چهارشنبه 12 فروردین 1394 - 13:08

بازدیدهای نوروزی مهندس دیودیده در کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در راستای طرح ویژه نوروز 94 از بازار شهرستانهای گچساران، باشت، چرام و کهگیلویه بازدید نمود.
به گزارش بویرنیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده با بیان اینکه طرح ویژه نظارت، کنترل، تنظیم و تامین بازار تا 15 فرودین ماه ادامه خواهد داشت افزود: خوشبختانه تمامی تمهیدات اندیشیده شده در سطح استان در جهت رفاه حال مردم استان و گردشگران نوروزی در حوزه بازار تمامی شهرستانها به خوبی در حال انجام است.
دیودیده در حاشیه بازدید از بازار شهرستان باشت وضعیت صنوف خدمت رسان در این شهرستان را مناسب ارزیابی نمود و در ادامه در زمینه مسائل حوزه صنعت، معدن و تجارت در شهرستان باشت جلسه ای در محل فرمانداری باشت برگزار و تصمیمات لازم اخذ گردید.
در ادامه رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد باحضور در شهر چرام با همراهی فرماندار این شهرستان از صنوف و مراکز خدمت رسان بازدید نمودند.
دیودیده در نشست با دکتر تاجگردون نماینده شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فراهم نمودن زمینه های توسعه صنعتی و معدنی شهرستان گچساران از اولویت های سال 1393 این سازمان بوده است، ابراز امیدواری کرد: در سال 94 با برنامه ریزی مطلوب روند رشد و توسعه صنعتی گچساران شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از بازار شهر کهگیلویه گفت: خوشبختانه نظارت و کنترل دقیق، بازار شهر دهدشت را به عنوان بازار مناسبی مطرح نموده است.
فرماندار شهرستان کهگیلویه نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه صنعت، معدن و تجارت، برگزاری نمایشگاههای بهاره، تامین و کنترل بازار در این شهرستان اظهار داشت: تلاش های صورت گرفته در جهت آرامش کنونی در بازار شهر دهدشت قابل تقدیر است و با همراهی که میان مجموعه صنعت، معدن و تجارت دهدشت وفرمانداری و سایر نهادهای اجرایی در شهرستان کهگیلویه وجود دارد سال 94 گام های مهمی در جهت ارتقا جایگاه صنعتی دهدشت برداشته خواهد شد.
داریوش دیودیده در ادامه در نشست با حجت‌الاسلام بزرگواری نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت و برنامه های کاری در حوزه صنعت، معدن و تجارت را ارائه نمودند.

IMAG0550 IMAG0560 IMAG0575 IMAG0588 IMG_0040 IMG_0084 IMG_0097 IMG_0107 IMG_0110

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=145296
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما