دوشنبه 24 فروردین 1394 - 11:34

سومین قربانی حادثه گچساران جان باخت

شب گذشته  اهالی کوی کارکنان در شهر دوگنبدان با صدای شلیک گلوله شبی خون بار را پشت سر گذاشتند و دراین رویداد تاسف بار که در دقایق اولیه حادثه دوقربانی داشت دونفر نیز از مصدومان آن به بیمارستان شهیدرجایی گچساران انتقال داده شدند.

به گزارش بویرنیوز به نقل از راک نیوز ازگچساران ؛ یک شنبه شب حدود ساعت 21:30 دقیقه با صدای شلیک گلوله در منطقه کارکنان شهر دوگنبدان جنایتی هولناک رقم خورد.

براساس این گزارش پسر جوانی  که از دختر مورد علاقه اش جواب رد گرفته بود با مراجعه به درب منزل دختر ،انتقام جواب سردش را باگلوله های گرم داد تا پایان تلخی برای زندگی دختر جوان رقم بخورد.

قاتل علاوه بردختر جوان ،دونفر ازبستگان وی را نیز به گلوله بست و تیر آخر را برای گرفتن جان خودش شلیک نمود وعامل حادثه نیز در دم جان باخت.

مصدومان حادثه که هر دو زن بودند دراسرع وقت به بیمارستان دولتی شهید رجایی  گچساران انتقال داده شدند.

دکتر هایده حافظ قران درگفتگو با خبرنگار راک نیوز در تشریح آخرین وضعیت مصدومان حادثه گفت :به محض انتقال هر دو مصدوم به بیمارستان کارهای پزشکی بر روی انها صورت پذیرفت .

رئیس بیمارستان شهیدرجایی افزود : پزشکان جراح و متخصصین زنان وزایمان برسربیماران حضور ویکی از افراد که شرایط حادتری داشت به آی سی یو انتقال داده شد.

دکترحافظ قران با ابراز تاسف از جان باختن یکی از مصدومان حادثه گفت : باتوجه به محل اصابت گلوله به گردن بیمار وجراحت خیلی زیاد وارده تمامی تلاش پرسنل بیمارستان برای نجات مصدوم نتیجه ای نداشت .

رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران وضعیت دیگر مصدوم حادثه یک شنبه شب را حاد ندانست و اضافه کرد :تنها مصدوم حادثه  درحال حاضر دربیمارستان بستری و تحت مداوا قرار دارد.

جنایت هولناک شب گذشته تا این لحظه 3کشته ویک زخمی بهمراه داشت .

شهرستان گچساران با مرکزیت شهر دوگنبدان با بیش از یکصدوپنجاه هزار نفر جمعیت در فاصله 170 کیلومتری از یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=146708
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی ج گفت:

    از نگارنده این متن کمال تشکر را دارم که از قاتل با نام جوان عاشق پیشه استفاده نکرده کما اینکه در اکثر خبرگزاریها از قاتل با این عنوان نام برده شده است 
    همچین افرادی اصن نمیدونن عشق چی هست 

  2. ناشناس گفت:

    چرا جوانهای ما سطح تحمل پایینی دارن،واقعا با جواب رد دنیا به پایان رسیده….دختر بیچاره حتی حق انتخاب نداشته،متاسفم.خدا به خانواده هر دو صبر بده.

  3. رویا گفت:

    اگراین جوان ارزش ومنزلت خودش رونزد خدای خودش میدونست هرچند شرایط سخت داشت امادست به این کار نمیزد.انشاالله که همه افراد خصوصا جوانان قدر خودشون وقدر ارزش و منزلتشون رو بدونن.

  4. جبرییل گفت:

    دوستان بیاین نظر ندیم؛خدا این اتفاقات رو میزاره تا ما قضاوت کنیم؛پس بییاین عجول نباشیم؛چون ما تو زندگیشون نبودیم

  5. فرشید گفت:

    تا زمانی که فرهنگ سازی نشود همین  واقعه دوباره تکرار می شود پدر ومادران ودوستان این اقا مقصر هستند

  6. داودی گفت:

    در مجموع چند نفر کشته شدن؟؟؟؟؟!!!!

  7. مرضیه گفت:

    خدا به هر دو خانواده صبر بده -واقعا غم سنگینیه
    ،اصلانمیشه راجع به این موضوع قضاوت کرد،چون کسی نمیدونه بینشون چی گذشته -بلا به دور ایشالا

  8. محمدحسین گفت:

    اون جوونی که این کارو کرده خیلی بی عقلی کرده. اصلا خدا بیامرز نداره. هرکسی حق داره واسه زندگیش تصمیم بگیره. دختره نخواستدش تون که نباید این کارو کنه و دو نفر دیگه رو هم به گلوله ببنده!!!!! این چه مسخره بازی هستش. طلب آمرزش از خدا واسه این شخص گناهه

  9. بی نام گفت:

    واقعا جای تاسف داره همین و بس !!!! در ضمن هیچ عاشقی این کارو نمیکنه آرزوی عاشق خوشبختی معشوقه .لطفا واژه عشق رو خراب نکنید.زندگی عشق میاره نه عشق زندگی رو….

  10. ناشناس گفت:

    خبر دروغه.هنوز زندست 

  11. زینب گفت:

    اقا جان مجوز حمل سلاح ندن چرا باید توی هر خونه ای توی گچساران یه تفنگ باشه  وقتی سلاح گرم دست مردم باشه  این اتفاقها می یفته  مگر اولین باره که همچین اتفاقی  تو گچساران افتاده و تا وقتی که سلاح گرم چه با مجوز چه بی مجوز دست مردم باشه از این اتفاقات  زیاد قراره بیفته

  12. حمیده گفت:

    حتما دوسش داشت..خدا صبر بده به خانواده‌های جفتشون

  13. بهزاد گفت:

    اگه کمی عقل داشت میفهمید که هیچ دختری ارزش کشتن چندنفرو نداره متاسفانه بعضی ها شعور وفرهنگ عاشق شدن رو هم ندارن حتی عاشقیشون هم باخون وخون ریزیه خلاصه ما باید ب رو یا بگیریم تا به الاه برسیم….بسم الاه….تو این دورو زمونه همه چیز پیدا میشه اینم یه چیزش….خدا به راه راست هدایت کنه…امین

دیدگاه شما