چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 - 0:47

جریان اصولگرایی تاجگردون را به افشاگری تهدید کرد

وی خاطرنشان کرد: جریان رقیب وعده و وعیدهای انتخاباتی می‌دهند و از موقعیت‌ها و جایگاه‌ها استفاده می‌کنند و ما حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم که به وقت خود می‌گوییم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گچساران گفت: شورای ۱۵ نفره اصولگرایان گچساران برای انتخاب نامزد نهایی انتخابات مجلس دهم تشکیل شد.

به گزارش بویرنیوز، عزیزالله رحمانی‌اصل در جمع جوانان اصولگرای گچساران، اظهار داشت: اصولگرایی تعریف خاصی دارد و هر کسی نمی‌تواند در دایره اصولگرایی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه جریان اصولگرایی نیاز به سازماندهی دارد، افزود: این جریان به سازندگی و تربیت نیرو نیاز دارد و حزب موتلفه اسلامی از بدو تأسیس تربیت و پرورش نیرو را در دستور کار خود قرار داده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گچساران با بیان اینکه جریان اصولگرایی در سطح کشور به جوانان و بحث جوان‌گرایی اهمیت می‌دهد، گفت: جوان‌گرایی در سرلوحه کار حزب موتلفه اسلامی در سطح کشور قرار گرفته و این حزب آمادگی جذب جوانان را دارد.

رحمانی‌اصل با اشاره به انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، عنوان کرد: پس از انتخابات مجلس نهم که در آن بازنده بودیم، تصمیم گرفتیم به سال‌های قبل برگردیم و بار دیگر با وحدت و اتحاد وارد عرصه انتخابات شویم.

وی با تأکید بر اینکه باید همه ما تلاش کنیم آرمان اصولگرایی در همه زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی حاکم بر شهر ما باشد، تصریح کرد: اگر تفرقه بین جریان اصولگرایی در شهر ما پیش بیاید، دیگران از آن استفاده و ارزش‌ها به ضد ارزش‌ها تبدیل می‌شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گچساران با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برای انتخابات مجلس دهم جرقه وحدت زده شده است، افزود: اکنون یک شورای راهبردی 15 نفره در گچساران وضعیت و ویژگی‌های نامزدها را بررسی می‌کنند و ان شاءالله بتوانیم به یک گزینه معقول برسیم.

رحمانی‌اصل با بیان اینکه وحدت در بین جریان اصولگرایی در گچساران رقیب را به چالش و هراس کشانده است، گفت: وحدت در بین اصولگرایان سبب شده که جریان رقیب زودهنگام وارد انتخابات شده و جلسات و همایش‌های انتخاباتی برگزار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: جریان رقیب وعده و وعیدهای انتخاباتی می‌دهند و از موقعیت‌ها و جایگاه‌ها استفاده می‌کنند و ما حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم که به وقت خود می‌گوییم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گچساران با بیان اینکه معیارهای گزینه معقول در جریان اصولگرایی برای انتخابات مجلس دهم مشخص و تعیین شده است، عنوان کرد: شورای راهبردی 15 نفره شرایط نامزدها را بررسی می‌کنند و شاخص‌ها و ویژگی‌های هر نامزدی که بیشتر با معیارها نزدیک باشد، آن نامزد در اولویت است.

تسنیم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=147818
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محسن گفت:

    جناب رحمانی تو کی هستی که تصمیم میگیری برای مردم اول برو ببین کسی تورو میشناسه بعد بیا اظهار نظرکن لطفا .دوم واقعا رقیبتو ن دکتر تاجگردون ارزشها رو به بی ارزشها تبدیل کرده یا شما ودوستانتان?

  2. 6454 گفت:

    همه به این نتیجه رسیده اند که تنها جریان اصول گرایی است که می تواند در برابر کشور های زورگو بایستد و پوزه آنان را به خاک مذلت بکشاند

  3. ناشناس گفت:

    با سلام برای افشاگری اقای تاجگردون به شرکت آب منطقه ای مراجعه کنید …..

  4. علی گفت:

    کدوم موتلفه برو جمع کن بابا مردم استان تو هر کوی برزن اسم تاجگردون را میارن که اینقدر امکانات را به استان اورده کجای کاری سرتو کردی زیر برف مرد اصولگرایی

    • مطلع گفت:

      جناب علی نفرما برای استان  بفرما چه امکاناتی برای فامیل و بستگان و دور بری هاش و خودش مهیا کرده. منفعت طلب ترین و فرصت طلب ترین نماینده تاریخ مجلس استان همین جناب غلام تاجگردون هست بدون شک. 

  5. ناشناس گفت:

    خداوکیلی تو سر پیازی یا ته پیاز که ودرمورد تاجگردون وگچساران صحبت میکنی بااین کارا خودتونو خسته نکنید وسر مردمو هم کلاه نذارید مگه باوی مرده باشه که شما جایگاهی داشته باشید

    • اصلاح طلب گفت:

      تاجگردون هر جا رفته گفته که روحانی وهیات دولت گوش به فرمان من هستند؛خاک بر سر ما واین دولت!!! روحانی رای منو پس بده

  6. نگین تاجی گفت:

    خطاب به رحمانی : شتر در خواب بیند پنبه دانه !

  7. شرمت الله گفت:

    یک تومان بده آش به همین خیال باش

  8. مهدي گفت:

    خدا وكيلي تاج گردون به اين عظمت و اقتدار در مجلس و برش در دولت رو  با چي مقايسه كنيد؟!؟!؟!؟

  9. گچسارانی گفت:

    چرا از جوانان مایه میذاری  شما و اصولگریان فقط متوانند پیرمردها و پیرزنها را گل بزنید جوانان همه دنبال اصلاحات هستند

  10. ناشناس گفت:

    کاری به جریان اصولگرا ندارم ولی یقینا اگر افشاگری عملکردها صورت بگیره کارنامه تاجگردون سیاه سیاهه.

  11. سید فاطمی گفت:

    کاری به حزب و جناح ندارم ولی خداییش از زمانی که تاجگردون وارد مجلس شده گچساران حال و هوای تازه ای گرفته و رنگ و رویی نسبت به سالهای قبل گرفته ، حال نمایندگان قبل کارهایی که انجام داده اند چه بود؟ چه گلی به سر شهر زده اند؟ فقط شعار میدادند و در فاتحه خونی ها میرفتند و سنگ انقلاب و حزب الله را به سینه میزدند. احزاب و جناح های سیاسی به فکر برنامه و سازندگی باشید ، مردم دیگه اگاه شده اند و کار و عملکرد میخواهند نه چیز دیگه. مثلا جناب اقای حسینی 4 سال مجلس بودند ، خداییش چه کار مفید و نمایانی برای مردم کردند ؟ به والله تاجگردون هم باسواد ، باپرستیژ، بااصالت! با تخصص هستند و به راحتی میتواند با حضرات تهرانی کل کل کند و از منطقه انتخابی خود دفاع کند و….

  12. دانشجوی بسیجی گفت:

    خیانت های تاجگردون به گچساران را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد؛ ننگ است برای ما که بگوییم تاجگردون نماینده ی گچساران است ؛ایشان فقط نماینده انحصار طلبی – فرصت طابی و خیانت طلبی است .

  13. دوست سابق گفت:

    کاش تاج گردون تبار و ارتباط سیاسیش معلوم بود. ایشون با همه هست. هر جا که نفعش باشه. از خاتمی مدال میگیره دوست جونجونی جناب جنتی هم هست. به این آدما میگن …..سیاسی.حالا از ته فرصت طلبی و منفعت طلبی اش چیزی هم یه استان یا گچساران برسد یا نه . خیلی مهم نیست. چون مرام و جوانمردی اصل مطلب است. به نظرم ایشون سوراخ دعا را خوب پیدا کرده چون کل وقتش فقط به طرح حیله و نقشه می گذرد. پس احتمال به مجلس رفتنش زیاده .پشت پرده با دوستان اصول گرا توافق کرده و در ظاهر هم که یک عده دوستان کم تجربه اصلاح طلب میز دوست را جمع کرده.موافق نیستید بدون تعصب؟؟؟

  14. زینو گفت:

    ایمان داشته باشید اگه الان اصول گرایان حاکم بودن فورا تاج خودش را گریم مصلحتی می نمود.

دیدگاه شما