شنبه 29 فروردین 1394 - 17:21

خبر بزرگ و خوش زارعی برای مردم مارگون (+تصاویر)

گروه اقتصادی – روز جمعه نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از مدیران کل استانی و شهرستانی برای سرکشی از وضعیت بخش مارگون بخصوص وضعیت راهها به روستاهای این منطقه سفر کردند.

طبیعت بویراحمد (3)

به گزارش «بویر نیوز»، در این بازدید که از اویل صبح تا پاسی از شب ادامه داشت، غلام محمد زارعی و هیئت همراه اکثر روستاهای بخش مارگون را بازدید کرد و با اهالی صحبت کرد.

در این سفر که با محوریت بررسی راهها انجام گرفت، مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونین وی حضور داشتند.

غلام محمد زارعی (8)

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: در ادامه بازدیدهای قبلی برای حل مشکلات مارگون و پیگیری اقدامات قبلی به همراه جمعی از مسئولین به این بخش سفر کردیم.

غلام محمد زارعی افزود: یکی از مهمترین خواسته های مردم خش مارگون در حوزه راه است.

غلام محمد زارعی (25)

وی با اشاره به ادامات انجام شده در سال های گذشته ابراز داشت: سال گذشته از محل اعتبارات ماده 180  در محورهای مختلف روستاهای بخش مارگون عملیات راهسازی احداث و آسفالت در مقیاس گسترده ای شروع شد و امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در محورسیلاب کلوار که جمعیت زیادی را پوشش می دهد، 40 کیلومتر زیرسازی و آسفالت انجام شد و در سایر محورها نیز راه و شهرسازی عملیات اجرایی داشت.

غلام محمد زارعی با تاکید بر عمق محرومیت ها در این منطقه و عدم خدمات رسانی در گذشته افزود: علیرغم مشکلات شدید اقتصادی در کشور و تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران سال گذشته بیش از 10 میلیارد ریال در راههای روستایی هزینه شد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا همچنین از خبر خوش برای اهالی مارگون ظرف چند روز آینده خبر داد و افزود: خبرهای بزرگ و بسیار خوشی برای مردم مارگون بخصوص در حوزه راهها داریم که تا چند روز آینده از طریق رسانه ها به اطلاع مردم عزیز این منطقه خواهیم رساند.

فدایی: سال 94 به راههای بخش مارگون توجه ویژه ای خواهد شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاخص آسفالت راههای روستایی مارگون پائین تر از میانگین استان است.

حسن فدایی که به همراه غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از راههای روستایی بخش مارگون بازدید کرد، در جمع خبرنگاران گفت: بخش مارگون 570 کیلومتر راه روستایی دارد که 170 کیلومتر ان آسفالت، 70 کیلومتر شوسه و 330 کیلومتر راه ساخته نشده دارد.

غلام محمد زارعی (19)

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی مردم مارگون راه است، بیان داشت: شاخص راههای روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد پائین تر از میانگین کشوری است و بخش مارگون نیز پائین تر از میانگین استانی است که این موضوع عمق محرومیت در این بخش را نشان می دهد.

فدایی ابراز داشت: با همکاری استاندار محترم و مجمع نمایندگان از محل اعتبارات سال 94 اعتبار خوبی به راههای روستایی بخش مارگون اختصاص داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: امسال برای بخش مارگون 123 کیلومتر قرارداد منعقد کرده ایم و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال 50 درصد از این قراردادها را به اتمام برسانیم و تحویل مردم دهیم.

وی مهمترین مشکل راههای مردم روستاها را جاده مناسب عنوان کرد و خاطرنشان کرد: راه مناسب باعث توسعه روستا و ایجاد زیرساخت ها در روستاها می شود و از مهاجرت روستائیان جلوگیری می کند.

 1/5 میلیارد تومان اعتبار برقی ها برای مارگون

مدیر ناحیه برق بویراحمد گفت: با اعتبای بالغ بر 1/5 میلیارد تومان 13 روستای بخش مارگون در قالب اصلاح، توسعه تعویض سیم به کابل و روشنایی معابر تجهیز خواهند شد.

اسماعیل یوسفی به خبرنگاران گفت: در شهر مارگون، توسعه شبکه و شهرک شهید رجایی و اصلاح روشنایی معابر با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان در دست اقدام است.

یوسفی افزود: طرح های شرکت برق برای بخش مارگون تا پایان سه ماهه سال 94 به بهره برداری خواهد رسید.

تقدیر مسئولان از مردم طبیعت دوست مارگون و منابع طبیعی بویراحمد

در حاشیه ازدید از روستای بیلوخر مسئولان با مناظر بکری از طبیعت در روستاهای این بخش بخورد کردند که مورد توجه حاضران بخصوص نماینده بویراحمد و دنا قرار گرفت.

غلام محمد زارعی (28)

زارعی در این باره گفت: طبیعت بکر و دست نخورده این مناطق نشان از فرهنگ دوستی با طبیعت دارد.

نماینده بویراحمد و دنا افزود: ارتباط مسالمت میز انسان با طبیعت باعث می شود تا نسل های آینده از این موهبت الهی بهره مند شوند.

وی بکر بودن طبیعت این مناطق را ناشی از طبیعت دوستی مردم دانست و افزود: باید به توصیه مقام معظم رهبری درباره منابع طبیعی عمل شود و اگر فرهنگسازی صورت گیرد و مردم را برای حفاظت از عرصه های منابع طبیعی به یاری طلبید.

زارعی با تبریک به سعید نظری رئیس منابع طبیعی شهرستان بویراحمد خاطر نشان کرد: اگر مدیران کار فرهنگی و تعامل را سرلوحه عملکرد خود قرار داهند شاهد چنین طبیعت زیبایی خواهیم بود و باید به جنگلبان شهرستان بویراحمد و سایر همکاران وی تبریک و خداقوت گفت.

همچنین در این بازدید با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از کتابخانه شهر مارگون نیز بازدید شد.

گفتنی است؛ بخشدار مارگون، رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان بویراحمد و برخی دیگر از مسئولان از همراهان زارعی در این سفر بودند.

دیدارهای مردمی و زیارت مزار مطهر شهدا از دیگر برنامه های این سفر بود.

طبیعت بویراحمد (1)

طبیعت بویراحمد (2)  طبیعت بویراحمد (4)

طبیعت بویراحمد (5)

طبیعت بویراحمد (6)

طبیعت بویراحمد (7)

طبیعت بویراحمد (8)

طبیعت بویراحمد (9)

طبیعت بویراحمد (11)

غلام محمد زارعی (1)

غلام محمد زارعی (2)

غلام محمد زارعی (3)

غلام محمد زارعی (4)

غلام محمد زارعی (9)

غلام محمد زارعی (10)

غلام محمد زارعی (17)

غلام محمد زارعی (18)

غلام محمد زارعی (21)

غلام محمد زارعی (22)

غلام محمد زارعی (23)

غلام محمد زارعی (26)

غلام محمد زارعی (27)

غلام محمد زارعی (29)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=147340
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. چ----------------------------رام گفت:

    بیچاره فدایی نرسیده بزرگواری به طرف می برد وزارعی به سوی دیگر

  2. سجاد گفت:

    درود  بر  حاجی  

  3. محمد گفت:

    عکسل خوبی گروهتنه!!! فقط من عکس یکی مونده به اخر حاجی باید ایسا تا ریش ایوفتا طرف دوربین بعد عکس اگرت! 

  4. مجید گفت:

    زارع هیچ کاری نکرده و نمیکنه فقط الکی دل مردم رو خوش میکنه خدایی فک کنم تا حالا نیم درصد از بودجه هایی که گفته محقق نشده فقظ شعااااار

  5. کارشناس گفت:

    یدالله فوق ایدیهم.

    درود یر زارعی.

  6. دنا گفت:

    دوباره به انتخابات نزدیک شدیم

  7. محمد گفت:

    خدا قوت حاجی

  8. ناشناس گفت:

    اين بازديدها همه تبليغات براي انتخابات است

  9. بیصدااااااااااااااااااااااااااااااااااا گفت:

    چه تصاویر قشنی واقعا کیف کردم با این تصاوی…..دست عکاس درد نکنه

  10. / گفت:

    رقیبان قدری داری این دوره

  11. دادا گفت:

    سلام بر حاجی دوره جمع کردن مدیران ووعده ووعید دادن به مردم گذشته مردم اگاهن الان سه سال است که نماینده هستی فقط افتتاح میکنی پس کو پیشرفت کار وحتی شروع به کار طرحهایی که با مدیرانت کلنگ زدی

  12. عسکری گفت:

    واقعا حاج زارع یک نماینده واقعیست باور کنید این انسان چه انرژی عجیبی داره  ک از صب تا شب توی دور افتاده ترین نقاط بویراحمد و دناست درود بر مردانگی شما حاجی 

  13. ناشناس گفت:

    زارع کارت تمومه بی خودی خودتو علاف نکن

  14. حقیقت استان گفت:

    حاج زارعی یک نماینده پاک و خداشناس میباشد .والسلام

  15. سیمان سقاوه گفت:

    درود بر حاج زارع عزیز و خدمتگذار الحق والانصاف تنها نماینده ای هستی که روستا ها احساس میکنند اهل همان روستا هستی

  16. دلیرچ گفت:

    بازم انتخابات شدو مسئولین به فکر مردم بدبخت مارگون وروستاهای تابعه افتادن اصلا ایکاش همیشه انتخابات بود.

دیدگاه شما