آقای بهرامی، از هدایت خواه و غلام محمد زارعی درس بگیر

پایگاه خبری تحلیلی بويرنيوز (BoyerNews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: مهندس محمد بهرامی شهردار اسبق شهر یاسوج و نامزد شکست خورده نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه بویراحمد و دنا، چندی پیش در اقدامی عجیب در جواب یکی از مطالب ارائه شده در بویرنیوز به قلم یک دانشجوی ۱۹ ساله که به زبان انتقادی و در پاسخ به مطالب نوشته شده توسط همفکران و طرفداران بهرامی منتشر شده بود، به دادگاه شکایت برد.

نکته قابل توجه این که شعار انتخاباتی مهندس بهرامی تعامل گرایی بوده و این شعار چه زود توسط مهندس بهرامی زیر پا گذاشته  شد و چه زود هویت واقعی مهندس! بهرامی بر مردم آشکار شد.

جناب آقای مهندس بهرامی عزیز، اصولگرای قبل از تائید صلاحیت و اصلاح طلب بعد از تائید صلاحیت باید خدمت شما عرض کنیم که نمایندگی مردم در مجلس نیازمند ظرفیت عظیم و سعه صدر بالا می باشد که متاسفانه عصبانیت شما از یک انتقاد ساده توسط دانشجوی پرسشگر ۱۹ ساله اینقدر شما را عصبانی نمود که علاوه بر ارائه پاسخ طیف شما در سایت بویرنیوز، چاره را در برخورد قضایی دیدید.

هر چند بویرنیوز و نویسنده جوان به مبلغی ناچیز جریمه شده و آرزوی مهندس بهرامی و مشاورانش برای برخورد شدید قضایی به حسرت تبدیل شد که البته همین رای نیز توسط وکیل مجموعه در حال ارجاع به دادگاه تجدید نظر می باشد اما مهم این است که در هر صورت ماهیت واقعی مهندس بهرامی آشکار شد.

جناب آقای بهرامی تاکنون چند کامنت و مطلب علیه غلام محمد زارعی و ستار هدایت خواه در رسانه های مختلف نشر یافته اما تاکنون شان این افراد و تفکر آنها اجازه شکایت و پیگیری قضایی را به آنها نداده است، البته شکایت حق هر فردی است و این شکایت از امثال شما که خود را اصلاح طلب خطاب می کردید بسیار بعید بود.

هر چند احساس می شود لباس نمایندگی و اصلاح طلبی برای شما گشاد است، اما توصیه ما این است که سعی کنید در همان دانشگاه مدیریت تدریس کنید و البته عنوان مهندس هم تاکنون به دانش آموخته مدیریت اطلاق نشده که این هم از ابداعات حضرتعالی است.

قضاوت را به مردم صادق، شریف و فهیم بویراحمد و دنا واگذار می کنیم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
[email protected]

نظرات بينندگان / ۱۰۱ نظر

  1. واقع بین
    | ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۵
    Thumb up 1 Thumb down 1
    الحق و الانصاف که گل گفتی .

    + پاسخ

  2. ارادت
    | ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۰
    Thumb up 0 Thumb down 1
    کلا هر کی باهاتون در بیفته ور میفته ملا بویر ... اوه اوه . من که چیزی نگفتم مم مم من ارادت دارم

    + پاسخ

  3. گشمرد به نقل از مشی ایمور
    | ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۵
    Thumb up 0 Thumb down 1
    آخی وی گپ.>> بخدا یکی از زیباترین و حرفه ای ترین نقد هایی بود که تا حالا خوندم

    + پاسخ

  4. ایمان
    | ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۹
    Thumb up 0 Thumb down 1
    احسنت بر بویر نیوز بهرامی بااین کارش در واقع خودش رو خراب کرد و هویتش آشکار کرد

    + پاسخ

  5. بهنام
    | ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۰
    Thumb up 0 Thumb down 1
    یقین بدان بابت توهین هایی که کردی بزودی خودت هم باید بیای پاسخ بدی / آخه سرپیازی یا ته پیاز؟ ضمن اینکه چخان دکتر هدایتخواه را نگو چون بزودی پاسخ چخان هات بخاطر توهین هات هم داده میشه. یه کم صبرکن تا بویرنیوزی ها بدونید که توهین ، تهم و افترا یعنی چه. مهندس بهرامی مهندس خواهد ماند نه مثل آنانی که ................. و بعد ادای مردانگی هم در میارند. مردانه اگر سندی برعلیه خود شما بویرنیوزی ها وجود داشته باشه که ................ باشید حاضرید منتشر کنید و از محضر خدا و مردم عذرخواهی کنید؟ منتظر پاسخ تان خواهیم بود انشاله. ان تنصرواله ینصرکم و یثبت اقدامکم

    + پاسخ

    بویر نیوز پاسخ در تاريخ آبان ۱م, ۱۳۹۱ ۱۲:۰۳ ق.ظ:

    کسی که حساب پاک است از محاسبه چه باک است. شما مرد باشید و اسنادتان را بفرستید.

    + پاسخ

    بهمن57 پاسخ در تاريخ آبان ۷م, ۱۳۹۱ ۷:۱۱ ب.ظ:

    جوش نزن داداش شیرت خشک میشه…
    البته به این رسانهتی ها هیچ وقت نمیشه اعتماد کرد

    + پاسخ

    بهمن57 پاسخ در تاريخ آبان ۷م, ۱۳۹۱ ۷:۱۲ ب.ظ:

    جوش نزن داداش شیرت خشک میشه…
    البته به این رسانه ای ها هیچ وقت نمیشه اعتماد کرد

    + پاسخ

  6. محصاقی
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱:۰۷
    Thumb up 0 Thumb down 0
    زنده باد بویرنیوز ما مردم پشتتیم

    + پاسخ

    گشمرد پاسخ در تاريخ آبان ۱۱م, ۱۳۹۱ ۷:۵۸ ق.ظ:

    چطور پشتشین؟گردانندگان بویر نیوز فقط یه مشت متملقند.

    + پاسخ

  7. شهروند
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۷:۲۴
    Thumb up 0 Thumb down 1
    سلام و خسته نباشید بر بویرنیوز. واقعا این مقاله تکونم داد.خیلی برنده بود.

    + پاسخ

  8. منصف
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۷:۲۶
    Thumb up 0 Thumb down 1
    بوير نيوز چرا خودت هم اول متن نوشته اي مهندس؟! اين يك تحليل يا نقد نيست بلكه يك بيانيه سياسي است عليه يك فرد. اصلا اينگونه تخريب صحيح نيست بچه هاي گل بوير نيوز كمي دورانديشي و مدارا پيشه كنند.

    + پاسخ

  9. منصف
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۷:۳۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    ضمنا اينكه گفته ايد بهرامي از زارع و هدايت خواه درس بگيرد اگر درس گرفتن عبرت گرفتن باشد يك چيزي ولي برادر بقول لرهاي قديم ( آربيز(الك) به قيلون ميگه ........ !) اينقد نقد به زارع و هدايت خواه وارد است همان گونه كه به بهرامي وارد است.

    + پاسخ

  10. همشهری
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۷:۳۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    متاسفم برای بویر نیوز و مطلب توهین آمیزش البته مهندس بهرامی با این تخریب ها محبوبیتش را از دست نمیدهد

    + پاسخ

    بویر نیوز پاسخ در تاريخ آبان ۱م, ۱۳۹۱ ۸:۲۴ ق.ظ:

    اتفاقا اعتراض اقای بهرامی هم به توهین بود که مصداقی برای ان ثابت نشد

    + پاسخ

  11. سعید
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۷:۵۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    رفتار هر کس نشانه شخصیتش است.موفق باشید .

    + پاسخ

  12. بیطرف
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۸:۱۷
    Thumb up 0 Thumb down 0
    نقد کردن یکی از وظایف اصلی رسانه هاست و یکی از مهمترین دغدغه رسانه ها پایین بودن آستانه تحمل مدیران و افرادی است که مورد نقد قرار می گیرد در این موضوع با هم همفکر هستیم اما به راستی شما رسانه ها نیز تحمل انتقاد دارید یا اینکه فکر می کنید هر چه که شما می نویسید درست است و همه باید بپذیرند. طبق قانون مسوولیت کلیه مطالب منتشره در رسانه ها بر عهده مدیر مسوول و نویسنده می باشد و هر کس حق دارد از خودش دفاع کند حال چه شده است که شما در برابر رفتار قانونی و قانونگرایی بهرامی اینگونه برآشفته شده اید آیا اگر کسی از حق خودش دفاع کند باید مورد هجمه و تهمت و افترا قرار گیرد. در واقع آستانه تحمل شما نیز پایین است اشکال دارید این را به حساب جوانی و خام بودن می گذاریم اما تیغ را به دست زنگی دادن کار خطرناکی است که می تواند عواقب وخیمی داشته باشد. اجازه دهید همانگونه که شما دیگران را مورد نقد در رسانه قرار می دهید بقیه نیز حق داشته باشند شما را در محاکم قضایی مورد نقد قرار دهند . چرا عصبانی می شوید یقینا عصبانی شدن شما ناشی از خالی بودن دست تان در محاکم قضایی و قانونی است که اینگونه پرخاش می کنید. در آخر این نکته را نیز بگویم که به بهرامی رای ندادم و در آینده نیز به او رای نمی دهم اما او را انسانی فرهیخته و متواضع می دانم ضمن اینکه برای شما ها نیز احترام قایل هستم .

    + پاسخ

    بویر نیوز پاسخ در تاريخ آبان ۱م, ۱۳۹۱ ۸:۲۳ ق.ظ:

    با تشکر از وقتی که گذاشتید – باید بدانید وقتی مقاله نوشته می شود و پاسخ آن نیز درج می شود عملا شکایت قضایی از اصول حرفه ای خارج است. ضمنا رای دادگاه هر گونه تهمت و افترا را رد کرده بود.

    + پاسخ

  13. یاسوج
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۸:۳۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    باسلام بويرعزيزبازهم آستانه صبرتون پائين اومد!!!!!!!!!!!!! متأسفانه واضحه داريد فقط ازيك فردخاص حمايت ميكنيدو بقيه روتخريب..... شماوظيفه تون انعكاس خبرهست نه.....

    + پاسخ

    امید پاسخ در تاريخ آبان ۲م, ۱۳۹۱ ۹:۲۲ ق.ظ:

    بویر جان خوب اتقاد می کنی !ولی سعی کنید بیشتر مشکلات مردم را ببینید وبه این جور حرف وحدیث ها خود را سرگرم نکنید گر چه نباید در گفتارمات تهمت وافترا …باشد واز آنها بپرهیزیم .شما عملکرد مدیران را منصفانه در معرض قضاوت مردم بگذارید. بعضی از مدیران فقط برای رای آورد سرخود را شلوغ می کنندونیتی غیر دارند.انشالله که به را راست هدایت شویم.

    + پاسخ

  14. سید
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۸:۵۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    باسلام ایشان جای دکترارزنگ بودند که اینهمه توهین و تهمت بهشان زده میشود چه کار می کرد واقعا که دکتر ارزنگ عجب صبری دارد ولی بیایید توهین و تهمت نزنیم

    + پاسخ

  15. درد دل
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۹:۳۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    سید عزیز عملکرد ارژنگ جای هیچ گونه دفاهی ندارد منتهی عملکرد بهرامی حداقل در دوران شهردار بودنش قابل دفاع می باشد متاسفانهآقای بهرامی به دلیل نطق ضعیف و البته مشاورانی ضعیف تر به اینجا کشیده شد

    + پاسخ

  16. مردی از بویر
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۳
    Thumb up 0 Thumb down 0
    با سلام وعرض ادب واحترام خوب نوشتی احسن به تو بهرامی به قول خود ودوستان مهندس(مدیریت که مهندس نیست)که ظرفیت یه انتقاد ساده را از یک دانشجوی 19 ساله ندارد کجا میتوانست نماینده یه حوزه ای شود ایشان کجا نمایندگی مجلس کجا واقعا" که ببین آقای هدایت خواه 2 دور نماینده بود وروزانه به ایشون انتقاد میشد وبا سعه صدر به همه آنها پاسخ میداد آقای حاج زارع قریب به 7 ماه است نماینده مردم شریف بویراحمد ودنا است وخیلی انتقاد به ایشان شده ودر مقابل آنها هیچ گونه کنشی انجام نداده است حتی از رفقای آقای بهرامی واز لیدرهای اصلی ایشان به حاج زارع توهین هم شد ولی پیگیر آن مسائل ساده وقضایی آن نشدند. خداوند هر کس را به اندازه ظرفیتش بهش آبرو و مقام ومنصب میدهد نه کسان بی ظرفیتی که به هیچی بندند.

    + پاسخ

  17. ایل
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۷
    Thumb up 0 Thumb down 0
    احسنت بر بویر

    + پاسخ

  18. شجاعی
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    درود بر بوير نيوز و قلم توانا و برنده اش/ به جور زدي به خال كه داد و بيدادشون رو در آوردي.

    + پاسخ

  19. کارمند شهرداری
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    آخ خدا رو شكر كه بهرامي بد جور كيش و مات شد. ديدي بهرامي! توهم پيروزي چه بر سرت آورد! ديدي مشاورانت چه طور تو را در انظار عمومي خار و ذليل كردند؟! ديدي در مقابله با احسان يوسفي شكست خوردي! ديدي يوسفي را نتوانستي دبه اتهام افترا محكوم كني.! راستي بعد از انتخابات د12 اسفند كهع شكست سختي بر پيكرات وارد شد شكايت از احسان يوسفي دومين ضربه سنگين را بر تو وارد كرد/ و وقتي جامعه و دانشجويان و اصحاب قلم از يوسفي جوان حمايت كردند كور سوي اميدت نيز با راي دادگاه كه فقط يوسفي و بويرنيوز را بهرداخت مبلغ ناچيزي محكوم كرد كه تازه مورد اعتراض هم قرار گرفته است به درستي سومين شكست خود را در كمتار از 9 ماه تحمل شده اي و براي هميشه به تاريخ سياه اين مهد سپرده شدي كه عبرتي براي ايندگان خواهد شد

    + پاسخ

  20. نگین تاجی
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    اي بانازمت كر با عرضه ...... كه چطور بهرامي و ...... شكست دي و به زانو در آوردي. بنازمت مرد كه مايه افتخار ...... و بيراحمدي. كر با عرضه .........تاجي هسي

    + پاسخ

  21. اهل دل
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    از اول اقای بهرامی لایق کاندیداتوری نبود چند صباحی فرصت شهرداری به ایشان رسید و از فرصت سو ء استفاده کرد با بذل وبخشش و تخفیف خیال کرد که مردم را خرید ه است غافل از اینکه مردم آنهایی نیستند که از اقای بهرامی امتیاز گرفتند مردم شرافتی بالا تر ازاین کار دارند . چون نمایندکی و اصلاح طلبی سعه صدر میخواهد که اقای ..... ندارد در برابر هر سخنی آشفته میشود و دست به شکایت میبرد ///

    + پاسخ

    گشمرد پاسخ در تاريخ آبان ۱۱م, ۱۳۹۱ ۸:۰۶ ق.ظ:

    اشتباه میکنی

    نمایندگی فقط پول می خواهد و بس

    + پاسخ

  22. روستا..
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۶
    Thumb up 0 Thumb down 0
    با سلام. متاسفم براي همچين نوشته ي ناپخته اي. ديار ايران اسلامي به دور از تهتمت و افترا بايد باشد و اگر کسي تهمت زد بايد پاسخگو باشد. خراب کردن يک مسلمان و خوب نوشتن از يک نفر خاص و بدگويي از يک مسلمان ديگر آن هم با قلم به اصطلاح روشنفکري به دور از شئونات اخلاقي و اسلامي است. متاسفم براي همچين سايتي...

    + پاسخ

    بویر نیوز پاسخ در تاريخ آبان ۱م, ۱۳۹۱ ۱۱:۰۳ ق.ظ:

    دقت بفرمایید همانگونه که بیان شد مصداقی برای تهمت و افترا توسط دادگاه مشخص نشد

    + پاسخ

  23. آفرین به بویرنیوز
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    اين جمله رو بايد با آب طلا نوشت: ************************************ "هر چند احساس می شود لباس نمایندگی و اصلاح طلبی برای شما گشاد است، اما توصیه ما این است که سعی کنید در همان دانشگاه مدیریت تدریس کنید و البته عنوان مهندس هم تاکنون به دانش آموخته مدیریت اطلاق نشده که این هم از ابداعات حضرتعالی است." ****************************** بهرامي ديدي چه طور به وسيله خودت و مشاورنت حذف شدي.

    + پاسخ

  24. ناشناس
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۶
    Thumb up 0 Thumb down 0
    آقاي بهرامي شنيدي ميگن چوب خدا صدا نداره! به خدا من امروز اينو در مورد شما ديدم. الحق كه چوب خدا صدا نداره اقاي بهرامي از خدا بترسيد

    + پاسخ

  25. ارجمند
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۳
    Thumb up 0 Thumb down 0
    آقاي بهرامي بابا بسه ديگه آبروي ما رو توي بويراحمد بردي.با اين كارات....... رو منزوي كردي. همون اولشم نبايد از تو حمايت ميكرديم ببين رفتي از يه دانشجوي 19 ساله شكايت كردي كه ... اونها هميشه با طايفه ما در تقابل بوده حالا هم كه نتونستي اون دانشجوي 19 ساله رو به جرم تهمت و افترا محموك كني ناخواسته تمام گفته هاشو تاييد كردي و ما رو در مقابل اين دانشجوئ و ايلش كمرمون رو شكستي. بابا بسه ديگه اه

    + پاسخ

  26. ارش
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۳
    Thumb up 0 Thumb down 0
    بويرنيوز خيلي باحاله جمع كنيد اراجيفتونو

    + پاسخ

  27. شهرام
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    بويرنيوز متاسفم براتون فقط همين وبس

    + پاسخ

  28. فرشید
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۶
    Thumb up 0 Thumb down 0
    بهرامي محبوب دلهاي پاك

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ آبان ۱م, ۱۳۹۱ ۸:۴۹ ب.ظ:

    بهرامی محبوب شگست خورده ها

    + پاسخ

  29. مالزی
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    احسنت بر بویر و احسان.از همون اول می دونستم که بهرامی شکست می خورد.نکته مهم اینکه بهرامی برای شکایت وکیل گرفته بود ولی احسان بدون وکیل از خودش دفاع می کرد و شکستش داد.

    + پاسخ

  30. بویراحمد
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۶
    Thumb up 0 Thumb down 0
    اقای مهندس بهرامی از مدیران موفق بوده این توهین های خدشه ای در کار مهندس عزیز وارد نمی کند شما به فکر خودتان باشید درست مطلب بنویسید

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ آبان ۱م, ۱۳۹۱ ۸:۴۴ ب.ظ:

    مچید دلبندم استفاده از عنوان جعلی پیگرد قانونی داره بهرامیتون مهندس نیست

    + پاسخ

  31. شهرام
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    دکتر بهرامی دست روی نکته خوبی گذاشت می دانست عقبه این کار چه کسانی هست این بچه وسیله هست و اینکه تخم مرغ دزد فردا شتر دزد می شود و این بچه را خوب ادب کرد

    + پاسخ

  32. باقری
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    بهرامی دانشجوی دوره دکتراست منبعد ایشان را دکتر خطاب بکنید در حالی که حکم محکومیت شما را هم گرفت

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ آبان ۱م, ۱۳۹۱ ۱۱:۴۸ ب.ظ:

    میبینم که فامیلی هم جلع می کنید!
    عجب آقای …. از شما بعیده با این سن و سال زشته آدم فامیل کسی رو جعل کنه!
    آدم وقتی خودش هویت داره نمیره پشت نقاب دیگران/
    راستی این مدرک دکترا مثه مدرک مهندسی مدیریت صنعتی هست دیکه نه غلامممممممممممممممممممممممممم

    + پاسخ

  33. عدالت
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    بویرنیوز ! معلومه خیلی سوختی.خیلی ناشی هستی.اگر دربرابر بهرامی محکوم نشدی چرا اینقدر بدبختانه وکم ظرفیت انتقاد کردی؟بهرامی اصلاح طلب بود وهست وخاهدماند

    + پاسخ

  34. بافرهنگ
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۸
    Thumb up 0 Thumb down 0
    انصافا بهرامی مدیر لایقی است که هیچکس تا حالا نتونسته بهش خدشه وارد کنه.شما نوشتید که بچه 19ساله!خوب بچه را داغ میکنند تا دوباره توهین نکنه.تو هم اینقدر بی عار نباش چون تازه محکوم شدی دوباره شروع کردی به توهین.معلومه که شما یک پروژه تخریب بزرگان ئاین نظام را در دست دارید.مواظب باشید بهرامی خطرناکه.

    + پاسخ

    معلم_استاد دانشگاه پاسخ در تاريخ آبان ۱م, ۱۳۹۱ ۱۰:۵۵ ب.ظ:

    آره دیگه به قدری لایق بوده که مثه تو با فرهنگ شده!! هه هه هه
    خوب عزیز من همین بچه ۱۹ ساله خواب را بهرامی گرفته بود
    همین بچه ۱۹ ساله مقالات سیاسیش توی روزنامه استان چاپ میشه
    همین بپه ۱۹ ساله به اندازه سن بهرامی فعالیت سیاسی داره
    همین بچه ۱۹ ساله به اندازه عمر سیاسی بهرامی مقاله در حمایت از اصلاحات داره
    همین بچه ۱۹ ساله در انتخابات ۸۸ در ستاد کاندید های اصلاح طلب بوده اما بهرامی در ستاد احمدی نزاد بوده
    همین جون ۱۹ ساله مطلب می نویسه اما بهرامی شما باید مشاوراش بهش مشق شب بدن
    همین بچه ۱۹ ساله توی دانشگاه یاسوج که استاندار در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان شکرت کرده بود استاندار رو به چالش کشید که همه از سخنرانیش لذت بردند حتی توسط نیورهای خاص! هم مورد تهدید قرار گرفت اما هرگز کرنشی در اعتقاد و کلامش ایجاد نشد چون در پارپوب نظام بود اما بهرامی شما ای میتونه ۵ دقیقه بدون متن در مورد سیاست حرف بزنه؟
    همین بچه ۱۹ ساله به تنهایی و بدون وکیل بهرامی و تیم مشاورانش به همراه اقای موسوسی وکیلش هم قسم شده بودند تا این بچه ۱۹ ساله رو زندانی کنن اما کوپکتر از اون بودند تا بتونن این بچه ۱۹ ساله رو به حبس در بیارن چرا که طلا که پاک است چه منتش به خاک است.
    همین بچه ۱۹ ساله نشان داد حرف های که زد عین واقعیت بود و همان واقعیت نیز بر مردم روشن شد
    همین بچه ۱۹ ساله چنان با قلم و صبر و متانت و سوادش بهرامی را برای همیشه از صحنه تاریخ حذف کرد که از صبح که این مطلب بر روی خروجی سایت رفته بهرامی شما و دوستاش و یارانش دست به تهدید و حتی وعده پول به مدیریت بورنیوز دادن اما غافل از اونند که بتونند قلم این نویسندگان شرریف رو بخرند چرا که فکر میکنند همگان مثل خودشان قیمتی دارند
    راستی آقای بهرامی
    دوستان بهرامی
    مشاوران بهرامی
    کابوس این بپه ۱۹ ساله تا ابد برای شما به یادگار خواهد ماند

    + پاسخ

  35. میرزا
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    متاسفم برای مطلب نوشته شده که فقط میخواسته مهندس بهرامی را خراب کند. متاسفم.

    + پاسخ

  36. ناظر
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۲
    Thumb up 0 Thumb down 0
    درود بر احسان عزیز و سلام بر سایت بویرنیوز که بهرامی را کیش و مات کردند!

    + پاسخ

  37. برنو به دست
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    همین احسان عزیز با قلمش توانا و نطق صریحش ، آقای بهرامی واسه شما و کل یارات بس بود که نتونتی شکستش بدی. این قدر خوشحال شدم که احسان یوسفی شکستت داده گویا دنیا رو بهم دادن خدایا شکرت حق به حق دار رسیده

    + پاسخ

    اسی پاسخ در تاريخ تیر ۱۰م, ۱۳۹۲ ۷:۱۸ ب.ظ:

    قران تیت برنو هم نیه

    + پاسخ

  38. سلام
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۶
    Thumb up 0 Thumb down 0
    بهرامی برای همیشه از یادها رفت. اصلا من مونده اسفالت کردن خیابونها و جدول گذاری جوب ها مگه جز وظایف یه شهردار درپیت نیست که خدمات نصفه و نیمه شهرداری رو بهرامی رو میگید معجزه!!!!!!!!!!!!!!! معجزه رو قباد نگین تاجی کرده که زیر گذر و روگذر شهید عوض زاده رو کامل و تمیل کرد خیابون جمهوری ر و عریض کرد اینا کاره واسه شهرداری شهردار وقتی مهنمدس قباد نگین تاجی هست که هم واقعا رشتش مهندسی هست هم واقعا کار دار و هم برای مردم کار میکنه نه انتخابات اما بهرامنی بد جور با خاک یکاسن شده ای جان

    + پاسخ

  39. ناشناس
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۶
    Thumb up 0 Thumb down 0
    تا دیروز می گفتند اگه بخواید سید مهدی رحمتی دروازبون استقلال رو بترسونید و اسکسو در بیارید بگید ایموزن زایددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد ایمون زایدددددددددددددددددددددددددددددد حالا واسه محمد بهرامی باید بگی احسان یوسفی / احسان یوسفی / احسان یوسفی / احسان یوسفی احسان یوسفی / احسان یوسفی / احسان یوسفی / احسان یوسفی

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ آبان ۲م, ۱۳۹۱ ۱۲:۲۸ ق.ظ:

    وای اقا یا خانم ناشناس عجیب چیزی نوشتید
    واقعا قشنگ و زیبا بود افرین به این ترکیب بندی
    درود

    + پاسخ

  40. احمد زاده
    | ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    من موندم اینکه شما بیان دارید بهرامی اصلاح طلبه چه چیزی از خودش نشون داده که اصلاح طلبه؟ مقاله اصلاح طلبی داره؟ از اصلاحات در این دوران سخت اصولگرایی حمایت کرده؟ نظرش در مورد حصر رهبران اصلاحات چی بوده؟ سابقه اصلاج طلبی در طی حیات زندگیش چی هست؟ در دوران مسولیتش در شهرداری کدوم یکی از معاوناش اصلاح طلب بودن چیز اینکه همه از بچه های اصولگرای بالا !!!!!!!!!! بودند. ایشون اگه اصلاح طلب بوده چرا در ستاداحمدی نژاد فعالیت داشت؟ اگر بهرامی اصلاح طلب هست چرا عیچ یک از اصلاح طلبا از ایشون توی انتخابات حمایت نکرد. . ..... آقای بهرامی دروغگو دشمن خداست شما رو چه به اصلاح طلبی شما حتی املای و لفظ اصلاح طلبی رو نمیتونید به درستی بنویسید چه برسه به اصلاحاتی بودنت اصلاح طلب بودن شجاعت صراحت و صداقت میخواهد که خوشبختانه شما ندارید

    + پاسخ

  41. farshid
    | ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۷:۰۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    دوستان عزیز بیایید یک بار هم که شده با انصاف و منطق قضاوت کنیم.چرا همه ما کامنت هایی می زاریم که سرشار از بی منطقیه و فقط بر اساس احساس و تعصبه.دوستان اقای بهرامی هر کسی که باشد به پاس زحماتی که برای شهر یاسوج کشیدند شایسته احترام است. اقای بهرامی چون در کسوت استادی دانشگاه حضور دارند و به پاس سوابق مدیریتی ایشان در شهرداری و پست های اجرائی و فنی شایسته پیشوند "مهندس" می باشند. این پیشوند ها مهم نیست .مهم سوابقه درخشانی است که از اقای بهرامی در ذهن ما مانده است.بیایید خودمان را گول نزنیم و به همدیگه احترام بزاریم.از سایت بویر نیز تقاضا دارم که یک طرفه به قاضی نره و جایگاه خوبی که در بین مردم بدست آورده رو به این راحتی از دست نده. در آخر لازم می دانم از زحمات حاج زارع عزیز نیز در این مدت کوتاهی که به مجلس رفته است به نوبه خودم کمال قدردانی و تشکر را بعمل آورم.به امید پیشرفت روز افزون استان عزیزمان

    + پاسخ

  42. اکبری
    | ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۷:۵۷
    Thumb up 0 Thumb down 0
    متاسفم برای این سایت با صدور حکم محکومیت خیلی براشفته شدیت و نشان دادیت خیلی بی ظرفیت هستید کی پشت خط شما را هدایت می کند و واقعا شما را داره نابود می کند مقداری هم با تدبیر عمل بکنید

    + پاسخ

    بویر نیوز پاسخ در تاريخ آبان ۲م, ۱۳۹۱ ۱۰:۵۷ ق.ظ:

    محکوم نشدیم . در غیر اینصورت معذرت خواهی می کردیم. رای دادگاه رو مجددا بخونید

    + پاسخ

    دانشگاه ازاد پاسخ در تاريخ آبان ۲م, ۱۳۹۱ ۱۲:۲۸ ب.ظ:

    یعنی من عاشق این حاضر جوابی و صریح بچه های بویرنیوزم بی نظیرید بد جور بهرامی رو خمار کردید ها که رفته ۱ نفر رو استخدئاد کردم که بیاد به کامنت ها جواب بده

    + پاسخ

  43. نگین تاجی
    | ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۸:۰۲
    Thumb up 0 Thumb down 0
    این کامنت ها را یک نفر می نویسد تکراری در حالی که بهرامی تیپ شخصیت او داد می زند با عملکردش مثل اریوبرزن که اصلاح طلب می باشد

    + پاسخ

    سید رضا پاسخ در تاريخ آبان ۲م, ۱۳۹۱ ۹:۵۷ ب.ظ:

    در خوبی و درستی بهرامی شکی نیست اما انتظار از مهندس بهرامی بیشتر است یعنی انتقادپذیری در جهت پیشرفت فردی و اجتماعی نکته ی خیلی مهمی است.

    + پاسخ

  44. مهداد
    | ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۸:۱۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    برادر بهرامی خدمتگزار واقعی است

    + پاسخ

  45. بهرامی هر چه باشد مرد است
    | ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۸:۲۳
    Thumb up 0 Thumb down 0
    باور کنید من چند روز قبل با او آشنا شدم مایه افتخار استان است چرا که اگر بهرامی نبود تیم شهرداری نبود اگر بهرامی نبود اسمی از استان ما نبود حداقل در شهرداری توانست اسم استان شهر را بلند کند حتی به پایتختی طبیعت ایران چرا ما باید به مغزهای متفکر حسادت کنیم هر کس در این کامنت ها منفی نوشته انشا الله به سرنوشت حسادت دچار شده با تشکر .ح

    + پاسخ

  46. علی
    | ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۲
    Thumb up 0 Thumb down 0
    بهرامي اصلاح طلب است دورقبلي نيز ازمير حسين حمايت كرد من در محضر خداوند اين را ميگويم

    + پاسخ

  47. رضا
    | ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۸
    Thumb up 0 Thumb down 0
    يوسفي اصلاح طلب نيست ودرستاد مير حسين نبود ودرستاد زارع اصولگرافعال بود وپدرش رازارع مدير برق بويراحمدگذاشت

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ آبان ۲م, ۱۳۹۱ ۱۲:۱۲ ب.ظ:

    میگم چرا کاربر
    رضا
    علی
    بهرامی هر چه باشد مرد است
    مهداد
    اکبری
    فرشاد
    بازیه زمانی ثبت کامنتشو در یک راستا هست؟
    آقای بهرامی به این تیمه یک نفرت که میخوان آبرو شما رو بخرن بگو این کارا قدیمی شده..
    .
    طرفدارای بهرامی بازی دیگه تموم شده شما به اخر خط رسیدید
    .
    الکی دست و پا نزنید کارنامه پر ابهام شما نزد مردم قرار گرفت و همان رتبه سوم و ان شکست تلخ برای هفت پشتتان بس است

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ آبان ۲م, ۱۳۹۱ ۱۲:۴۸ ب.ظ:

    تو چرا ترش میکنی

    + پاسخ

    ارباب رجوع اداره برق پاسخ در تاريخ آبان ۲م, ۱۳۹۱ ۱۲:۲۰ ب.ظ:

    ویا مدیریت مهندس یوسفی در برق بویراحمد برای اقلیتی که در وردی پلیس راه یاسوج-شیراز قرار دارند بدجور گران تموم شده که شب خواب ندارند.
    اگر خبر نداری دوست من خوب بدان
    اقای مهندس یوسفی توسط مهندس اکبر نیکزاد استاندار پیشین به عنوان مدیر نمونه شهرستان در حوزه برق معرفی شدند.
    ۱ ماه پیش نیست به دستور استاندر جدید به وسیله اقای الفونه فرذماندار بویراحمد در شورای اداری لوداب نیز بار دیگر بطور متوالی باز هم اقای مهندس یوسفی به عنوان مدیر نمونه شهرستانی انتخاب شدند
    که مانور عظیم برق رسانی و اصلاح شبکه در سپیدار و جلیل و دشتروم بزرگترین مانور عملیاتی برق در طی ۳۰ ساله گذشته بود کهخ در دوران مسولیت مهندس یوسفی در مدیریت برق شهرستان انجام گرفت که با حضور استاندار و نماینده مجلس جناب حاج زارعی افتتاح شد
    و یا روشنایی خیابان جمهوری نیز با درایت و حس مسولیت پذیری مهندس یوسفی انجام که افتتاح ان نیز علاوه بر حضور مقامات مسول از جکمله استاندار معوامین فرماندار و نماینده مجلس اقای حاج زارعی باعث تقدیر و تشکر ان مجموعه از مهندس یوسفی با خدمات فراوان در این مدت کم مسولیت شده است.
    شما نیازی نیست مهندس یوسفی رو تخریب کنید
    به حمدالله مهندس یوسفی به قدر با صداقت و مردم دار هست چه اصلاح طلبان چه اصولگرایان همه به مردم داری و حس مسولیت پذیری و سلامت کاری اون شهادت می دهند حتی مخالفان یوسفی ایشون رو فردی میدونن که اگه ۱۰ تا مسول مثل ایاشن در ادارات داشتیم ولله که دغده ای برای این مردم نبود/

    + پاسخ

  48. m
    | ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹
    Thumb up 0 Thumb down 0
    لطفا اسم بویر را از سایتتون بردارید چون ننگه برا ما که اسم بویراحمد سربلند رو سایت شما باشه دارید یک مرد رو خراب میکنید ولی کور خوندید

    + پاسخ

  49. شریفی
    | ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    متاسفانه از رسانه اي به اصطلاح آزاد بعيده كه تفسير و تحليل جهت دار كنه ... شكايت جهت اعاده حيثيت حق طبيعي و قانوني يك شهرونده چه آقاي بهرامي چه يك دانشجو يا بازاري... پس اگر اخلاقيات براي شما اهميتي ندارد به قانون احترام بذاريد ... آقاي بهرامي ذاتا يك اصلاح طلبه و شما ايرو در عملكرد ايشان در شهرداري كاملا متوجه شده ايد... دوران مديريت ايشان در شهرداري جهت گيري هاي استانداري و سازمان هاي دولتي(بخصوص دستور استاندار و قت در مورد عدم پرداخت عوارض به شهرداري..تخريب سياسي ايشان از زماني كه تصميم گرفت كانديد مجلس بشه ، وخيلي از موارد ديگه كه نياز به گفتن نيست ... آقاي بهرامي براي اصلاح طلب بودن خيلي هزينه داده يادتون رفته كه مردونه در كنار آريوبزرن ايستاد... ميدان هفت سين رو هم كه دورزدين... 4سال مونده به انتخابات چه زود تخريبرو شروع كردين بويرنيوز

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ آبان ۲م, ۱۳۹۱ ۲:۴۲ ب.ظ:

    بابا بهرامی در حدی نیست که بخوان تخریبش کنن

    + پاسخ

  50. بینا
    | ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    دلیل این همه بخث و جدل چیه؟؟...بهتر نیست به جای این همه جنجال رفتار هر 2 نفر مورد نقد قرار بگیره؟! بهرامی باید انتقاد پذیر باشه در مقابل یوسفی همین طور! نفد و حرفی که بیان می شه باید پشتوانه و بر اساس وافعیت باشه. هر در نقابل حرفی که می زنه مسئوله...خواه بهرامی باشه یوسفی باشه زارع باشه یا هدایت خواه ...یا بویر نیز!بویر نیوز عزیز بهتر نیست در نوشت های خود اعتدال رو رعایت کنید؟بهتر نیست قضاوت رو به عهده مردم و مخاطبان بذارید؟

    + پاسخ

  51. یکی از دانشجویان بهرامی
    | ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    ا ا ا ا ا ا ا پس رای دادگاه آخر صادر شد! بمیرم واسه محمد بهرامي چه آرزوی داشت واسه این پرونده! میگفت این نویسنده جوان رو محکوم میکنم تا. بدجوری طایفش رو در هم بشکنم اما از اونجای که دست خدا بالاتر از سهر دستی هست بهرامی آرزوهاش تبدیل به حباب شد و آیندش بر باد رفت. بهرامی جان تو بهتره بری همون مدیرت درس بدی که دانشجویان سر کلا.ت دستت میندازن و سر به سرت میزارن!!!!!!! آق بهرامی عرصه سیاست بازی بزرگان هست پا. تو کفش بزرگترا نکن راستی سایه احسان یوسفی بدجور رو سرت سنگینی میکنه خدا رو شکر

    + پاسخ

  52. سید
    | ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    با سلام این همه توهین و تهمت نزنید الان حاج زارع نماینده همه می باشد و حاضر نیست توهین و تهمتی به کسی زده شود بیایید همه با هم متحد باشیم درحل مشکلات بویراحمد

    + پاسخ

  53. ناشناس
    | ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    شکست سنگین بهرامی!!!!!!!!!!!!!!!!!! یو هو 6 تایی ها 6 تایی هااااااااااااا بهرامی غضه نخور استقلالم 6 تاییه بهرامی غضه نخور استقلالم 6 تاییه بهرامی غضه نخور استقلالم 6 تاییه بهرامی غضه نخور استقلالم 6 تاییه

    + پاسخ

  54. دوست دار تمام انسان های شایسته و کارآمد.
    | ۳ آبان ۱۳۹۱ - ۹:۳۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    سلام بچه 19ساله مگه حكم نخوردي و محكوم نشدي.مردم عزيز به نظر شما اگر كسي مقابل بعضي از اين رسانه ها كه به ناحق مردم را تخريب مي كنن و با حيثيت اجتماعي افراد بازي مي كنن ايستادگي كند دفاع از حق و حقوق شهرونديش نيست وباعث اين نمي شود كه بقيه هم براي دفاع از خود اعتماد به نفس بهتري پيدا كنن.عرضم به حضور شما بهرامي هم اصالت خانوادگي دارد وهم اصالت مديريتي وهم ريشه مذهبي هر وقت مردم خوب انتخاب كردند خدمات بسيار زيادي برايشان فراهم شد به نظر شما نماينده اين دوره آدم كارامدي هست كه بهرامي را با اون همه خدمت مقابلش قرار مي دهيد.ضمنا بهرامي رسالتي بر عهده داشت و بعدا قطعا نتيجه خواهد گرفت به قول معروف شير هم شير بود گر چه به زنجير بود نبرد بند قلاده شرف شير‍ ‍‍‍‍‍ژيان را.

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ آبان ۳م, ۱۳۹۱ ۱۰:۵۷ ق.ظ:

    عمو جان شیر پاکتیتو جمع کن.
    کم از حیونات حرف بزن شیر پلنگ
    در مورد ادمها ما داریم حرف میزنیم نه راز بقاااااااااااااااااااااا
    هه هه هه هه هه
    بهرامی همین جور خیال پردازی کرده که این ۲ روزه تو دانشگاه درس داشته به خاطر س……… نیومده به نظرت دلیلش چیشه؟
    میترسه از ….شدن دانشجویان؟
    بمیرم
    راستی شما که میگفتید حم زندان ۳ ساله واسش میبرن اما پس کو یه جریمه چند هزار تومنی هاا هه هه هه تازه اونم که رفته تجدید نظر
    بهتر نیست بهرامی هزار چهره از یاسوج بره چابهار یا افغانستان یا نیکارراگویه
    راستی بهرامی اگه کار امد بود که بعد از شهرداریب یا انتخابات بهش پست میدادن بیپاره به حدی حالی از مدیریته میگه به عشق مردم جایی نرفتم اخه بابا توی شهرم بهت پست ندادن
    البته شنیدم حاج زارعی به فشار هوادارا پذیرفته که میخواد روابط عمومی بهزیستی رو بهش بده

    + پاسخ

  55. اسلان
    | ۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۴
    Thumb up 1 Thumb down 0
    معلم یا استاد دانشگاه=احسان یوسفی.بچه کم ازخودت تعریف کن خوبه بابات مدیر همین دولته

    + پاسخ

    سید هاشم امیری پاسخ در تاريخ آبان ۳م, ۱۳۹۱ ۱۱:۰۲ ق.ظ:

    دوست گرامی چرا به نظرات دیگران احترام نیذارید
    همه هم آقای مهندس یوسفی رو میشناسن هم احسان یوسفی و هم اقای محمد بهرامی
    فکر کنم بهترین قضیان این دوره همین مردمی هستند که با نه قاطع به بهرامی ایشان رو واسه همیشه رد صلاحیت کردند.
    پس بهتره به نظر مردم احترام بذارید و نگید این و ان/
    دوستان بهرامی باور کنید شما در جامعه مقبولیت دارید اما قطره کجا و دریا کجا!
    نباید توهم پیروزی داشته باشید چرا همین توهم پیروزی بهرامی را امروز اینچنین چون توپ فوتبال از این ور زمین به سمت دیگریی شوت میکند/
    بیچاره بهرامی که با طناب پوسیده شما مشاورانش اینچنین دستمالیه شهوت قدرت پرستی شما شده که ابرویش را به هراج زده اید.
    راستی بهرامی اگر مدیر است چرا شهرداری ایشان هیچ بار در طی ان ۳ سال و نیم به عنوان حتی شهردار نمونه هم انتخاب نشد اما شهردار سی سخت بارها نمونه کشوری معرفی شد
    نه عزیز من مردم اگاه هستند و از بهرامی بیزار

    + پاسخ

  56. لودابی
    | ۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    شير دكتر بهرامي است.فقط دكتر بهرامي

    + پاسخ

  57. قلم پیروز شد…
    | ۳ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۱
    Thumb up 0 Thumb down 0
    بهرامی باخت......

    + پاسخ

  58. دوست
    | ۴ آبان ۱۳۹۱ - ۸:۱۸
    Thumb up 0 Thumb down 0
    كدوم يك از طرفداراي بهرامي بي ادبي كردن شما دو نفر كه جواب مي دهيد اينقدر عقده داريد كه همش بي حرمتي مي كنيد.بابا جانمگه بهرامي كشته و مرده مجلس هست ما تلاشمان را مي كنيم بقيش با خداسب.

    + پاسخ

  59. حسابگر
    | ۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۳
    Thumb up 0 Thumb down 0
    آخ که ترس از بهرامی چه به سرتون آورده ،این ایل یه مرد بزرگ نداره که عشقتون شده بچه 19ساله؟ تا بهرامی شهردار بود که صف اول ارادتمنداش بودین حالا چه شده که بویر نیوز شده جای عقده خالی کردنتون برضد بهرامی؟

    + پاسخ

  60. حساب حسابه
    | ۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۶
    Thumb up 0 Thumb down 0
    اگه بهرامی از هدایتخواه و زارع درس بگیره بویرنیوز هم باید از ..... درس بگیره که آستانه تحملش خیلی بالاست

    + پاسخ

  61. 0111
    | ۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    خ که ترس از بهرامی چه به سرتون آورده ،این ایل یه مرد بزرگ نداره که عشقتون شده بچه ۱۹ساله؟ تا بهرامی شهردار بود که صف اول ارادتمنداش بودین حالا چه شده که بویر نیوز شده جای عقده خالی کردنتون برضد بهرامی؟

    + پاسخ

  62. افرین
    | ۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۰
    Thumb up 0 Thumb down 0
    بابا این همون موقع که شهردار بود هم به اقوامش میگفت بنر بزنید ازم تشکر کنید تا بزرگ بشم اما رو واقعی خودش را نشون داد

    + پاسخ

    ali پاسخ در تاريخ آبان ۱۴م, ۱۳۹۱ ۲:۱۷ ب.ظ:

    یه ادمایی مثل شما کور بودند و ندیدند که شهر یاسوج چطور متحول شد

    + پاسخ

  63. بهمن57
    | ۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۳
    Thumb up 0 Thumb down 0
    ای بویرنیوز به گوش باش و به هوش باش که ما همه ی کسانی که به این سایت مراجعه میکنیم میدونیم که هیچ وقت بی طرف عمل نمیکنی. البته یکی از تفاوتهای انسان با حیوان همین است که ترز تفکر و تصمیم گیری ها با یکدیگر متفاوت هستند. اما حالا که بی طرف عمل نمیکنی فقط از تو میخواهم همیشه انصاف را رعایت کنی. فریاد حسین در روز عاشورا: ازاده باشید

    + پاسخ

  64. بهمن57
    | ۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    ای بویرنیوز به گوش باش و به هوش باش که ما همه ی کسانی که به این سایت مراجعه میکنیم میدونیم که هیچ وقت بی طرف عمل نمیکنی. البته یکی از تفاوتهای انسانها با حیوانات همین است که در ترز تفکر و تصمیم گیری ها با یکدیگر متفاوت هستند. اما حالا که بی طرف عمل نمیکنی فقط از تو میخواهم همیشه انصاف را رعایت کنی. فریاد حسین در روز عاشورا: ازاده باشید

    + پاسخ

  65. زنده باد بهرامی
    | ۱۳ آبان ۱۳۹۱ - ۰:۵۲
    Thumb up 0 Thumb down 1
    مرد فقط دکتر بهرامی

    + پاسخ

  66. جواب
    | ۱۳ آبان ۱۳۹۱ - ۰:۵۷
    Thumb up 0 Thumb down 1
    بویر نیوز سایت غلام محمد زارعی است هدفش نابودی دکتر بهرامی است چون دور بعد نماینده مجلس است

    + پاسخ

  67. ali
    | ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    من فکر میکنم بویر نیوز نوکر واقعی زارع هست.خودتون بگید ماهانه چقدر از زارع پول میگیرید که بقیه رو تخریب کنید.واقعا براتون متاسفم

    + پاسخ

  68. ناشناس
    | ۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۹:۴۵
    Thumb up 0 Thumb down 0
    متاسفانه عامل بدبختی استان همین شما چند نفر سر دبیر ومدیر مسول روزنامه در استان هستید که بخاطر جایگاه ومنافع خودتان حاضر هستید دست به هر کاری بزنید ولو به قیمت نابود کردن کل استان باشد

    + پاسخ

  69. آشنا
    | ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۴
    Thumb up 0 Thumb down 0
    متأسفم برای خودم که وقت میذارم و ا ین مهملات شما رو می خونم خودتون میگید دادگاه جریممون کرد خب حتماً خلاف کردید که جریمتون کردن این که دیگه خوشحالی نداره من بودم صداشو در نمی اوردم

    + پاسخ

  70. سعادت
    | ۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۰
    Thumb up 1 Thumb down 0
    بهرامی کی دکتر شد واقعا عجب طرفدارای با حالی داری

    + پاسخ

  71. گمنامهای سربریده
    | ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۶
    Thumb up 0 Thumb down 1
    در یک کلام محمد بهرامی گلی بود که مردم از انتخاب نکردنش پشیمان خواهند شد جوانترین شهردار و ....

    + پاسخ

  72. نظر
    | ۲۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۴
    Thumb up 0 Thumb down 1
    همین الان از مردم نظرسنجی کنید ببینید محبوبیت کدام یک از آقایان بیشتره

    + پاسخ

  73. امید
    | ۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۱
    Thumb up 1 Thumb down 2
    مهندس بهرامی همیشه پیش مردم عزیز

    + پاسخ

  74. دوست
    | ۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۲
    Thumb up 1 Thumb down 1
    واقعاما مردم قدر نشناسی هستیم که قدر این همه خدمتی که مهندس بهرامی برای ابادانی وتوسعه شهرمون انجام دادو ندونستیم

    + پاسخ

  75. فرید
    | ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۴
    Thumb up 1 Thumb down 2
    چرامردم استان ما نمک نشناسن همین شمای که دارید واسه جا طلبی خود شخصیت دیگران رازیرسوال میبرید.مهندس بهرامی راه روشن جوانان یاسوجه.این راب خاطرداشته باشید.

    + پاسخ

  76. بیژن
    | ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۷
    Thumb up 0 Thumb down 0
    مهندس بهرامی اسم یاسوج رو به همه ایرانیان ودنیا آشکار کرد باتشکیل تیم شهرداری وفردی آینده نگر وروشن فکر هست .شماها نمک نشناس ولایق خوبی نیستید.

    + پاسخ

ثبت نظر »

۱) بويرنيوز، نظراتی که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد.
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است