سه شنبه 11 فروردین 1394 - 1:15

حاشیه‌های جالب کلنگ‌زنی باغ فردوس دوگنبدان/ چانه زنی برای کلنگ زنی و خنده های تاجگردون + تصاویر

آیین کلنگ‌زنی مسیر پیاده‎روی باغ فردوس دوگنبدان همانند دیگر همایش‎ها و برنامه‌های شهرستان با حاشیه‌هایی همراه بود.

ظهر امروز مسیر پیاده‌روی باغ فردوس گچساران به امام‌زاده اسماعیل(ع) چهاربیشه با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی شد.
javad (14)
اردلان زینل‌زاده در حاشیه این آیین در خصوص این پروژه اظهار کرد: این پروژه نیز یک مسیر گردشگری بوده که از محل باغات باغ فردوس گچساران به سمت کوی کارکنان دولت این شهر و در آخر به امام‌زاده اسماعیل(ع) چهاربیشه متصل می‌شود.

وی افزود: از این مسیر می‌توان جهت گردش و تفریح مردم منطقه با توجه به قرارگرفتن دو نقطه گردشگری در این محدوده و همچنین استقبال از گردشگران استفاده کرد.
javad (11)
شهردار دوگنبدان با بیان اینکه طول این پروژه بیش از ۶ کیلومتر است، تصریح کرد: با اتمام این پروژه می‌توان در آینده کلیه برنامه‌های ورزشی از جمله همایش‎های پیاده‌روی، کوهپیمایی و … را در این مسیر با توجه به موقعیت خوب گردشگری آن انجام داد.

زینل‌زاده با اشاره به اعتبار این پروژه، عنوان کرد: اعتبار این پروژه با توجه به اینکه در جهت کوه‎بری و خاکبرداری بوده به صورت امانی است.

امین محمدی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این آیین ضمن تبریک سال نو به مردم و مسئولان با بیان اینکه مسئولان و پرسنل نفت گچساران در جهت خدمت‌رسانی به مردم همیشه در صحنه هستند، قول به همکاری در جهت کوه‎بری و خاکبرداری این مسیر با شهرداری دوگنبدان داد.

این آیین همانند دیگر برنامه‌ها و همایش‎های شهرستان حاشیه‌هایی به دنبال داشت که از آن جمله تعارفات جهت کلنگ‌زدن این پروژه بود که در ابتدا با شوخی تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه اعتبار پروژه امانی است آقای شهردار بسم‌الله شروع شد.
IMG_2461
از دیگر حاشیه‌های این آیین اقدام فرماندار گچساران بود که با سخنان خود مبنی بر اینکه شرکت نفت به همراهی شهردار آغاز به عملیات خاکبرداری خواهد کرد، بود که مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران را در عمل انجام شده قرار داد.

پس از تعارفات بسیار جهت زدن کلنگ این پروژه، غلامرضا تاجگردون مسئولان را دعوت به کوهپیمایی و حرکت به سمت امامزاده اسماعیل(ع) کرد که پس از رسیدن به نزدیکی قله کوه مسئولان نیز از پیمودن ادامه راه سرباز زده و اقدام به گرفتن عکس یادگاری کردند.
IMG_2446
مسئولان گچساران که با ایستادن در دامنه کوه و بررسی وضعیت مسیر پروژه هرکدام نظرات و پیشنهادات خود را جهت هرچه بهتر انجام شدن و استفاده بهینه‌تر از این طرح به بحث و گفتگو پرداختند که در این راستا آنچه جالب بوده مقایسه این طرح با طرح‌های مشابه در دیگر استان‌های کشور بود که هر کدام از مسئولان به شهری و استانی اشاره می‌کرد.

گویی به نوعی رقابت بر زدن مثال‌های بیشتر توسط مدیران بود که هرکدام نام طرحی را می‌گفت و تشابه می‌داد که از آن جمله کوه صفه اصفهان و استان‌هایی چون همدان و … بود.
IMG_2444
حاشیه دیگر این آیین تاکید رئیس دامپزشکی شهرستان بر ایجاد تله کابین در این پروژه و تکرار این موضوع بود که در همین لحظات پیوستن دیرهنگام یکی از خبرنگاران سایت‌های محلی به جمع و دعوت مسئولان به کلنگ‌زنی آن هم در نزدیکی قله‌کوه و در بین تخته سنگ‌های بزرگ بود که با خنده جمع همراه شد./فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=145103
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    تا کور شود هر آنکه نتواند خنده های تاج گردون را ببیند 

دیدگاه شما