چهارشنبه 26 فروردین 1394 - 13:16

آمارهای تاسف آور سه مدیر از وضعیت استان/ شوخی آیت الله ملک حسینی با مدیران (+تصاویر)

وی بیان داشت: برای رفع محرومیت ها نیاز به همدلی و همزبانی است و حمایت آیت الله ملک حسینی، استاندار محترم و مجمع نمایندگان برای دست یابی به اهداف توسعه ای ضروری است.

گروه اجتماعی – صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد به دیدار حضرت ایت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مجلس خبرگان رهبری رفتند.

1 (1)

به گزارش «بویر نیوز»، اخبار مربوط به این دیدارها در ادامه آمده است:

فدایی: راه های استان کهگیلویه و بویراحمد در پائین ترین شاخص توسعه قرار دارند
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازی، حسن فدایی در این دیدار با تبریک سال نو و ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: تلاش می کنیم شعار امسال در حد شعار باقی نماند و بصورت واقعی و در عمل تحقق یابد چرا که در صورت همدلی و همزبانی دولت و ملت بخش بزرگی از مشکلات حل خواهد شد.

1 (9)

وی با ارائه گزارشی از وضعیت راههای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: به علت محرومیت هایی که از گذشته وجود دارد، در بسیاری از شاخص های توسعه راهها در رده آخر هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی افزود: در بحث بزرگراه و راه های اصلی و فرعی در پائین ترین شاخص توسعه قرار داریم.

فدایی تصریح کرد: مهمترین دغدغه مردم است که در این شاخص هم با شاخص ۴۲ درصدی در رده آخر هستیم در حالیکه شاخص کشوری راه های روستایی ۷۶ درصد است و در برخی از استان ها همچون کرمانشاه که دچار جنگ زدگی بودند شاخص راه های روستایی قریب به ۶۴ درصد است.

وی بیان داشت: برای رفع محرومیت ها نیاز به همدلی و همزبانی است و حمایت آیت الله ملک حسینی، استاندار محترم و مجمع نمایندگان برای دست یابی به اهداف توسعه ای ضروری است.

1 (6)

حسن فدایی با اشاره به همزبانی و همخویی با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: از لحاظ قومیتی و فرهنگی با مردم استان بسیار نزدیک هستم و همین موضع باعث می شود تا به شناخت بهتری از نیازها برسم و با تلاش بیشتری انگیزه خدمت رسانی داشته باشم.

موسوی امجد: استان در بسیاری از شاخص های توسعه در جایگاه آخر است/ بسیاری از مشکلات ریشه فرهنگی دارد
مدیرکل سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: منشاء بسیاری از مشکلات استان ریشه فرهنگی دارد.

1 (11)

 به گزارش «بویر نیوز»، سید علیرضا موسوی امجد با تبریک سال نو و میلاد حضرت فاطمه (س) ابراز داشت: سال همدلی و همزبانی فرصت مغتنمی است که با همکاری و همراهی یکدیگر برای زدودن چهره محرومیت از استان تلاش کنیم.

وی بیان گزارشی از خدمات و عملکرد سازمان بهزیستی در استان کهگیلویه و بویراحمد از زحمات کارکنان و مدیران قبلی به نیکی یاد کرد و افزود: علیرغم تلاش ها و خدمات صورت گرفته اما استان در بسیاری از شاخص ها در جایگاه آخر قرار دارد.

موسوی امجد با تاکید بر همدلی و همکاری و خدمات رسانی در همه ابعاد ابراز داشت: به عنوان مثال حدود ۱۶۰ نفر بیمار ضایعه نخاعی ناشی از تصادفات در استان وجود دارد که هرکدام ماهیانه بیش از ۱ میلیون تومان برای دولت هزینه دارد و علاوه بر آن اسیب های روانی و اجتماعی نیز در پی دارد که این بار سنگین از محرومیت در بخش دیگری از استان بوجود آمده است.

مدیرکل بهزیستی به معضل حاشیه نشینی هم اشاره کرد و افزود: آسیب های اجتماعی متاثر از مشکلات فرهنگی است و در واقع ریشه اکثر مشکلات مسائل فرهنگی است که حاشیه نشینی در شهرها بر این موضوع تاثیری زایدی داشته است.

1 (7)

وی همچنین از مصرف منابع مالی به روش های نامتعارف و به بهانه کمک به محرومان انتقاد کرد و افزود: برای کمک به محرومان واقعی باید جامعه هدف درست شناسایی شود و از مجرای صحیح و سازمان های حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) اقدام شود تا کمک ها به دست محرومان واقعی برسد.

زیرایی: رشد استان کهگیلویه و بویراحمد در شاخص های توسعه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویر احمد نیز در این دیدار با تبریک سال نو و ولات حضرت فاطمه (س) گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در بسیاری از شاخص ها در رتبه آخر قرار داشت.

1 (10)

رضا زیرایی با بیان گزارش از عملکرد تعزیرات استان گفت: با اقدامات صورت گرفته در بسیار از شاخص ها رتبه استان از 31 به 21 رشد یافته است.

لدنی نژاد: فرهنگ‌سازی تنها راه رفع مشکلات آب شرب در کهگیلویه و بویراحمد
 مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد تنها راه رفع مشکلات آب شرب در این استان را فرهنگ‌سازی دانست.
به گزارش فارس ، سیدعلی لدنی‌نژاد در دیدار کارکنان آب و فاضلاب شهری با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت جایگاه آب در میان ایرانیان اظهار کرد: پاسداشت جایگاه آب یکی از مسائلی است که در دین مبین اسلام به آن تاکید فراوان شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی خاصی که بر دنیا حاکم شده وضعیت آب و سفره‌های زیر زمینی نیز تحت تاثیر قرار گرفته از جمله گرم شدن زمین و افزایش گازهای گلخانه‌ای، در حال حاضر کمبود منابع آبی به عنوان یکی از مشکلات جدی در دنیا مطرح است.

لدنی‌نژاد با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر شاهد کاهش بارندگی‌ها در کشور بودیم، تصریح کرد: کاهش سطح منابع آبی زیر زمینی موضوع صرفه‌جویی در مصرف آب و مدیریت این کالای با ارزش را دو چندان کرده است.

وی بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل فرسودگی شبکه‌های آبرسانی و فقدان برخی زیرساخت‌ها در زمینه تامین آب شرب، شاهد بروز برخی مشکلات هستیم و به همین دلیل کارکنان آبفای شهری در سطح استان عزم خود را برای برطرف کردن مشکلات پیش‌ رو جزم کرده‌اند.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری تقویت زیرساخت‌های تامین آب شرب در نقاط مختلف استان را از اولویت‌های اصلی آب و فاضلاب شهری استان دانست و گفت: تغییر نگاه به مصرف آب شرب و اصلاح الگوی مصرف آب نیز از دیگر برنامه‌هایی است که آب و فاضلاب شهری در دستور کار خود قرار داده است.

آیت الله ملک حسینی در جمع مدیران: خدمات مدیران گذشته را فراموش نکنیم/ توسعه استان مستلزم همدلی و همزبانی است

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای رسیدن به جامعه سالم چشم بیدار و قلب امین داشته باشید.

1 (3)

حضرت آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی صبح امروز در دیدار با جمعی از مدیران کل استان با تبریک سال نو بیان داشت: امیدواریم در سایه حضرت فاطمه الزهرا (س) سال خوبی داشته باشید و در راستای تحقق شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، موفق باشید.

ایشان با تقدیر از عملکرد مدیران قبلی و نام بردن از جهانگیری و اتابک ابراز داشت: نباید خدمات گذشته مدیران را فراموش کنیم و طوری القاء شود که ویرانه ای تحویل گرفته شده و قرار است قصر تحویل داده شود.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای رسیدن به جامعه سالم و توسعه یافته مدیران باید چشم بیدار و قلب امین داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه مسئولان باید سعی کنند در خدمت‌رسانی تلاش خود را مضاعف کنند، بیان کرد: موفقیت در پرتو تلاش بیشتر به دست می‌آید.

وی افزود: نماز اول وقت یعنی تعهد به خدا و کس که این تعهد را نداشته باشد در مقابل مردم نیز نمی تواند متعهد باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمارهای تاسف آور مدیران در بخش های مختلف که حکایت از توسعه نیافتگی استان در ابعاد مختلف دارد، ابراز داشت: رشد و توسعه استان مستلزم همدلی و همزبانی است و با شناسایی صحیح از کارها و مشکلات و رفع به موقع آنها می توان در مسیر رشد و توسعه قرار گرفت.

مایند مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اهمیت مقوله آب و حفاظت از منابع آبی تصریح کرد: آب از جمله مواهب طبیعی است که انسان توان تولید آن را ندارد ولی از سوی دیگر می‌بینیم که این نعمت با ارزش در معرض اسراف قرار دارد.

آیت‌الله ملک‌حسینی با بیا اینکه باید سعی کرد با شیوه‌های مختلف از هدررفت آب و اسراف این کالای با ارزش جلوگیری کرد یادآور شد: باید مردم را نسبت به مصرف بهینه آب و جلوگیری از هدر رفت آن آگاه کرد و مسئولان نیز سعی کنند این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند.

خاطره فدایی از مرحوم حضرت آیت الله ملک حسینی

مدیرکل راه و شهرسازی به ذکر خاطره ای از مرحوم حضرت آیت الله ملک حسینی پرداخت و ابراز داشت: وقتی که قرار بود به عنوان مدیرکل راه و ترابری استان فارس منصوب شوم، ایشان عنایت کردند و دستخطی برای تائید بنده برای وزیر ارسال کردند.

1 (5)

شوخی آیت الله ملک حسینی با مدیران

آیت الله ملک حسینی در بخشی از سخنانش با اشاره به فرصت پیش روی مدیران برای خدمت رسانی به مزاح گفت: هر بخشی را به مدیری سپرده اند، اینجا هم یکی پول (راه و شهرسازی) یکی محرومین و معلولین (بهزیستی) و دیگری هم متخلفین (تعزیرات) را به وی سپرده اند اما در کارها با وجدان بیدار برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنید.

1 (2)

گفتنی است؛ پیش از این دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و مدیرکل ورزش و جوانان به دیدار آیت الله ملک حسینی و مدیران کل سازمان جهادکشاورزی، آب و فاضلاب شهری و منابع طبیعی نیز پس از پس از این نشست با ایشان دیدار کردند.

   1 (4)    1 (8)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=146975
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما