دوشنبه 31 فروردین 1394 - 8:21

واکنش دکتر چمن به سریال طنز « در حاشیه »

رئیس دانشگاه علم پزشکی استان در واکنش به سریال در حاشیه که جامعه پزشکان را دستمایه ساخت این سریال طنز قرارداده است گفت: طنز پردازان نیز باید برای ساخت چنین سریال‌هایی سوژه داشته باشند.

دکتر رضا چمن افزود: معمولا هر گروهی در جامعه حاشیه ای دارد و هیچ گروهی نیست که بدون حاشیه باشد.

چمن

این پزشک متخصص ادامه داد: بخش زیادی از جامعه پزشکی کشور وظیفه خود را به درستی انجام می دهند ولی در بین جامعه پزشکی نیز برخی افراد وجود دارند که دارای حاشیه هستند.

چمن بیان داشت: هزاران متخصص و پزشک در بیمارستانها و در بخش های مختلف بالینی و تخصصی مشغول خدمت رسانی به مردم هستند و ممکن است برخی ها کارشان دارای حاشیه هایی نیز باشد اما آنچه مهم است این است که گروههای مختلف صنفی ظرفیت و تحمل طنز را داشته باشند.

وی کار طنز پردازان را نیز دارای حاشیه خواند و بیان داشت: این هنرمندان به سراغ هر گروه صنفی اعم از معلمان، خبرنگاران، بازاریان و هر قشر و صنف دیگری هم بروند اعتراض آنها را درپی دارد.

چمن ادامه داد: همین حساسیت در بین اقوام مختلف نیز هست و طنزپردازان برای به تصویر کشیدن آنها نیز  مشکلات خاص خود را دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در پایان گفت: به نظر من « در حاشیه » سریال خوبی است و از نظر من مشکل خاصی ندارد.

گفتنی است سریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری هر شب از شبکه سه سیما پخش می شود که جامعه پزشکان را سوژه و دستمایه اصلی طنز خود قرار داده است و طی روزهای گذشته، اعتراضهایی را از سوی جامعه پزشکی به همراه داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=147571
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اما سریال حاشیه را خیلی ضعیف ساختند ، آنقدر ضعیف که حتی نیازی نیست که برآن نقد نوشت  نمیدانم چرابرخی پزشکان اعتراض دارند این برنامه اصلا نتوانسته مخاطب زیادی جذب کند 

  2. همکار گفت:

    بیشتر لودگی میکنند تا طنز ، اتفاقا رییس بیمارستان هم که پزشک باانصافی نشان داده  شده و بامنطق است ، دوتا پزشک نشان داده که از قضا هم سواد کمی دارند و هم قالتاق هستندو در بین مردم هم چهره های نامانوس و چهره منفی فیلم هستند چرابرخی همکاران پزشک اینقدر عصبانی هستن جای تعجب دارد!

    • کمیل گفت:

      کاملا موافقم این سریال چیه که در موردش نظرخواهی بشه خیلی بی وزن ساخته شد، همون برره رابهترساخته بودند

  3. پزشک خانواده گفت:

    احسنت واقعا واکنش ایشون بسیار منطقی و  واقع بینانه بوده است. هر چند سریال ضعیف ساخته شده اما ما باید تحمل طنز را داشته باشیم از هر صنفی از جمله در حرفه مقدس پزشکی.

دیدگاه شما