سه شنبه 25 فروردین 1394 - 21:17

واکنش آيت‌الله وحيد خراساني به تعليق حج عمره

يک مرجع تقليد با اشاره به حادثه فرودگاه جده خاطرنشان کرد که آنچه مايه عزت اين مملکت و رفعت شيعه شود بايد‌‌ همان را خواست.

به گزارش بویرنیوز، آيت‌الله وحيد خراساني ظهر امروز در ديدار هيات رئيسه اتحاديه انجمن اسلامي‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به اتفاق فرودگاه جده عربستان و تعرض به دو نوجوان ايراني و پس از آن دستور رئيس جمهور مبني بر توقف سفر حج عمره تا مجازات عاملان آن حادثه٬ گفت: آنچه مايه عزت اين مملکت و رفعت شيعه شود بايد‌‌ همان را خواست؛ کساني که پيرو اميرالمومنين امام علي (ع) هستند، ‌همانطوري که مولايشان آقاي عالم است خودشان هم بايد آقاي عالم باشند.

اين مرجع تقليد با بيان اينکه اميدوارم کمالات علمي نصيبتان شود٬ اظهار داشت: خدمت به امام زمان و دين تنها منحصر در اهل علم و مبلس به لباس روحانيت نيست؛ ‌يعني همه افراد در همه طبقات مي‌توانند در راه امام زمان باشند.

وي با بيان اينکه اگر از جواني با برنامه و در راه دين و امام زمان حرکت کنيد٬ سعادت ابدي برايتان محقق خواهد شد٬ گفت: راه اول سعادت ربط با خداست چون هر چه داريم از او ست و از اين رو هيچ انساني نبايد خدا را فراموش کند؛ راه ربط با خدا هم نماز است و از اين رو سعي کنيد به نمازتان اهميت دهيد وهمه روزه نيز قرآن را تلاوت وبراي درک آن نيز بکوشيد.

اين مرجع تقليد تاکيدکرد: همانگونه که نسيم بهار طبيعت مرده را زنده مي‌کند تلاوت کلام الله نيز روح مرده را زنده مي‌کند و از اين رو توصيه مي‌کنم از جواني به قرآن روي بياوريد.

آيت‌الله وحيد خراساني با اشاره به اتفاق فرودگاه جده عربستان و تعرض به دو نوجوان ايراني و پس از آن دستور رئيس جمهور مبني بر توقف سفر حج عمره تا مجازات عاملان آن حادثه٬ گفت: آنچه مايه عزت اين مملکت و رفعت شيعه شود بايد‌‌ همان را خواست؛ کساني که پيرو اميرالمومنين امام علي (ع) هستند، ‌همانطوري که مولايشان آقاي عالم است خودشان هم بايد آقاي عالم باشند.

*ايلنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=146928
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما