سه شنبه 11 فروردین 1394 - 13:03

برگزاری مراسم 12 فروردین در 25 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

 مدیرکل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم 12 فروردین در 25 بقعه متبرکه این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس: برگزاری مراسم 12 فروردین در 25 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
 به گزارش بویر نیوز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید نورالله جنتی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به اینکه امامزادگان آمیخته با باورها و اعتقاد مردمی هستند و جایگاه عظیمی در باورهای دینی دارند و همواره شاهد حجم زیادی زائر جهت ابراز ارادت به اهل بیت (ع) و نوادگان امامان هستیم، بنابراین بقاع متبرکه بهترین مکان جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

وی افزود: همواره به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه برنامه‌های فرهنگی متناسب با ایام در مناسبت‌های مختلف در بقاع متبرکه در سطح استان وجود دارند، برگزار می‌شود و طرح نوروزی آرامش بهاری یکی از این طرح‌های ارزشمند بوده که از آغاز سال جدید اجرا شده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت روز جمهوری اسلامی ادامه داد: 12 فروردین به عنوان یکی از روزهای مهم انقلاب اسلامی و روز جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و در همین راستا برنامه‌ای جهت برگزاری مراسم روز جمهوری در 25 بقعه استان را داریم.

جنتی‌پور یادآور شد: تدارکات لازم جهت برگزاری این آئین در 25 بقعه استان آماده شده و مبلغان ما برای زواری که در بقاع متبرکه مورد نظر حضور دارند برنامه‌هایی از جمله سخنرانی، نصب بنرها و پوسترهای مرتبط و غیره را خواهند داشت.

به گفته وی؛ دو امامزاده شاه‌زینعلی(ع) و امامزاده سید محمد(ع) سرآببیز شهرستان باشت نیز در میان این 25 امامزاده عظیم‌الشأن هستند./ فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=145159
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما