سه شنبه 25 فروردین 1394 - 21:15

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد یاسوج تغییر کرد + تصاویر

امروز مراسم تکریم و معارفه معاون پزوهشی دانشگاه آزاد واحد یاسوج با حضور رئیس و اعضای شورای معاونین این دانشگاه برگزار شد.

امروز مراسم تکریم و معارفه معاون پزوهشی دانشگاه آزاد واحد یاسوج با حضور رئیس و اعضای شورای معاونین این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، فردین بوستانی در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت مقوله پژوهش در دانشگاه‌ها اظهار کرد: ما باید به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم دانشجویان و اساتید را هرچه بیشتر با مقوله پژوهش و فناوری پیوند دهیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت پژوهشی دانشگاه آزاد یاسوج در مسیر مناسب قرار دارد افزود: باید با تلاش بیشتر سعی کنیم این موضوع تداوم داشته باشد.
بوستانی با اشاره به حضور فعال انجمن‌های علمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج بیان کرد: در حال حاضر ۲۱ انجمن علمی فعال در دانشگاه آزاد یاسوج به فعالیت علمی مشغول هستند که تاکنون برنامه های مختلف و متنوعی نیز برگزار کرده اند.
وی بیان داشت: استفاده از ظرفیت انجمن های علمی دانشگاه می تواند یکی از اولویت های اصلی معاونت پزوهشی واحد یاسوج باشد و از دیگر
ظرفیت های قابل قبول دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج وجود دانشجویان مقطع دکتری و ارشد است که به نوبه خود می تواند در تقویت حوزه پزوهشی دانشگاه موثر باشد.
بوستانی در ادامه با تقدیر از تلاش های دکتر پناهی معاون پیشین پژوهشی دانشگاه آزاد یاسوج عنوان کرد: بدون شک باید از تجربیات ارزنده وی در پیشبرد اهداف حوزه معاونت پزوهشی بهره برد.
وی یادآور شد: امیدورایم که نجاتیان نیز بتواند با تلاش  هرچه بیشتر و بهره گیری از همه ظرفیت های علمی دانشگاه آزاد واحد یاسوج به شکوفایی استعدادهای دانشجویان این دانشگاه کمک کند.
بنا بر این گزارش، در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات خدابخش پناهی معاون پیشین دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج، صمد نجاتیان طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد یاسوج به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد یاسوج منصوب شد.

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=146925
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دانشجوی استاد گفت:

    ضمن تبریک به استاد نجاتیان عزیز. ایشان از اساتید برجسته دانشگاه هستند.

    • سید مهدی گفت:

      بویر جان بدون علت محبوبیت نسبی این سایت نسبت به پایگاه های دیگر استان بین تمام طیف های سیاسی بی پرده گویی نسبی شماست پس سعی شود گزینشی و سلیقه ای کامنتها روی سایت قرار نگیرد.

      • از ادمیان گفت:

        همیشه پشیمانم که دره این دانشگاه درس خواندم .و با کادری اداری سردکله زدم که اوج نامردی و بی فرهنگی بودن .چندیدن بار به شخصه به بویر نیوز گزارش دادم به دانشگاه ازاد رفته و از دانشجوی بدبختی که گیر این دانشگاه افتاده سوالات رفاهی و در حوزه درس بپرسه که نشد.حالا جالب شده این قضیه هر روز مدیر جدید معاون جدید .باور کنید واسه یه فارغ تحصیلی که جمعا 3 روز طول نمیکشه من 2 ماه تمام در گیرش بودم .واسه یه امضا به جان خودم 2 هفته گیر یکی بودم که حاضر نبود امضا کنه . بعضی وقتا جان بر کف میشدم دعوا کنم ولی به خودم اجازه نمیدادم که با یه عده سرکله بزنم که هیچ بوی از انسانیت نبردن . بعد دو ماه که مدرک به اخر کار رسید یکی از دوستانم را فرستادم برای انجام امور اخریه و امور فارغ تحصیلان .متاسفانه گفتن رسید های تاریخ اشتباه خورده توسط مدیر گروه و کارشناس گروه باید بیاید و از اول شروع کنید .این کار فارغ تحصیلی رو .دانشگاه که نیست بدبخت خونست .کاشکی منم پارتی داشتم .

  2. خادم ملت گفت:

    دکتد خدابخش پناهی از نخبگان کشوری واز ارزش های علمی استان در سطح کشور می باشند
    از خداوند منان برای ایشان آرزو سلامتی موفقیت را داریم

  3. daneshjp گفت:

    chera laghab doctor nejatian ro motazaker nashodin boyer news ….ishan doctora daran va vaghean ba savadan

  4. بوير گفت:

    اقاي دكتر نجاتيان واقعا اين معاونت حقشون و حتي كمشونه…ضمنا ايشان دكتري تمام كردن وحتي بهترين دانشجوي سال2014 شدن.

  5. دکت گفت:

    تبرىک فراوان خدمت جناب دکترنجاتىان بمناسبت انتخاب شایسته اىشان به عنوان معاون پژوهشى

    • دکترحسن زاده گفت:

      تبرىک فراوان خدمت جناب دکترنجاتىان بمناسبت انتخاب شایسته اىشان به عنوان معاون پژوهشى

  6. سجاد گفت:

    تبریک به  اقای نجاتیان …….  تمام اساتیدی که در زمان دکتر افتخاری به مالزی رفتند برا گرفتن دکترا ….. نمیتوانند زبان انگلیسی رو  اصلا حرف بزنند ….. اون کسی با سواده توی خود ایران دکترا میگیره ….. اگه بره خارج از کشورم باید بره  یه جای آس ……  اکثرا فوق دانشگاه ازاد داشتن و در زمان دکتر افتخاری بورس شدن و رفتن ……. کسی سواد داره که  حد اقل 30 کتاب نوشته باشه 40 کتاب ترجمه کرده باشه ……. نه روی جزوه درس بدن

  7. حیدری گفت:

    درود و دو صد بدرود به انتخاب به جا و شایسته دکتر نجاتیان. واقعاً ایشان فردی مستعد و تاثیرگذار خواهد بود. مطمئناً در آینده نزدیک شاهد رشد روز افزون دانشگاه در زمینه های پژوهشی هستیم.

  8. یاسوج گفت:

    برای هر دو عزیز آرزوی موفقیت دارم

  9. ای روزگار گفت:

    دانشگاه آزاد یاسوج و پژوهش؟؟؟؟؟بابا بس کنید دیگه این چه دانشگاهیه که جلسه ی دفاع دانشجویان ارشد اون 10 دقیقه هست؟انصافا حق دانشگاه  آزاد یاسوج پذیرفتن دانشجو در مقطع کارشناسی هم نیست چه برسه بالاتر….

  10. گرمسیری ساکن بویراحمد گفت:

    احسنت بر این انتصاب

  11. ع مردانی گفت:

    نمیدانم جناب دکتر بوستانی بر چه مبنای تصمیم به جابجایی یک شخصیت علمی وارسته که صاحب تجربیات تحقیقاتی فراوانی در سطح منطقه و ملی می باشد گرفته است . بدون اغراق جایگاه علمی آقای دکتر پناهی که دانش آموخته ی یکی از بهترین دانشگاههای انگلستان است بسیار فراتر از منطقه بوده و اینک که ایشان متواضعانه حاضر شده اند در منطقه ی محروم خود خدمت کن.د حیف است که چنین جابجایی هایی صورت پذیرد و جامعه ی علمی منطقه از تجربیات علمی و ارزشمند امثال دکتر پناهی به همین راحتی محروم گردد.

  12. م.ق.ش گفت:

    جالبه که تا بحال یه دونه از این مسولین به نام دانشگاه آزاد رو ندیدیم یعنی الان که عوض شده تمامی مشکلات دانشگاه آزاد حل شده انتصابهای بیخود و رایزنی های الکی

  13. دانشجو گفت:

    از آقای دکتر بوستانی که مقطعی از تحصیلش را توی شیراز خونده است می پرسم که خداوکیلی دانشجوی دکترای آزاد شما به اندازه ترم اول دانشگاه شیراز درس میخونه یا نه

    و شما در قبال آیندگان مسئولیت دارید خواهشا جلوی این پایان نامه های که دانشجو تا یک هفته قبل از دفاع ندیده را بگیرید

  14. م ح گفت:

    باسلام انتصاب شایسته و چهره علمی استان جناب آقای دکتر نجاتیان را به ایشان و جامعه دانشگاهی استان تبریک عرض منماییم.

  15. احسان گفت:

    باسلام به مخاطبان بویر نیوز
    به نظر بنده جناب دکتر پناهی از استاتید فرهیخته و نامی دانشگاه نه در سطح استان بلکه در سطح کشوری هستن ،چرا که ایشان در انگلستان فارغ التحصیل شده و در دانشگاه مطرحی همچون شهید چمران اهواز صاحب کرسی بودند.زمانی که خود در این دانشگاه مشغول تحصیل بودم و بارها به ایشان مراجعه می کردم با آغوش باز و روی خوش پاسخگوی دانشجویان اعم از بومی و غیر بومی بودند و یقین دارم کسی ناراحت از اتاق ایشان خارج نمی شد که متاسفانه از این نوع رفتارهای خوب را کمتر در دانشگاه آزاد یاسوج شاهد هستیم و برای گرفتن یک امضا گاها روزها باید به دنبال مسولین مربوطه بود.
    امیدوارم که ایشان هرجایی هستن در کنار کانون گرم خانواده شاد و سر حال باشند.

  16. سیمان گفت:

    تبریک به استاد ارجمند جناب اقای دکتر نجاتیان  موفق باشید

  17. باقر پناهی حمیدآباد گفت:

    با عرض ادب وارادت تبریک به جناب دکتر نجاتیان به جهت انتصاب جدید واز سپهر بایگان موفقیت و سربلندی برای ایشان خواستارم.

دیدگاه شما