پنجشنبه 13 فروردین 1394 - 0:32

افتتاح یک کلینیک به نام پدر غلامرضا تاجگردون در باشت حاشیه ساز شد + تصاویر

قائدی تصریح کرد: زمین و بالغ بر 400 میلیون تومان از هزینه‌های ساخت آن توسط خانواده زنده‌یاد تاجگردون تأمین شده و سایر هزینه‌های ساخت و تجهیز آن را نیز دانشگاه علوم پزشکی استان پرداخت کرده است.

کلینیک تخصصی زنده‌یاد حاج ظفر تاجگردون با حضور مسئولان در باشت افتتاح شد.

به گزارش بویرنیوز، عصر امروز طی آئینی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی، معاون درمان و معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان شهرستانی و مردم کلینیک تخصصی زنده‌یاد مرحوم حاج ظفر تاجگردون در باشت افتتاح شد.
13940112000313_PhotoL
امام‌بخش قائدی در این آئین ضمن تقدیر از تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در خصوص احداث این کلینیک اظهار کرد: این کلینیک که به یاد پدر گرامی غلامرضا تاجگردون ساخته شده مکانی برای توسعه بحث درمان شهرستان باشت خواهد بود.

معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: احداث این مکان گامی مهم و ارزشمند در شهرستان باشت است چرا که شهرستان‌های استان به جز سه شهرستان بزرگ گچساران ،یاسوج و دهدشت فاقد چنین کلینیک تخصصی هستند و با بهره‌برداری از این کلینیک و ورود پزشکان مجرب در باشت می‌توان به سایر شهرستان‌ها و مناطق اطراف نیز خدمت‌دهی کرد.

13940112000315_PhotoL

وی افزود: این کلینیک در زمینی به مساحت هزار و 200 متر مربع وبا زیربنای 740 متر مربع در قالب دو طبقه احداث شده است.

قائدی تصریح کرد: زمین و بالغ بر 400 میلیون تومان از هزینه‌های ساخت آن توسط خانواده زنده‌یاد تاجگردون تأمین شده و سایر هزینه‌های ساخت و تجهیز آن را نیز دانشگاه علوم پزشکی استان پرداخت کرده است.

معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان این‌که طرح ساخت کلینیک تخصصی تاجگردون از سال 92 آغاز شد، یادآور شد: این کلینیک شامل کلینیک زنان و زایمان، اطفال، رادیولوژی، قلب و عروق، پوست، سونوگرافی و اعصاب و روان است.

شنیده شده است برخی از شهروندان باشتی ازنامگذاری  این مرکز درمانی انتقاد داشته اندوبرخی منتقدین نیز براین باورند که اگر ایشان قرار بوده زمینی را وقف چنین مرکزی کند چرا قبل از دوران نمایندگی چنین کاری را انجام نداده است ..  13940112000316_PhotoL

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=145388
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    با ۴۰۰میلیون که نمیشود کلینیک ساخت !!! اگربقیه هزینه هاو خریدتجهیزات  باعلوم پزشکی بوده  باحساب سرانگشتی باید گفت که  سرجمع حدود ۷۰درصد هزینه ها را دولت پرداخت کرده .واقفین  حدود ۲۰تا۳۰ درصد مشارکت داشتند پس حق بامنتقدین است 

  2. شهروند گفت:

    اقای دکتر قایدی پول دولته اونجا هزینه میکنی بعد بخاطر مسایل سیاسی نام خصوصی براش انتخاب میکنی

  3. علی گفت:

    دکتر چمن ایسو بیو جمش کن

  4. ناشناس گفت:

    بخش عمده اعتباراتش دولتی بوده فقط زمین و بخشی از اعتبار ساخت توسط خیر بوده.

  5. سید فاطمی گفت:

    جناب تاجگردون قبل از نمایندگی هم خدمات شایانی نموده اند بدون هرگونه چشمداشتی ،حال که خود و خانواده محترمشان در امر خیری پیش قدم شده اند و سرمایه گذاری نموده اند حق این را دارند لااقل در نامگذاری امر خیر خودشان مثل بقیه افراد سهیم باشند ،جالب اینجاست پدر محترمشان فردی مثبت و زبانزد میباشند و از همه مهمتر پدر شهید میباشند که از احترام دوچندان برخوردارند.
    پس کسانی که از این موضوع انتقاد میکنند کمی بخود بیایند و دست از این سیاسی بازی بردارند و اندکی به آخرت بیاندیشند و مثبت بیاندیشند و بفکر آبادی منطقه خود باشند و ….

  6. اکبر عزیزی گفت:

    برادر خوشی زده زیر دل مردم باشت .بروید خدا را شکر کنید که تاجگردون را دارید.

  7. پزشک گفت:

    سلام من کاری به سیاست ندارم
    ولی انصافا این کار خانواده تاجگردون بسیار ارزشمند بود همه جا رسمه هر کی کار خیر انجام میده اسم آن موسسه به به نام واقف نامگذاری میشه

  8. بامیشخی گفت:

    سلام ککا قایدی تو بچیله بچپن من شبکیل بهداشت و بیمارستانل استان ،بنازمت تنها کسی بودی که جراتتو نشون دادی وبچه های بامیشخی رو بکارگرفتی سایر بامیشخی ها هم از قایدی یاد بگیرن

  9. ممد گفت:

    هر چه بگندد نمکش میزنند وای بروزی که بگندد نمک

  10. باشت گفت:

    اقاي دكتر قايدي اسم بیمارستان بعدی باشت را بنام خودت بذار

دیدگاه شما