پنجشنبه 27 فروردین 1394 - 0:21

برگشت رونق تولید به واحدهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی یاسوج 3 (فرودگاه) گفت: فعالیت 70 درصدی واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک نوید بخش بازگشت رونق به کسب و کارهای صنعتی در استان است.
به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده با بیان اهتمام و توجه جدی دولت در سال 94 بر رونق کسب و کار، صادرات و اشتغالزایی است افزود: در این میان مناطق کمتر توسعه یافته ای همچون کهگیلویه و بویراحمد در اولویت قرار خواهند داشت.
دیودیده اظهار داشت: مدیریت مطلوب، شناسایی نیازهای بازار و خلاقیت سه رکن مهم سرپا بودن و ادامه فعالیت واحدهایی است که علی رغم مشکلات گریبانگیر صنعت طی چند سال گذشته توانستند به فعالیت خود بخصوص در شهرک صنعتی یاسوج 3 استمرار بخشند.
وی با اشاره به انجام بازدیدهای دوره ای از تمامی واحدهای صنعتی و معدنی استان خاطر نشان کرد: ریز به ریز مشکلات این واحدها بررسی و نهایت کوشش در جهت هموار نمودن راه و توسعه فعالیت آنها انجام خواهد شد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ گونه محدودیتی در جهت پرداخت سرمایه ثابت و درگردش به صنایع استان وجود نخواهد داشت و در سال 94 منابع مالی مطلوب به تمامی واحدهای درخواست کننده بدون مشکل با شرایط مناسب پرداخت خواهد شد.
شرکت فاراد نیروی دنا، شرکت تولیدی صنعتی پارس درب، دنا فولاد، شرکت دنا پاک بویر، شرکت هنرکده برق احسان، شرکت ها تولید کننده درب و پنجره و دیگر واحدهای مستقر در شهرک صنعتی یاسوج 3 (فرودگاه) مورد بازدید و مسائل و مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.

IMAG0728 IMG_0040 IMG_0054 IMG_0091 IMG_0105 IMG_0121 IMG_0159 IMG_0185

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=147046
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. صنعت گفت:

    درودبر مهندس دیودیده و امیری و روزیان موفق باشید.

  2. زرطظ گفت:

    بابا این همون دو کارخانه ای است که فعال بودن قبلا

  3. بهرام گفت:

    اخی سی مردل خوبو او یکی داره کارشناسی ایکنه به به

  4. ناشناس گفت:

    جناب مهندس دیودیده چرا شرکت تندیس چوب دنا بهترین ومجهزترین شرکت تولیدی میباشد و بومی استان هست وتعداد زیادی از جوانان استان در ان مشغول میباشد . ولی تمام کارها به دیگر شرکت غیر بومی میدهند .

  5. زحمت کشان گفت:

    از زحمات ریاست وکارشناسان سازمان بخصوص حوزه صنایع که همیشه از واحدهای تولیدی استان بازدید وعلاوه بر ایجاد لگرمی به واحدهای تولیدی فعال وراکد پیگیر رفع مشکلات واحدها میباشند سپاسگزاریم .یکی از صنعتگران شهرک فرودگاه

  6. بویراحمد گفت:

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت ریاست محترم سازمان و کارشناسان دلسوز و واقعا زحمت کش صنعت معدن،تجارت، امیدواریم در سال همزبانی و همدلی دولت و ملت شاهد شکوفایی صنعت در استانمان باشیم.
    با تشکر از مهندس دیودیده امیری،رجبی،روانگردی
    و سایر عزیزان

دیدگاه شما