پنجشنبه 27 فروردین 1394 - 14:42

استقرار نمایندگی سازمان زمین شناسی درکهگیلویه و بویراحمد و انتصاب اولین رئیس + تصاویر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اهتمام و کوشش های صورت گرفته در استان و تاکیدات و حسن توجه وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان زمین شناسی ایران بالاخره نمایندگی سازمان زمین شناسی در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شد.
به گزارش بویرنیوز، روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، ظهر امروز با حضور معاون اکتشافات معدنی سازمان زمین شناسی ایران، رئیس مرکز زمین شناسی جنوب فعالیت نمایندگی سازمان زمین شناسی در کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از اوایل سال 92 تلاش ها در جهت استقرار این نمایندگی در استان آغاز شد افزود: با همه فراز و نشیب ها و با حسن توجه مسؤلین وزارت صنعت و معدن امروز این کوششها به ثمر نشست.
داریوش دیودیده استقرار این نمایندگی را سرآغاز تحولی شگرف در حوزه صنعت و معدن استان دانست و گفت: کهگیلویه و بویراحمد در آینده ای نزدیک و با روند که در پیش گرفته شده است شاهد توسعه و شکوفایی خود در بخش های مختلف تولیدی خواهد بود.
دیودیده گفت: کهگیلویه و بویراحمد با قابلیت های بسیار ناشناخته در حوزه معدن با استقرار مرکز زمین شناسی می توان آینده ای روشن توسعه ای را در این حوزه پیش بینی نمود.
در پایان طهمورث وفایی از پیشکسوتان عرصه معدن و با سابقه 25 ساله در این حوزه بعنوان نخستین رئیس زمین شناسی استان معارفه گردید.

IMG_0040 IMG_0052 IMG_0056 IMG_0069 IMG_0096

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=147131
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. معدن گفت:

    درود بر بویر نیوز
    چرا اسم و عکسی از رییس زمین شناسی منطقه جنوب درج نکرده اید 

  2. صدف گفت:

    درود بر مهندس وفایی با تجربه و پر قدرت موفق باشید

  3. دکتر سی سختی گفت:

    با سلام و آرزوی توفیق برای مهندس طهمورث وفایی .  مهندس وفایی از جمله نوادر  عرصه زمین شناسی و از لحاظ  پشتکار و  پیگیری و  وجدان کاری نیز کم نظیر است . امیدوارم انشاء‌ الله فرصت کافی برای سر و سامان دادن به وضعیت معادن استان را داشته باشد و بتواند تحولی در شان مردم غیرتمند و با شرافت استان ایجاد کند  .

  4. دکتر شاهرخ گفت:

    ارزوی توفیق دارم شایستگی بیش از این داره

دیدگاه شما