دوشنبه 10 فروردین 1394 - 12:13

پرداخت 22 میلیارد عیدی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل کمیته امداد استان گفت معادل یک ماه حقوق با مبلغ 22 میلیارد ریال تحت عنوان عیدی به مددجویان پرداخت میشود.
به گزارش  بویرنیوز به نقل از اداره روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد استان مدیرکل کمیته امداد استان ضمن تبریک سال نو گفت :بحمدالله با تلاشهای صورت گرفته از طریق دفتر مرکزی ودولت تا کنون مستمری 12 ماهه مددجویان به حساب آنان واریز شده ومعادل یکماه حقوق مازاد بابت عیدی مددجویان تا اواسط هفته آینده به حساب مددجویان واریز میشود.
سید غلامرضا متقی گفت: در حال حاضد تعداد 33 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد حمایتی می باشند که در سال گذشته بالغ بر 120 میلیارد تومان در سرفصلهای مختلف برای آنان هزینه شده است
متقی به سرفصلهای کاری این نهاد اشاره کرد وگفت: احداث وتعمیرات مسکن ،خدمات فرهنگی به دانش آموزان ودانشجویان وخانواده های آنان ،خدمات درمانی ،اجرای طرحهای اشتغال وخودکفایی،کمکهای موردی ،پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ،پرداخت جهیزیه وهدیه ازدواج غیره را ازجمله خدمات این نهاد برشمرد.
وی یادآورشد در سال جاری اعتبارات قریب به 14 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داردومهمترین اهداف این نهاد را توانمندسازی خانواده ها،توسعه مشارکتهای مردمی وشبکه های نیکوکاری وهم دلی وهم زبانی با مردم میباشد.
مدیر کل کمیته امداد استان در پایان گفت :انشاالله بتوانیم با کمک دولت ومسئولین و همدلی مردم با اتحاد ویکپارچگی در شکوفایی ورسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی روز به روز بر توفیقات جامعه اسلامی بیفزاییم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=145055
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    ????????????
    ایت همه پول و اون هم اگه ضرب در 12 ماه سال بشه و با بقیه کمک ها جمع بشه میشه چندتا کارخونه و تولیدی راه انداخت و جای ماهی دادن بهشون ماهیگیری یاد داد….. بجای اینجور کمکها بیاین شفل براشون ایجاد کنین…

دیدگاه شما