یکشنبه 30 فروردین 1394 - 8:33

هتک حیثیت خانوادگي با ايجاد پروفايل در فريم در کهگیلویه و بویراحمد

رئيس پليس فتا استان کهگيلويه و بويراحمد از دستگيري فردي که با ايجاد پروفايل جعلي موجب هتک حيثيت يکي از شهروندان شده بود خبر داد.

رئيس پليس فتا استان کهگيلويه و بويراحمد از دستگيري فردي که با ايجاد پروفايل جعلي موجب هتک حيثيت يکي از شهروندان شده بود خبر داد.

سرهنگ “عبدالمطلب مرتضويان” در تشريح اين خبر گفت: شخصي به اين پليس مراجعه و اظهار داشت “فردي در شبکه اجتماعي فريم اقدام به انتشار مسائل خصوصي و شماره تلفن وي و همسرش کرده که اين موضوع موجب هتک جيثيت براي آنها شده است”.

مرتضويان ادامه داد: با بررسي هاي صورت گرفته توسط مأموران مشخص شد فردي با داشتن تلفن شاکيه و همسرش و تصاوير آنها اقدام به ساخت پروفايلي با نام آنها و با جملاتي رکيک نموده است که موضوع به صورت جدي در دستور کار پليس فتا قرار گرفت.

وي گفت: با پايش در قضاي مجازي ضمن استفاده از تکنيک هاي ويژه بالاخره متهم شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي دستگير شد.

اين مسئول ارشد انتظامي تصريح کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه اتهامي شد اما در ادامه و با ارائه مستندات به جرم خود اعتراف کرد و گفت:” خط موبايل به شماره معلوم به نام خودم و در اختيار خودم مي باشد که به انگيزه آبرو ريزي و هتک حيثيت شاکيه و به دليل اختلافات خانوادگي اقدام به ساخت پروفايلي با نام شاکيه در شبکه اجتماعي فريم با گذاشتن دو شماره موبايل به شماره هاي معلوم مربوط به شاکيه و همسرش نمودم و مطالبي رکيک را جهت آبروريزي شکات و ضربه زدن به آنان به اشتراک گذاشتم.

رئيس پليس فتا استان با اشاره به اينکه متهم به همراه پرونده به مرجع قضايي تحويل داده شد، تصريح کرد: استفاده از تلفن هاي هوشمند در صورت ناديده گرفتن هشدارها و نگهداري اطلاعات و عکس هاي خصوصي بستري براي سوء استفاده هاي برخي افراد را فراهم مي سازد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=147400
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سیسختی گفت:

    واقعا که جای تاسف دارد،باید به حال این فرهنگ زشت وپلید گریست،اگر کسی خواهر و مادر و همسرش و…… برایش ارزشمند باشد هرگز فکر چنین کار زشت و بدور از فرامین وآموزه های دینی و انسانی به ذهنش خطور نخواهد کرد،از دستگاه قضایی عاجزانه خواهش داریم که به چنین افرادی اندازه یک سر سوزن هم تخفیف قائل نشوند،تا چنین اخلاقی برای دیگران باب نشود،این خواسته بحق قوم غیرتمند و با تعصب لر میباشد

  2. زهره گفت:

    جای تاسف دارد…..

دیدگاه شما