سه شنبه 11 فروردین 1394 - 12:51

واکنش نماینده بویراحمد و دنا به سفر اردوغان به ایران

زارعی خاطر نشان کرد: مردم یمن از شرایط حاکم بر کشور خود ناراضی بوده و برای این که از دست حاکم ظالم وابسته به مسکتبر نجات پیدا کنند دست به انقلابی زدند که آن کشور بتواند با آزادی ،استقلال و با موازین اسلامی اداره شود .

در مدت اخیر با توجه به حمایت رجب طیب اردوغان،رییس جمهور ترکیه از کشتار مردم مظلوم یمن توسط عربستان و قرار دادن ترکیه در صف ائتلاف عرب و بیان توهین هایی به کشور ایران اسلامی این اقدامات با واکنش قشر های مختلف مردمی ، مسوولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی همراه بوده است.

به گزارش بویرنیوز، غلام محمد زارعی، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت وگو با  چهارفصل ابراز داشت : در سال های گذشته دشمنان اسلام و استکبار جهانی در قالب دفاع ظاهری از اصول انقلاب با رفتار های متحجرانه به روش های  مختلف در قالب اسلام گرایی و با رفتارهای افراطی  که جز آسیب زدن به ارزشهای دینی نتیجه دیگری از آن حاصل نشده است وارد منطقه شده اند.

وی ادامه داد:  این گونه رفتارها توطئه ای است که توسط استکبار جهانی و صهیونیست جهانی طراحی شده و در پوشش دفاع از دین و برای حفظ دین، افرادی را در حوزه  کشورهای اطراف ایران اسلامی و در منطقه فعال کرده است که در واقع دست به انواع ظلم و تعدی و حرکت های بی شرمانه ای میزنند

زارعی خاطر نشان کرد: مردم یمن از شرایط حاکم بر کشور خود ناراضی بوده و برای این که از دست حاکم  ظالم وابسته به مسکتبر نجات پیدا کنند دست به انقلابی زدند که آن کشور  بتواند با آزادی ،استقلال و با موازین اسلامی اداره شود .

ملت شجاع ،انقلابی و فداکار یمن پیروز می شود

نماینده مردم بویراحمد و دنا  در مجلس گفت:  مردم یمن باید نقش خودشان را در اداره حکومت ایفا کنند اما این حرکت مورد بغض و کینه ضهیونسیت جهانی و آمریکا قرار گرفته و به جان این مردم افتادند و با یک پیمان نا میمون و نامشروع علیه این ملت به پاخواستند و مردم مظلوم و بی دفاعی را از زمین و هوا مورد حمله قرار دادند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تجارب گذشته ما نشان داده که حتما طبق آيه “وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَي الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ”( 5/قصص)  وعده الهی نصرت و پیروزی مسلمانان واقعی و استقامت آنها باعث می شود دفع ظلم، دفع شر و دفع تجاوز صورت بگیرد و شما خواهید دید که ملت شجاع ،انقلابی و فداکار یمن در برابر این ظلم و تجاوز بی حد وحصر استکبار جهانی خواهد ایستاد و به پیروزی خواهد رسید.

سفر اردوغان به کشور باید لغو شود

وی در ادامه با اشاره به صحبت های اخیر رجب طیب اردوغان در حمایت از تجاوز عربستان به یمن و بیان توهین هایی به ملت ایران گفت:قطعا با بیان چنین موضع گیری باید سفر اردوغان به کشور ایران اسلامی لغو شود.

زارعی افزود: رژیم و حکام ترکیه در سال های اخیر نشان دادند که از موضع کشور اسلامی حرکت نمی کنند و اگر خود را از این موضع میداند چنین رفتاری  از آنها غیر قابل  پذیرش است.

وی ادامه داد:رفتار ترکیه در مواضع بین المللی اینگونه است که از موضع استکبار و داعش در منطقه دفاع می کند و امروز هم نسبت به ملت ایران که نقطه امید مردم مظلوم دنیاست، چنین واکنشی را نشان داده  و اتفاقا نه تنها این واکنش را رد نکرد بلکه در گفته های خودش به شکل بدتری مطالب توهین آمیز خودش را مطرح کرده است .

نماینده مردم بویراحمد و دنا  در مجلس  شورای اسلامی گفت: امیدواریم دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی با احضار کاردار ترکیه و برخورد و تذکر جدی و لغو سفر اردوغان به کشور نشان دهند که  با ملت بزرگ و همیشه در صحنه و آگاه جمهوری اسلامی روبرو هستند و حاضر نخواهند شد که رفتار این چنینی را تحمل کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=145155
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دلسوز گفت:

    هی جونم . دستت درد نکنه . به فکر استان باشید دوستان با صفا. شما را چه به این حرفا . سری به بیمارستانهای شهرمون بخصوص امام سجاد بزن و بعد به فکر چیزای دیگه باشید . سری به آسفالت های شهرمون بزن ببین چه کیفیتی داره .هزاران بدبختی تو شهر هستشو بعد شما چیزای دیگه را میگید ؟

  2. وحید گفت:

    فکر نمیکردم اردوغانو هم بشناسی حاجی !!!

  3. ع گفت:

    من که اصلا زارع رو قبول ندارم ولی اگه کسایی دیگه این حرفا رو زده بود حالا چه چه به به میگفتین  که فلانی چهره ملیست و فلان کرده بیسار کرده .
    اولا زارع نماینده ی مردم میباشند .باید در همه مسایل دخالت بفرمایند چه سیاسی چه اجتماعی و چه فرهنگی و اقتصادی .و حق قانونی ایشان میباشند که نسبت به اراجیف این مرتکه ترک و لایک واکنش نشان بده و دوما چرا مطالبات شهرتان را از شورای شهر نمیخواهید فکر نکنم تا حالا کسی مثل زارع پول برای شهرداری جور کرده باشه ولی خرج و هزینه ان که به عهده ی ایشان نمیباشد .اسفالت که ارتباطی به ایشون نداره برین به اون بی تجربه ها و بچه های بگین که بهشون رای دادین تا وارد شورا بشن و شهردار انتخاب بکنند .جناب وحید خان چطور شما که یه فرد معمولی هستین بقول خودت اروغان رو میشناسی دیگه اقای زارع نباید بشناسه.فکر کنم سابقه خانوادگی ،سیاسی،اصولگرایی و حتی اقتصادی زارع از خیلی ها که ره صد ساله رو بکشبه رفتن و با تق و طوق به مجلس رفتن خیلی بیشتر باشه .زارع چون ادم انعطاف پذیر و باصداقتیست تو کاراش نتونسته موفق باشه البته در خدمتگذاری که از خیلی ها جلوتره ولی روش دوست نگهداشتن و دشمن شناسی رو بلد نیست .
    بی انصافی هم حدی داره باید نقد منصفانه بشه .

  4. غیرت گفت:

    جونم من نفست.خدا لعنت کند عرستان متجاوزگر را.

  5. حاجی گفت:

    شیرت کنم اول مرد!!!!!

  6. ناشناس گفت:

    بابا ترکیه ول کنید ……. ما داریم از بیکاری افسرده میشیم …… رای بهت دادم تا برا جوانان استان کاری کنی   … و گرنه اگه برا سخنرانی بر ضد خارجی ها بود که هدایتخواه خودش استاد بود توی سخنرانی .

  7. سجاد گفت:

    درود  بر  حاج زارع

  8. مهمان گفت:

    کپه بفکر منطقه خت بو اگر کر سختیه

  9. ایمان گفت:

    تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر

دیدگاه شما