چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 - 0:54

کریمی: مدیران کم‌کار در کهگیلویه تغییر می‌کنند

فرماندار کهگیلویه گفت: گزارش عملکرد دستگاه‌ها در سال ۹۳ در حال بررسی است و مدیران دستگاه‌هایی که ضعیف عمل کرده و در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده باشند تغییر می‌کنند.

به گزارش بویرنیوز، صبح امروز نشست اعضای شورا و شهردار دهدشت با فرماندار کهگیلویه در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.

فرماندار کهگیلویه اظهار داشت: مدیریت در جامعه به چند معنا تفسیر می‌شود گاهی مدیریت استبدادی گاهی دیکتاتوری و بوروکراسی و مدیریتی در دنیای امروز معنا پیدا می‌کند که با عقلانیت نسبت به خودآگاهی و دیگرآگاهی در پیوند برای حل مشکلات جامعه اقدام کند.

سید کرامت‌الله کریمی بیان کرد: مدیران باید به خودآگاهی برسند که بتوانند نتایج عقلانی و اجرایی را در کارهای خود به کار گیرند.

وی عنوان کرد: اگر شیوه دیکتاتوری بر مدیریت حاکم باشد خروجی آن کوتاه‌مدت و نگاه غیرعقلانی است.

فرماندار کهگیلویه خاطرنشان کرد: برای حل و بررسی مشکلات شهر دهدشت به صورت ماهانه نشست تخصصی و مشترک با شهردار و اعضای شورای شهر در حوزه فرمانداری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در زمینه تغییر مدیران سیاسی عمل می‌کنیم و اگر مدیران دولت با سیاست‌های دولت تدبیر و امید هماهنگ باشند به آنها کمک می‌کنیم.

رئیس شورای اداری کهگیلویه گفت: در جلسات آینده اعضای شورا واژه اقلیت،اکثریت و اختلافات را کنار بگذارند و باید نگاه شفاف‌سازی در امور حاکم باشد.

وی یکی از ویژگی‌های دولت تدبیر و امید را پیوند بین داده‌ها و ستاده‌ها دانست و افزود: دولت تدبیر و امید با نگاه آرامانگرا و واقع‌گرا در حوزه مدیریتی عمل می‌کند.

تسنیم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=147821
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دوست گفت:

    هیچ مدیری را عوض نمی کنید

  2. ناشناس گفت:

    خودتان شخصا عوض می کنید ؟؟ چه جالب!

دیدگاه شما