دوشنبه 31 فروردین 1394 - 1:57

پشت پرده شربت های آلوده و شایعات آب آلوده در کهگیلویه و بویراحمد کیست؟

هدف هر دو اقدام یکی است و آن ایجاد فضای رعب و وحشت و ناامنی در شهرهای استان است که با پروژه ای حساب شده در حال انجام است.

گروه اجتماعی – این روزها کهگیلویه و بویراحمد به طرز مشکوکی دچار معضلات اجتماعی شده است.

به گزارش بویرنیوز، اقدامات سریالی در شهرستان های گچساران و کهگیلویه حاکی از آن است که عده ای تعامدا به دنبال ایجاد فضای ناامنی در کهگیلویه و بویراحمد هستند.

به طور مثال، ابتدا در کهگیلویه ده نفر در اثر مصرف شربت آلوده مسموم می شوند و در ادامه از طریق شبکه های اجتماعی شایعه می شود که منبع آب این شهر آلوده شده و شهروندان از آب استفاده نکنند.

پس از چند روز همین داستان با همان کیفیت در گچساران تکرار می شود و احتمالا بقیه شهرستان های استان هم در برنامه از پیش تعیین شده کسانی قرار دارد که به این وسیله سعی در ناامن کردن فضای کهگیلویه و بویراحمد دارند.

به گفته دکتر چمن ترکیب هر دو شربت توزیع شده در گچساران و دهدشت از یک نوع بوده و در هر دو شربت از مواد مخدر استفاده شده که می توان دریافت سازنده هر دو شربت یک نفر خواهد بود.

به صورت مشترک همزمان بعد از توزیع شربت آلوده و انعکاس گسترده آن در سطح جامعه، موضوع آلوده بودن منبع آب شهر مطرح می شود و از طریق شبکه های اجتماعی پخش می شود.

با نگاهی دقیق به موضوع رابطه مستقیمی بین شربت های آلوده و سازندگان شایعات آب آلوده در گچساران و دهدشت وجود دارد و نکته کلیدی این خواهد بود که بتوان موضوع را در فضای مجازی دنبال کرد و به منشا ایجاد چنین اخباری دست پیدا کرد و لزوما ارتباط مستقیمی بین این دو واقعه و عوامل پشت پرده آن خواهد بود.

هدف هر دو اقدام یکی است و آن ایجاد فضای رعب و وحشت و ناامنی در شهرهای استان است که با پروژه ای حساب شده در حال انجام است.

لازم است تا دستگاههای امنیتی و پلیس نقش خود را همچون همیشه در خنثی کردن این پروژه شوم به خوبی انجام داده و در عین حال لازم است تا مردم به توصیه های مسئولان علوم پزشکی و پلیس در خصوص موارد گفته شده دقت لازم را داشته باشند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=147562
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شب گفت:

    ارتباط بین این قضیه و فروش اب معدنی رابررسی کنید

دیدگاه شما