شنبه 29 فروردین 1394 - 11:21

واکنش پلیس به مسمومیت های مشکوک در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری موضوع مسمومیت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد توسط نیروهای انتظامی و امنیتی خبر داد.

خبرگزاری فارس: پیگیری موضوع مسمومیت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد توسط پلیس

سردار غلام‌عباس غلام‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص مسمومیت‌های مشکوک چند روز اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نخستین کار این است که مردم هر چیزی را که دیگران تحت عنوان خوراکی به آن‌ها تعارف می‌کنند، قبول نکنند و هوشیار باشند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: نیروی انتظامی پس از بروز موردهایی که ابتدا در دهدشت و سپس در چرام و روز گذشته در گچساران رخ داد، وارد موضوع شد و اکیپ‌هایی تشکیل داد و اکنون هم موضوع در دستور کار جدی نیروی انتظامی قرار دارد.

غلام‌زاده بیان کرد: از دوربین‌هایی که در بعضی محل‌ها بوده استفاده شده و شاید فیلم‌هایی از افرادی که ممکن است این اقدام را انجام داده باشند گرفته شده باشد.

وی گفت: همه این موضوعات در دست بررسی است و نیروی انتظامی، نیروهای امنیتی و مسئولان سیاسی در استان به جد پیگیر موضوع هستند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=147309
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فاطمه مرادی گفت:

    با سلام ‘دقیقا شبیه همین اتفاق در اردیبهشت ۹۳ در گناوه برای ما افتاد که خودم دو پسر کوچکمومادرو برادرم مسموم شدیم ‘تقریبا قیافه شخصی که شربت داد یادمه ‘تو رو خدا اگه خبری شد اطلاع بدید’

دیدگاه شما