چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 - 2:48

جزئیات نشست بزرگ اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان از برگزاری نشست اصلاح طلبان استان در هفته آینده خبر داد.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان از برگزاری نشست اصلاح طلبان استان در هفته آینده خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، سیدرضا عسکری گفت: نشست بزرگ هم اندیشی نیروهای اصلاح طلبان استان با حضور همه افراد شاخص جریان اصلاح طلب در شهرستانها و بخشهای استان روز سه شنبه ۸ اردیبهشت در یاسوج برگزار می شود.

 

عسکری افزود: این نشست به منظور همفکری و هم اندیشی در خصوص سفر رئیس جمهور به استان، دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان، نقاط ضعف و قوت دولت آقای روحانی، ارائه راهکارها و نحوه انعکاس وضعیت دولت تدبیر و امید و ارائه گزارش آن به هیئت دولت به خصوص شخص آقای روحانی است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در این نشست در خصوص چگونگی حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس تصمیم گیری می شود، گفت: ممکن است در حاشیه این نشست بحث هایی نیز پیرامون انتخابات مجلس وجود داشته باشد اما برنامه مدون و مشخصی برای تصمیم گیری در خصوص حضور اصلاح طلبان و فعالیت آنان در انتخابات مجلس، در دستور کار این جلسه نیست.

با توجه به سفر آتی معاون اول رئیس جمهور به استان برای افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج در روز سه‌شنبه ۸ اردیبهشت و همچنین برگزاری نشست اصلاح طلبان در همین روز، این سوال به ذهن متبادر می‌شود که آیا ارتباطی بین سفر آقای جهانگیری و نشست اصلاح طلبان استان وجود دارد و یا صرفا یک تقارن زمانی است و هیچ ارتباطی با هم ندارند؟ برای پاسخ به این سوال باید یک هفته منتظر ماند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=147829
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    چهره های شااااخص !!!!!!!! ببینیم چه کسانی می آیند ؟ مثل قبل  نشود ، هرکی از راه رسید که جلوی پایگاه انتخاباتی آقای روحانی رد شد گفت من لیدر هستم و مدعی اصلاحات یا اسلاهات یا اثلاحاط یا اسلاحاط، هنوز املای کلمه ندانسته مدعی لیدری ، عجب اعتماد به نفسی !

  2. اصلاح طلب واقعی گفت:

    دوستان اصلاح طلب خوب دقت کنید باید در چار چوب نظام و ولایت باشیم نباید سر رشته کلام وتصمیم گیری را به عده ای که بی اعتقاد هستند ونظام وولایت را قبول ندارند هم سو شویم در غیر این صورت درب اتاق اصلاح طلبی برای همیشه قفل خواهد شد ؛ عده ای قصد دارند در لباس اصلاح طلبی به نظام خدشه وارد کنند مرتب درجهت خلاف حرکت میکنند اینها به اصل واصول نظام واصلاح طلبی ضربه می زنند کاملا مواظب اوضاع باشیم ؛ زنده باد اصلاح طلبی واقعی .

  3. واقع بین گفت:

    تا موقعی که افراد کم سواد در استان ما لیدر اصلاح طلبی هستند هیچ امیدی به اصلاحات نیست. شما بگید چند شخصیت نخبه دانشگاهی در نشست هاتون حضور دارن. با چند تا معلم بازنشسته می خواهید چه اصلاحاتی انجام بدید؟

  4. ناشناس گفت:

    این آقای عسکری عضو کدام حزب شورای هماهنگی است؟

  5. حسن گفت:

    این اقای عسکری هم خیلی خودشو تحویل میگیره انگار شش دانگ اصلاح طلبی قبالشه

  6. اکبری گفت:

    چه اصلاحاتی وچه اصلاح طلبی که باتوجه به تغیر دولت وروی کار امدن دولت تدبیر وامید هنوزنتوانسته آن را در مدارس شهرستان بویراحمد اجرایی کند که تمام مدیران مدارس همان مدیران دولت قبل یا همسو با آن هستنند حتی اگر به تمام مدارس بویراحمد سرکشی کنیم برای نمونه یک مدیر مدرسه وابسته به جریان اصلاح طلب را نخواهیم دید واقعا دل انسان خون میشو د کجایند کجایند آن مردان اصلاح طلب واقعی همانند کیوانفر ها عوض زاده محمدیان هابیات مقدم ها که روزگاری سکان مدیریت آموزش وپرورش بویراحمد را در دست داشتنندومدیران مدارس آن روزگار همه از نیروهای اصلاح طلب بودند جناب اقای شریعتی راد چه توجیهی برای آیندگان دارید اصلا ح طلبان به جای این نشست ها این موضوع را برسی نمایند که چرا در تمام مدارس بویراحمد یک مدیر مدرسه اصلاح طلب وجود ندارد چه دستهایی در کار بوده که حتی یک نفر اصلاح طلب مدیر مدرسه نشده

  7. اصلاح طلب گفت:

    درود بر زارعی. فعلا که زارعی از همه اصلاح طلب تر و اصلاح گر تر است!

دیدگاه شما