دوشنبه 10 فروردین 1394 - 20:50

شرط گابریل برای پرسپولیس

کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کرد؛ با توجه به اعلام پزشک جراح، فرناندو گابریل از اردیبهشت بدون گارد محافظ امکان حضور در میادین را دارد.

به گزارش  بویرنیوز، میثم علیپور گفت: در حال حاضر گابریل تنها عضو مصدوم تیم است. روز یکشنبه همراه وی به دکتر کامبوزیا پزشک جراح گابریل مراجعه کردیم که بعد از معاینات، بخیه‌ها کشیده شد و اجازه انجام تمرینات بدون درگیری و احتمال برخورد فیزیکی با ناحیه سر داده شد. گابریل در این مدت روی دوچرخه ثابت کار می‌کرد تا توان بدنی او افت نکند و از دیروز هم با اعلام پزشک که تکان‌های ناشی از دویدن مشکلی ایجاد نمی‌کند، دویدن در کنار تیم را آغاز کرد.

شرط گابریل برای پرسپولیس


وی ادامه داد: همچنین پزشک معالج وی اعلام کرد؛ آسیبب دیدگی او تا سه هفته دیگر بهبود می‌یابد و ترمیم استخوان‌ها کامل می‌شود و این بازیکن می‌تواند بدون گارد محافظ بازی کند اما برای بازگشت زودتر از این زمان باید گارد محافظ تهیه شود. البته این بخش کار، حساسیت و دشواری خاصی دارد. شرایط گابریل با موردی مانند آنچه برای پیتر چک پیش آمد فرق می‌کند. از سوی دیگر گاردهایی که در ایران وجود دارد، بیشتر برای محافظت از بینی است. مورد گابریل از این جهت خاص است که ضایعه در نزدیکی چشم است، حتی پزشک جراح عنوان کرد اگر ضایعه فقط دو میلیمتر نزدیکتر بود، عصب چشم را قطع کرده و بینایی از دست می‌رفت.

عضو کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما سفارش تهیه گارد ویژه‌ای را داده‌ایم که منتظر آماده شدنش هستیم تا شرایط آنرا بررسی کنیم. این محافظ باید به شکلی باشد که منطقه شکستگی را کاملا حمایت کرده و از انتقال نیروی هر ضربه‌ای به موضع آسیب دیده جلوگیری کند و از این جهت باید طرح، شکل و جنس آن توسط پزشک متخصص تائید شود. از سوی دیگر این محافظ با این ویژگی‌ها نباید میدان دید بازیکن را محدود کند که ترکیب این دو عامل با توجه به نزدیک بودن منطقه آسیب دیده با چشم، بخش اصلی دشواری کار است

وی افزود:علاوه بر این‌ها این محافظ باید از نظر جنس و طرح توسط داور مسابقه تائید شود. اگر این شرایط فراهم شود، آنگاه این بازیکن برای بازی با النصر در اختیار کادر فنی خواهد بود و در غیر این صورت با توجه به اعلام پزشک جراح، گابریل از بازی با لخویا در اختیار تیم خواهد بود./مهر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=145083
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما