چهارشنبه 26 فروردین 1394 - 23:42

رابطه امام و آیت الله هاشمی به روایت مقام معظم رهبری

رهبر معظم انقلاب اسلامی طی بیاناتی در جمع مردم خراسان در 15 خردادماه سال 69، به توصیف رابطه امام (ره) و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پرداختند.

 رهبر معظم انقلاب اسلامی طی بیاناتی در جمع مردم خراسان در 15 خردادماه سال 69، به توصیف رابطه امام (ره) و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پرداختند.
به گزارش بویرنیوز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، گزیده این بیانات در پی می‌آید:

* امروز بحمداللَّه در رأس دستگاه‌های اجرایی کشور، کسی است که امام در تمام طول دوران انقلاب و قبل از آن و بیشتر از همه بعد از انقلاب تا لحظه‌ وفاتشان، نهایت اعتماد و اطمینان را به او داشتند … ایشان کسی است که اینقدر مورد اعتماد امام بود، اینقدر به امام نزدیک بود، حرف‌های امام را بیشتر از آنها شنیده، درد دل‌های امام را بیشتر از دیگران شنیده و خبر دارد. حالا عده‌ای همین‌طور حرف می‌زنند و اصلا نمی‌دانند که حرف دل امام چه بود!

مؤذن بانگ بی‌هنگام برداشت‌

نمی‌داند که چند از شب گذشته است‌

* چنین آدمی حالا در رأس امور ماست. من هم به امور واقفم و می‌بینم که در مملکت چه کار می‌شود. من آدم بی‌خبری نیستم. همه‌ این اوضاع اجرایی کشور را از نزدیک، هشت سال تجربه و لمس کرده‌ام. قبل از آن هم، از اول انقلاب در شورای انقلاب و دیگر جاها بوده‌ام. مگر ممکن است امروز کسی حتی به خاطرش بگذرد – چه برسد به عمل – که از آن جهت‌گیری و چارچوب ترسیم‌شده‌ انقلاب تخطی کند، که حالا یک عده دایه‌های مهربان‌تر از مادر، مرتب در اینجا و آنجا می‌نشینند و ذهن مردم را خراب می‌کنند؟!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=147023
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد گفت:

    زنده باد خامنه ای زنده باد هاشمی

دیدگاه شما