یکشنبه 9 فروردین 1394 - 23:17

اولین اقدام تخریبی علیه نامزدهای انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد در سال 94

گفتنی است این گونه اقدامات مصداق بداخلاقی انتخاباتی است و امید است گروه های سیاسی برای طرح خود از تخریب رقبا پرهیز کنند.

گروه سیاسی – امسال دو انتخابات سرنوشت ساز را پیش رو داریم.

به گزارش بویرنیوز، با نزدیک شدن به زمان انتخابات، تلاش نامزدها و هواداران آنها هم رنگ و بوی تازهای به خود می گیرد و البته شور انتخاباتی در سال منتهی به انتخابات خصوصا انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد همواره خاطره انگیز بوده است.

خبرنگار بویرنیوز کسب اطلاع  کرده که گروهی که هویت انها کاملا شناخته شده نیست در پیامکی از دانشجویان کهگیلویه و بویراحمدی شاغل به تحصیل در دانشگاههای تهران خواسته اند تا نامه ای را خطاب به شورای نگهبان امضا کنند.

گفتنی است محتوای این نامه این است که یکی از کاندیداهای مطرح در حوزه کهگیلویه که کاملا شناخته شده را رد صلاحیت کنند.

در این نامه اشاره شده که تائید صلاحیت نامبرده باعث تنش در منطقه خواهد شد و همچنین این فرد مواضع خود را در فتنه صریحا اعلام نکرده است.

گفتنی است این گونه اقدامات مصداق بداخلاقی انتخاباتی است و امید است گروه های سیاسی برای طرح خود از تخریب رقبا پرهیز کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=145008
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دهدشتی گفت:

    شورای نگهبان کار خودشو خوب بلده نیازی به این کارا نیست. در ضمن ما چهره اصلاح طلب قوی در بین کاندیداهای رد صلاحیت شده قبلی نداشتیم فقط نیروی قوی که دور قبل رد صلاحیت شد حاج آقا موحد بود. بقیه شون خیلی عددی نبودند که حالا رد بشن یا تایید. الان هم اگه تایید بشن بزرگواری ازشون بیشتر رای داره.

  2. ناشناس گفت:

    بزرگواری 2هزاررای هم نمی اورد

  3. ناشناس گفت:

    بزرگواری از اصلاح طلبای ورشکسته کهگلو  رای بسیار بالاتری داره. لااقل دو دور مجلس رفته یه چیزای یاد گرفته از یه معلم بازنشسته که نه کار اجرایی کرده نه سیاست بلده نه تحصیلات درست و حسابی داره که خیلی خیلی بهتره.

دیدگاه شما