یکشنبه 30 فروردین 1394 - 12:50

نامه فرماندار بویراحمد به نماینده ولی فقیه درباره سفر اخیر به مناطق محروم بخش مرکزی + تصاویر

ر بازدید یکروزه نماینده محترم ولی فقیه حضرت آیت اله ملک حسینی همراه با معاون استاندار و جمعی از مدیران کل، که از روستاهای پراشکفت و تنگ تامرادی بخش مرکزی شهرستان بویراحمد صورت گرفت، دکتر یاری پور با ارسال نامه ای …

گروه اجتماعی – در بازدید یکروزه نماینده محترم ولی فقیه حضرت آیت اله  ملک حسینی همراه با معاون استاندار و جمعی از مدیران کل، که از روستاهای پراشکفت و تنگ تامرادی بخش مرکزی شهرستان بویراحمد صورت گرفت، دکتر یاری پور  با ارسال نامه ای مراتب تقدیر و تشکر خود را از حضرت آیت اله بعمل آورد.

1 (2)

به گزارش بویر نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری بویراحمد، در این نامه آمده است :

  محضر شریف و مبارک  حضرت آیت اله ملک حسینی نماینده معزز ولی فقیه و نماینده مردم شرافتمند استان در مجلس خبرگان رهبری

با اهدا سلام ، تحیت و عرض  تبریک فرا رسیدن ماه رجب، ماه بزرگ خدا  که طلیعه آن مزین است به میلاد  حضرت امام محمدباقر علیه السلام، توفیق بیش از پیش حضرتعالی را همواره در راستای اعتلای تعالی ورزش های دینی و انسانی و  با عنایت به الطاف حضرت بقیه الله اعظم به رهبری رهبر فرزانه و هوشمند انقلاب از خدای سبحان  مسئلت میدارم.

 بدون شک و تردید عالمان فرهیخته ای همچون حضرتعالی در تاریخ نورانی اسلام و مکتب قویم تشیع که بیوت شریفشان پیوسته مأمن ، مأوا ، ملجأ و پناهگاه مردم و قدم و اقدام آنان در گره گشایی  ، حل مشکلات ، رفع معضلات و همدردی با مردم بوده ، بسی  موجب افتخار برای آحاد جامعه می باشد.

 اگر در مکتب متعالی اسلام از علماء بعنوان وارثان انبیاء(ع) یاد شده که( العلما ورثه الانبیا) بحق مهمترین خصیصه  این عالمان  همچون انبیا (ع) داشتن دغدغه  دین و معیشت زندگی مردم  است ، امیرمومنان در توصیف پیامبر (ص) مهر و رحمت ، وی را پزشکی  که خود به سوی مردم میرود و با حضور خویش معالجه می نماید از وی یاد می کند (طبیب دوا بطبه) .

برای مردم  نجیب و شرافتمند  این استان مایه مسرت  و افتخار است که بیت شریف معظم له همواره امید و پناهگاه ایشان و حضور قدوم مبارکتان به مناطق و مجالس ایشان در گره گشایی  مشکلات، مرهمی بر زخمها و زدودن آلام می باشد.

 اینجانب بر خویش لازم می دانم  صمیمانه  از حضرتعالی در خصوص سفر اخیر به مناطق محروم بخش مرکزی شهرستان بویراحمد و دیدار با مردم بزرگوار این خطه که با بذل توجه و مساعی جمیله و ارشاد و راهنمایی و رهنمودهای لازم در خدمتگذاری هر چه بیشتر و بهتر به مردم این سامان بوده ، تقدیر و تشکر بنمایم.

در پایان از استقبال گرم و صمیمی مردم شریف آن مناطق، همچنین از همراهی مدیران کل ، مدیران شهرستانی، نیروی انتظامی و رسانه ها تقدیر و تشکر  می نمایم.

گزارش تصویری از بازدید نماینده ولی فقیه با معاون استاندار و جمعی از مدیران کل  که به دعوت فرماندار بویراحمد انجام شد، در ادامه آمده است:

1 (1)

1 (3)

1 (4)

1 (5)

1 (6)

1 (7)

1 (8)

1 (9)

1 (10)

1 (11)

1 (12)

1 (13)

1 (14)

1 (15)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=147462
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. 7000 گفت:

    درود و سپاس فراوان به فرماندار مردمی لایق مومن و ولایتمدار شهرستان بویراحمد جناب اقای دکتر یاری پور …… الحق و انصاف که نه تنها جایگاه فرمانداری بلکه مدیریت های کلان کشوری بالاتر هم شایسته و برازنده ایشان میباشد

دیدگاه شما