سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 11:25

700 متر زمین برای ساخت مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان سوق اهدا شد

مدیر کل  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از اهدای یک قطعه زمین به وسعت 700 مترمربع برای ساخت مرکز فرهنگی هنری  در شهر سوق خبر داد.

 

 

به گزارش روابط عمومي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان کهگيلويه و بويراحمد عيسي گرجي زاده افزود: این زمین با پیگیریهای مکرر مربي ادبي شهرستان کهگيلويه ، از طرف شهرداری و شوراي این شهر برای ساخت مرکز فرهنگي هنري سوق به کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان  اهداشده است.

گرجي زاده افزود: باحمایت ها و مساعدت های مسئولین استانی و شهرستانی، در آینده ای نزدیک شاهد ساخت و راه اندازي این مرکز خواهیم بود.

وی یادآور شد: شهر سوق  با جمعیت 10 هزار نفر، از شهرستانهاي  فاقد مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده است.

مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان کهگيلويه و بويراحمد عنوان کرد: با راه اندازي اين مرکز فرهنگی و هنری ، کودکان و نوجوانان شهر سوق از  فعالیتهاي کانون پرورش فکري بهره مند خواهند شد.

وی توسعه زیرساختهای فرهنگی و هنری برای رشد کودکان و نوجوانان را در استان ضروری دانست و گفت: ایجاد این زیرساختها بستر مناسبی برای رشد و پرورش فکری و معنوی کودکان و نوجوانان فراهم می کند.

گرجي زاده  بیان داشت: هرچه این مراکز افزایش یابند در آینده شاهد کاهش آسیبهای اجتماعی و فرهنگی خواهیم بود.

این مسئول در پایان بر همکاری بیشتر شهرداریهای دیگر شهرهای استان برای توسعه مراکز پرورش فکری کودکان تاکید کرد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=147719
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما