سه شنبه 25 فروردین 1394 - 20:40

راهزن مسلح در بویراحمد به دام افتاد

غلامزاده بابیان دستگیری این شرور و راهزن سابقه‌دار بیان کرد: متهم سابقه شرارت، درگیری، ضرب‌وجرح و راهزنی‌های مسلح متعددی را در نقاطی از کشور در پرونده خود دارد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری راهزن مسلح و سابقه‌دار در شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل متهم سه قبضه سلاح گرم و ۷۱۰ گرم هروئین کشف و ضبط شد.

به گزارش بویر نیوز، سردار غلامعباس غلام زاده در جمع خبرنگاران در این خصوص افزود : در پی وصول خبری مبنی مزاحمت‌ها و شرارت‌های فردی در شهر لوداب از توابع شهرستان بویراحمد موضوع به‌سرعت در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

این مسؤول ارشد انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در بررسی‌های مأموران استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد این فرد یکی از اشرار و راهزنان سابقه‌دار در جنوب کشور است، لذا اکیپ‌هایی از پلیس امنیت عمومی استان و مأموران انتظامی شهرستان جهت دستگیری متهم فعال شدند.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضایی و در بازرسی‌ها از منزل شرور موصوف تعداد سه اسلحه گرم شامل یک قبضه کلاش تاشو، یک قبضه کلت کمری ماکاروف، یک قبضه اسلحه برنو، تعداد ۱۴۷ عدد انواع فشنگ و ۷۱۰ گرم هروئین کشف و ضبط شد.

غلامزاده بابیان دستگیری این شرور و راهزن سابقه‌دار بیان کرد: متهم سابقه شرارت، درگیری، ضرب‌وجرح و راهزنی‌های مسلح متعددی را در نقاطی از کشور در پرونده خود دارد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن بیان برخورد قاطع و بدون اغماض با مسببان هرگونه ناامنی و بی‌نظمی در جامعه، تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در تأمین و استمرار آرامش مردم از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نیست.

همچنین برابر بررسی‌های به‌عمل‌آمده نامبرده از راهزنان مسلح و سرکردگان باند راهزنان مسلح در بندرعباس بوده و سوابق متعددی در منطقه محل سکونت به اتهام درگیری و ضرب‌وجرح با سلاح گرم شهروندان را در اعمال خود دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=146898
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید مهدی گفت:

    هروئین برای بار اول بیش از 30 گرم اعدام اما………….

  2. ع گفت:

    دستانش را قطع کنید – چشمانش را دربیاورید و با آن ژله درست کنید –

  3. ناشناس گفت:

    اعدامش کنید چرا حوصله زیادی به خرج میدهید

  4. ناشناس گفت:

    ایشان را به جنگ داعش بفرستید

  5. تفنگ چین گفت:

    کاش مشخص میشد برنو بلند بود یا وسط یا کوتاه

  6. هم استانی گفت:

    مفسدفی العرض بایداعدام شود

  7. ذرت گفت:

    لوداب نبوده.روستای چین بوده

  8. علي گفت:

    درپاسخ به ذرت عرض كنم كه روستاي چين ازتوابع لوداب ميباشد

دیدگاه شما