یکشنبه 9 فروردین 1394 - 10:04

اقدام خلاقانه هنرمندانه کهگیلویه و بویراحمدی در شبکه‌های اجتماعی

عضو انجمن عکاسان دنا از اقدام خلاقانه هنرمندانه کهگیلویه و بویراحمدی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

خبرگزاری فارس: اقدام خلاقانه هنرمندانه کهگیلویه و بویراحمدی در شبکه‌های اجتماعی

حسن غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به این که اگر استفاده درستی از شبکه‌های اجتماعی شود نه تنها ضرری برای جوانان و نوجوانان ندارند بلکه سودمند هم هستند، اظهار کرد: هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد از این شبکه‌ها در اقدامی خلاقانه استفاده هنری می‌کنند.

وی ادامه داد: بیشتر هنرمندان هم استانی در رشته‌های مختلف از جمله نمایش و هنرهای تجسمی و عکس با یکدیگر در مورد آخرین دستاوردهای هنری و فرهنگی در ارتباط هستند.

عضو انجمن عکاسان دنا با بیان اینکه همه رشته‌های هنری به همدیگر پیوسته‌اند و برای آگاهی از یک رشته باید از رشته‌های دیگر هم اطلاعات داشته باشیم، تصریح کرد: همین امر موجب شده که هنرمندان استان گروهی تشکیل داده و آخرین اطلاعات و دستاوردهای خود را به یکدیگر ارائه دهند.

غفاری با ابراز خوشحالی از اینکه هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون تنها به کارهای هنری می‌پردازند و سیاست‌بازی در کار آن‌ها جایگاهی ندارد، اظهار کرد: به هیچ وجه وارد گود بازی‌های سیاسی نمی‌شویم و راهی را ادامه نمی‌دهیم که به ضرر عرصه فرهنگ و هنر باشد.

این عکاس برجسته کشوری در پایان بیان کرد: به مسئولان فرهنگی استان هم توصیه می‌کنیم وارد خط بازی‌های رایج در استان نشوند و اگر به دنبال موفقیت در کارهای خود هستند وامدار هیچ یک از گروه‌ها و باندهای سیاسی نشوند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=144936
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دختری از زیلایی گفت:

    باسلام وسپاس فراوان ازشمااستاد عزیزوگران سنگ بسیارمتشکرم بپاس زحماتتان درعرصه ی فرهنگ وهنر…سالم وسربلندباشید.

دیدگاه شما