سه شنبه 11 فروردین 1394 - 22:03

همایش توسعه و عمران شهرستان بهمئی+ تصاویر

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به نامگذاری سال ۹۴ از طرف مقام معظم رهبری به نام دولت، ملت، همدلی و هم‌زبانی بتوانیم پیشرفت قابل توجهی داشته باشیم.

همایش عمران و توسعه شهرستان بهمئی برگزار شد.

به گزارش “بویرنیوز” این همایش با حضور “غلام‌رضا تاجگردون” نماینده گچساران و باشت، حجت‌الاسلام بزرگواری نماینده کهگیلویه،زارعی نماینده بویراحمد ودنا،شریعتی نماینده بهبهان،سردار عدل هاشمی قائم مقام بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور،حیدر بهمنی مدیرعامل ملی حفاری ایران،مهندس پیرامون مدیرعامل نفت مسجدسلیمان،مهندس محمد بهمئی رئیس حراست حفاری شمال،مهندس مجید معنایی و دکتر نوروزی معاونین استاندار کهگیلویه و بویراحمد و بسیاری از مسئولین کشوری و استانی در اجتماعی باشکوه برگزار شد.

“جلال دارش” دبیر دبیرخانه دائمی همایش عمران و توسعه شهرستان بهمئ در ابتدای این گردهمایی با بیان دستاوردهای این همایش از ابتدای شکل گیری تا کنون افزود:علی رغم مشکلات و کارشکنی های فراوان شاهد برگزاری باشکوهتر این همایش نسبت به سالهای قبل هستیم.

وی همچنین از تلاشهای شورای شهر،فرماندار،مدیریت آموزش و پرورش،فرماندهی سپاه،نیروی اتنتظامی و سایر ادرات برای برگزاری این همایش تقدیر و تشکر کرد.

اختصاص ۱۱ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل طرح آبرسانی به شهر لیکک

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۱ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل طرح آبرسانی به شهر لیکک خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری در همایش توسعه و عمران شهرستان ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این همایش اظهار کرد: چنین همایش‌هایی باعث افزایش همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری این دهه را دهه پیشرفت و عدالت نامید بهتر است از واژه پیشرفت به جای توسعه استفاده شود.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با وجود خاموشی‌های متعدد و قطع مکرر برق در ۷ سال قبل، برق این شهرستان تنها ۸ مگاوات از طریق خط بهبهان تامین می‌شد.

بزرگواری اضافه کرد: اما با پیگیری‌های صورت گرفته اکنون بهمئی با  ۶۰ مگاوات برق از طریق ۲ دستگاه ترانس تامین می‌شود و خاموشی‌ها به کمتر از ۱ ساعت در ماه رسیده است این‌ها همه از برگزاری چنین همایش‌هایی بود.

نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: این مقدار برق تنها بخشی از نیازهای مردم را تأمین می‌کند که باید تلاش کنیم مشکل برق به صورت اساسی حل شود.

وی افزود: در گذشته آب شرب این منطقه هم ضعیف بود و امروز با حفر ۶ حلقه چاه مشکل آب شرب مردم شهر لیکک در کوتاه مدت حل شده است.

بزرگواری تصریح کرد: طرح آبرسانی از سد کوثر به شهر لیکک از ابتدای دولت نهم و دهم آغاز شده است اما با توجه به اعتبارات کمی که به آن اختصاص داده شد پیشرفت چندانی نداشت و در سال آینده با پیگیری‌هایی که شده است ۱۱ میلیارد تومان به آن اختصاص داده شد.
وی در ادامه عنوان کرد: باید زیرساخت‌های توسعه را در بهمئی فراهم کنیم چون که در صورت نبود زیرساخت سرمایه‌گذاران حاضر به سرمایه‌گذاری در این شهرستان نیستند.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: این همایش‌ها در پیشرفت و توسعه شهرستان‌ها بسیار کارساز و تاثیرگذار خواهد بود.

استفاده از نظرات نخبگان برای پیشرفت شهرستان بهمئی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گفت: باید از نخبگان و افراد صاحب‌نظر برای توسعه و پیشرفت شهرستان بهمئی کمک گرفته شود.
مجید محنایی در همایش توسعه شهرستان بهمئی، اظهار کرد: برپایی این همایش نقش مهمی در توسعه شهرستان دارد و موجب دلگرمی مسئولان خواهد بود.

وی ادامه داد: شهرستان‌های دیگر نیز باید از این کار الگو بگیرند و برای رفع مشکلات خود با برگزاری چنین همایش‌هایی هم‌اندیشی و همفکری کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر شفاف‌سازی و بیان خدمات نظام، خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته تورم از ۴۲ درصد به ۱۶ درصد کاهش یافت.

محنایی اضافه کرد: با رایزنی‌هایی که نمایندگان ما در مجلس داشتند در بخش استفاده از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی با وجود کاستی‌ها در کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در مسیر پیشرفت قرار دارد.
وی بیان کرد: در سال ۹۳ اعتبارات استانی بیشتر از سال‌های قبل جذب شده بود که میزان جذب این اعتبارات در سال ۹۳ میزان ۷۴ درصد افزایش داشت.

این مسئول متذکر شد: در بهمئی ظرفیت‌ها شناسایی و مشکلات اعلام شد و با توجه به اینکه این منطقه از پتانسیل نیروی انسانی بالایی برخوردار است، باید از نخبگان و افراد صاحب‌نظر برای توسعه و پیشرفت شهرستان بهمئی کمک گرفته شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به نامگذاری سال ۹۴ از طرف مقام معظم رهبری به نام دولت، ملت، همدلی و هم‌زبانی بتوانیم پیشرفت قابل توجهی داشته باشیم.

1

2

3

4

5

6

7

8

910

11

12

13

15

16

17

19

20

عصر دنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=145232
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    “جلال دارش” دبیر دبیرخانه دائمی همایش عمران و توسعه شهرستان بهمئ در ابتدای این گردهمایی با بیان دستاوردهای این همایش از ابتدای شکل گیری تا کنون افزود:علی رغم مشکلات و کارشکنی های فراوان شاهد برگزاری باشکوهتر این همایش نسبت به سالهای قبل هستیم.

    وی همچنین از تلاشهای شورای شهر،فرماندار،مدیریت آموزش و پرورش،فرماندهی سپاه،نیروی اتنتظامی و سایر ادرات برای برگزاری این همایش تقدیر و تشکر کرد

دیدگاه شما