌شود، افزود: در این جلسه نظرخواهی نسبت به اجرای این طرح انجام می‌گیرد.

وی ابراز کرد: امیدواریم برگزاری این جلسه خروجی مثبتی به همراه داشته باشد و مشکلات را برطرف کند.

شهردار گچساران نیز در همین زمینه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان شهرستان به طور قطع کاری نمی‌کنند که به ضرر بازاریان باشد و این مد نظر ما است.

اردلان زینل‌زاده با اشاره به اینکه طرح سنگ فرش کردن خیابان بلادیان در دست مطالعه است، بیان کرد: تا 10 روز آینده این مسئله تعیین تکلیف و به اطلاع مردم می‌رسد.

وی گفت: برای خروجی طرح به طور قطع از نظرات شهروندان استفاده می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=147952
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهمان گفت:

    از نظر سلامتی محیط زیست، سنگ فرش خیابان کار بسیار ارزشمند محسوب می شود. در حالیکه اسفالت موجب الودگی شدید محیط زیست( در اثر تردد خودروها..) میشود که برای سلامتی انسان بسیار خطرناک است و در دراز مدت موجب بیماریهای خطرناک تنفسی و ….می شود. لطفآ کار سنگ فرش را در خیابان هائی که ممکن است انجام دهید.

دیدگاه شما