چهارشنبه 12 فروردین 1394 - 18:38

صفحه قابل انعطاف در محصولات بعدی سامسونگ

گلکسی S6 و S6 اج تا به‌حال در سطح جهانی به فروش نرسیده اند اما شایعات مربوط به کارخانه به خواب نرفته اند. با توجه به منابع ناشناسی از کره جنوبی، سامسونگ دیسپلی خود را برای عضو بعدی از خانواده گلکسی، سامسونگ گلکسی S7 که احتمالا در نیمه اول سال 2016 تولید و عرضه شود، پیش از پیش آماده کرده است.

بویرنیوز، به نقل از ترنجی، گلکسی S6 و S6 اج تا به‌حال در سطح جهانی به فروش نرسیده اند اما شایعات مربوط به کارخانه به خواب نرفته اند. با توجه به منابع ناشناسی از کره جنوبی، سامسونگ دیسپلی خود را برای عضو بعدی از خانواده گلکسی، سامسونگ گلکسی S7 که احتمالا در نیمه اول سال 2016 تولید و عرضه شود، پیش از پیش آماده کرده است.

با توجه به ETNews کره جنوبی، در حال حاضر سامسونگ هر ماه 8 میلیون پنل صفحه نمایش تا زمان رفع نیاز برای گلکسی S7 تولید خواهد کرد. سامسونگ دیسپلی توسعه دادن و رفع مشکلات اساسی یکی از بزرگترین کارخانه های خود(A3) را شروع کرده است . همچنین قرار است تا فرایند ساخت آن از شیشه به پلی‌آمید(PI) تغییر یابد.

پلی‌آمید یک پلیمر برای تولید صفحات OLED است. این فرآیند تولید برای کار با این نوع متریال ساده نیست و با این حال سامسونگ راهی برای جلوگیری از مواجه شدن با تقاضای زیاد پیدا کرده است. انتظار می‌رود که این فرایند ساخت تا ماه آگوست به پایان برسد.

این گزارش مربوط به یک مقام بی نام است:

“این توسعه دادن قطعی است زیرا طبق اعلام سامسونگ الکترونیکس، این شرکت 8 میلیون پنل انعطاف پذیر در هر ماه را برای گلکسی S7 درخواست کرده است.”

دستگاه دیگری که توسط سامسونگ دیسپلی تولید خواهد شد و از صفحات پلی‌آمید استفاده خواهد کرد، سامسونگ گلکسی نوت 5 است ولی این صفحات به احتمال زیاد قرار است در نسخه اج نوت 5 استفاده گردد. چه کسی این را می‌داند! شاید سامسونگ دومین نسل از گلکسی نوت اج را به عنوان یک رده بالای متفاوت برای سال 2015 تولید کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=145313
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما