چهارشنبه 26 فروردین 1394 - 13:59

ادارات کهگیلویه و بویراحمد پنجشنبه ها تعطیل می شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی روز ” پنجشنبه ” برای دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات رسان این استان در آینده ای نه چندان دور خبرداد.
به گزارش بویر نیوز، مجید محنایی گفت: در سال گذشته روز پنجشنبه تعطیل و مورد رضایت مردم و مسوولان بود و در این بین امسال نیز در همانند قبل عمل خواهیم نمود.
وی با بیان اینکه تعطیلی کامل روز پنجشنبه بغیر از تابستان نیز در دستورکار مسوولان استانی است ، اظهارداشت: منتظر تصویب طرح پیشنهادی از سوی دولت به استان بوده  و در این طرح ، اختیار به استاندار واگذار می شود.
معاون توسعه ومدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر اجازه به ” دکتر خادمی ” استاندار از سوی داده شود پنجشنبه بطور کامل در استان تعطیل می شود.
محنایی با تشریح تقسیم ساعات کاری در شش روز هفته ، خاطرنشان کرد: در صورت مجوز از سوی دولت به استان ، برنامه ای طراحی نموده تا مشکلی برای مراجعاه کنندگان به دستگاههای اجرایی و شرکت های خدماتی پیش نیاید.
وی گفت: پیشنهادات لازم برای تعطیلی روز پنجشنبه از سوی مسوولان استانی کهگیلویه و بویراحمد به دولت ارائه شده و امیدواریم دولت با درخواست استان مبنی برتعطیلی روز پنجشنبه بطور کامل موافقت کند.
معاون توسعه ومدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، کاهش انرژی ، افزایش حضور پرسنل اداری در کنار خانواده و رفع برخی مشکلات دیدارهای منطقه ای کارکنان دولت را از مهمترین فواید تعطیلی روز پنجشنبه برشمرد.
محنایی افزود: در زمان تعطیلی روز پنجشنبه هیچگونه مشکلی برای مراجعه کنندگان بوجود نخواهد آمد و ساعات کاری بنحو شایسته ای تنظیم می شود./ عصردنا
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=146995
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. **** گفت:

    البته اگر قرار باشد خدمات دهی به مردم نباشد اگر در طول هفته فقط 2 روز بقیه تعطیل باشد هزینه مردم کمتر خواهد شد!!!!!!!!!!!!!!

  2. ناشناس گفت:

    تعطیلات پنج شنبه به جز افزایش نارضایتی ارباب رجوع و کاهش راندمان ادارات هیچ اثر دیگری ندارد. انجام این عمل و تعطیل پنج شنبه ها یک اشتباه بچه گانه و امری ساده لوحانه محض است…

  3. lمنصف گفت:

    تعطیلی در کشور زیاد وکارشناسی نیست باکمال تاسف تعطیلی پنجشنبه جز نارضایتی وپایین اوردن راندمان خدمات دستگاهها نیست واخیرا چند تن از مراجع به زیاد بودن تعطیلات اعتراض داشتندش سال گذشته شاهد مشکلات دراین زمینه بودیم از مسولان محترم درخواست داریم به این موضوع توجه کنند

  4. ناشناس گفت:

    این نهایت ظلم به مردم این استان است. عده ای خوشگذران که هیچ رغبتی به حل کردن مردم مظلوم این استان ندارند نیز با اراءه این طرح سعی دارند اندک بازدهی برخی ادارات را به صفر برسانند.
    این طرح مسخره واقعا غیرکارشناسی و بدون هیچ واقع بینی تصویب شده است. از ته دل برای معاون استاندار که اینطور با آب و تاب این خبر را اعلام کرده متاسفم. واقعا متاسفم.

  5. منصف گفت:

    جناب محنایی در کدام نظر سنجی انجام گرفته رضایت مردم را از تعطیلی پنجشنبه نتیجه گرفتی لطفا نظر خود را به نام مردم اعلام نکن

  6. ناشناس گفت:

    ای طرح فقط مورد نظر خوته آقای محنایی و بس…
    مردم وه ته با ای طرح مسخره نه موافقن ….

  7. ناشناس گفت:

    درود بر محنایی هر چه زودتر اجرا کنبد

  8. احسان گفت:

    دوستان توجه کردین همه پیامهای بالا به اسم ناشناس متعلق به یکنفره:-)ضضضض

  9. هم استانی گفت:

    اتفاقاًطرح مثبت وبازخورد مثبتی هم داره

  10. آواک گفت:

    با عرض سلام و ادای احترام خدمت جناب آقایان خادمی و محنایی که اینقدر به فکر رفاه و آسایش قشر متوسط جامعه هستند امیدوار هیئت محترم دولت هم با این طرح موافقت کنند چرا که محاسن زیادی دارد و در ضمن عملٱ ادارات کل استان ما روز پنجشنبه تعطیل میباشد چرا که کلیه ادارات و وزارتخانه ها در تهران و اکثر کلان شهر ها تعطیل میباشند .

  11. یکی از همه گفت:

    با تعطیلی پنج شنبه ها ساعت کاری بیشتر هم می شود و راندمان کاری کمتر نمی گردد.
    مشکل تعطیلی زیاد فقط مربوط به تعطیلات رسمییه چون جبران نمیشن.

  12. همکار گفت:

    باسلام وخسته نیالشید خدمت جناب اقای مهندس مهنایی واستاندار محترم

    باتوجه به اینکه در سال گذشته بعنوان یک مسئول در استان مشغول بودیم از نظر راندمان بسیار موثمر ثمر بود ورضایت کارکنان وهمچنین ارباب رجوعان را درپی داشت واز نظر صرفه جویی درهزینه اداری نیز بعنوان یک شاخص خوب نمایان شد باتشگر از اینکه دلسوزانه در پی مسائل رفاهی وخانوادگی مردم هستید

  13. حسین گفت:

    باسلام یکی از کارهای کارشناسی شده که اثر مثبتی در روند کارادارات وکارکنان دارد تعطیلی پنج شنبه ها است هم در مصرف انژی وهم روحیه کاری کارکنان

  14. علی گفت:

    باسلام شغل من ازاده ولی انصافا پنج شنبها تعطیل باشه برا همه خوب است متشکرم

  15. کارمند گفت:

    با سلام
    خدمت هم استانیهای عزیزم . تعطیلی پنج شنبه ها برنامه خوبی است حدود 90درصد کارمندان راضی هستند شاید هم بیشتر

    • ناشناس گفت:

      جالبه
      از نوع ادبیات و توجیهات نامربوط در موافقت با طرح تعطیلی ادارات در پنج شنبه معلومه که فقط یکی دو نفر داره پیام میذاره.

  16. ناشناس گفت:

    په نه په خواستی کارمندا ناراضی باشن؟؟؟
    ملت ناراضی هستن عزیز دل برادر

  17. ناشناس گفت:

    این کار صد در درصد اشتباه می باشد

  18. کارمند گفت:

    با سلام به خدا اکثر کارکنان راضی هستند از تعطیلی پنج شنبه ها

  19. سعید گفت:

    واقعا چرا مردم ما اینقد به مسائل سطحی نگاه میکنن  عزیزم تهران همیشه پنج شنبه ها تعطیل بوده آیا کار مردم انجام نمیشه؟خوب دوستان که کار دارن اون پنج روز از ساعت 7صبح  تا 4 عصر میتونن به کارشون برسن و این دو روز هم کارمندها میتونن به زندگی وکارهای دیگه برسن چون اونها هم حق دارن .درضمن تصمیم با دولته وبررسی کارشناسی انجام میشه.لطفا از روی لجاجت نظر ندید یعنی واقعا  کارهایی هست که فقط باید 5 شنبه انجام بشه؟لطفا کمی همدیگر را درک کنیم وبه هم احترام بگذاریم.تعداد زیادی از قشر متوسط یا کم درامد کارمند در این دو روز به تحصیلات دانشگاهیشون میرسن واگر تعطیل باشه نیاز ندارن ماهی 4 روز مرخصی بگیرن که عملا در آخر سال بدهکار هم باشن.

  20. انصافأ گفت:

    كيفيت انجام كار كارمندان بالا مي رود و از ورود و خروج كارمندان در طي ساعات اداري كاسته ميشه!

دیدگاه شما