سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 12:58

غافلگیری مدیرکل سابق راه و شهرسازی توسط مدیرکل جدید (+تصاویر)

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در اولین سفر خود به شهر سی سخت به همراه جمعی از معاونین و کارکنان با مدیرکل سابق این اداره دیدار کرد.

حسن فدایی و ممتاز جهانگیری (3)

به گزارش بویر نیوز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی، حسن فدایی که برای بازگشایی گردنه بیژن به شهرستان دنا سفر کرده بود با ممتاز جهانگیری که چندی پیش سمت مدیرکلی راه و شهرسازی را بر عهده داشت و پس از آن به افتخار بازنشستگی نائل آمد، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمی لوح تجلیل از ستاد تسهیلات خدمات سفر که بنام مدیرکل سابق ثبت شده بود و از سوی مدیرکل فعلی در آئین تجلیل دریافت شده بود به وی تقدیم شد.

این دیدار که بدون هماهنگی قبلی انجام شده بود با غافلگیری جهانگیری همراه شد که در باغ خود مشغول رسیدگی به درختان بود.

جهانگیری نیز از فدایی و هیئت همراه تقدیر و تشکر ویژه کرد و این دیدار صمیمی را اقدامی تحسین برانگیز قلمداد کرد.

حسن فدایی و ممتاز جهانگیری (1)

حسن فدایی و ممتاز جهانگیری (2)

حسن فدایی و ممتاز جهانگیری (4) حسن فدایی و ممتاز جهانگیری (5)

حسن فدایی و ممتاز جهانگیری (6)

حسن فدایی و ممتاز جهانگیری (7)

حسن فدایی و ممتاز جهانگیری (8)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=147744
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. نوسازی مدارس گفت:

    وجدانا هر روز این مدیرکل ( مهندس فدایی ) را شیرین تر از قبل می بینم ، خدا ایشان را به سلامت دارد ، در جلسه معارفه چه زیبا ظاهر شد ، در جلسه ایثارگران برای تامین زمین ایثارگران چه امید وارانه صحبت نمود ، در این فرصت کم هم حداکثر بازدید کارشناسی و کاری را آنطور که رسانه ها گزارش می دهند از مناطق مختلف استان نموده ، این رفتارهای اخلاق مدارانه اش هم که در جای خود دلنشین و قابل تحسین است .

  2. دوستدار جهانگیر ی گفت:

    مهندس جهانگیری از سیاسیون و تصمیم گیرندگان سیاسی اصلح طلب باسابقه شهرستان دنا هستند و نباید با ایشان اینطور برخورد می شد. رسم ادب ایجاب می کرد در یک همایش از زحمات بی شائیه شان بطور ویژه تجلیل میشد. برادر جهانگیری دوستداریم چه در راه باشی چه در باغ.. انتخابات نزدیک است 

  3. باشت گفت:

    درود خدا برشرف هر دو تا مدیر کل که انسانهای شریفی هستند ویک حرکت کاملا شرافتمندانه از مدیر کل جدیدخداوند روز به روز به هردوی انها عزت دهد انصافا یکی از خبرهای بود که تا بحال از بویر نیوزخوانده ام ولذت بردم وخوشحال شدم از مدیریت سایت هم تشکر دارم بخاطر پخش این دیدار

  4. دوست گفت:

    مرام مردمان پاک ممسنی این شکلیه

  5. دنا گفت:

    باعث امیدواری است که این احساس خوب را نسبت به مدیر جدید دارید اما قضاوت عجولانه همیشه سرخوردگی دارد,عجول نباشید!!!

  6. ناشناس گفت:

    مدیرکل جدید همش چسپیده به راهداری متاسفانه کاری به مسکن مهر نداره

  7. ناشناس گفت:

    اقاجان این کارها برای ما مردم فقیر اب و نون نمیشه بگو کی واحدهای مسکن مهر را تحویل میدی. انگار دنبال جلب توجه مردم هستی.

  8. لایک گفت:

    کار انسان دوستانه و شرافت مندانه به این میگن مهندس جهانگیری در دل همه دنایی ها جا داری و برای مهندس فدایی آرزوی موفقیت را در سمت جدید خود داریم .در زمان جهانگیری که ا.نقد مشکلات اداره زیاد بود که تا به مشکلات رسیدگی شد فرصتی نموندبرای باز گشایی جاده جدید سی سخت به بهره برداری برسه ببینیم دلیر ممسنی برای باز گشایی این مسیر ارتباطی بین شهری مرکز استان به این شهرستان چیکار میکنه؟؟؟؟؟؟؟

  9. حق گفت:

    درود خدا بر جناب اقای مهندس فدایی عزیز و همراهان پرتلاش موفق باشید.

  10. از طرف همکاران گفت:

    درود بر مهندس جهانگیری

  11. کارمند حوزه بویراحمد گفت:

    اگر مردم بدانند مهندس جهانگیری کیه و چه تلاشهایی نموده و دست چه مافیاهایی رو از اداره راه و شهرسازی کوتاه کرده  حتم دارم از ایشان برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی دعوت خواهند نمود

  12. مهرداد گفت:

    كارمدير جديد كار جالبي بود مهندس جهانگيري خسته نباشيد.

  13. يارمهربان گفت:

    يكي از آفتهاي كه گربانگير سيستم اداري در ايران گرديده و روز به روز پر رنگ تر مي شود. متاسفانه همين تعاريق وتشويقهاي نابجا -اين يكي به تمجيد از ان يكي و پاچه خواري اين يكي و كرنش تصنعي در مقابل آن يكي وبه قول فردوسي شاعر يكي را بر آري به چرخ بلند- يكي را كني خوار و زار و نژند غافل ار اين مهم كه زحمات بر دوش كارشناسان هميشه مظلوم و ناديده گرفتن ارزش و ارج ننهادن به كار انها حود از دلايل بروز فساد اداري است. لطفا بس كنيد كه اين روند مثل خوره روح را مي آزارد. من لم يشكر خوب و امري پسنديده است و چون از حد گذشت خاصيت خود را از دست مي دهد.

دیدگاه شما