شنبه 8 فروردین 1394 - 21:28

مدیریت سازمان راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در هاله ای از ابهام

طبق حکم عباس آخوندی به فدایی، وی از تاریخ هفتم فروردین ماه ۱۳۹۴ این سمت جدید را بر عهده خواهد داشت.”

گروه سیاسی – مدیریت سازمان راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش بویرنیوز، 25 اسفندماه وزیر راه و شهرسازی طی حکمی، فدایی را به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

سایت وزارت راه و شهرسازی نوشت: “عباس آخوندی در بخشی از این احکام تصریح کرده است: «در انجام این ماموریت ضروری است، قوانین، سیاست‌ها، آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی دولت، وزیر و معاونان، به دقت اجرا شود. به خصوص در نگهداری راه‌ها و ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان مراقبت ویژه به عمل آورید، همچنین هماهنگی با مقامات محلی و در راس آنان استاندار، ارتباط منظم با شهرداران شهرهای تابعه آن استان ابلاغ می‌شود. افزون بر این جنابعالی مسئولیت هماهنگی تمام واحدهای تابعه وزارتخانه را در آن استان برعهده خواهید داشت.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: توفیق روز افزون جنابعالی را در خدمت به شهروندان عزیز و تلاش در جهت سرافرازی جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسالت دارم.

طبق حکم عباس آخوندی به فدایی، وی از تاریخ هفتم فروردین ماه ۱۳۹۴ این سمت جدید را بر عهده خواهد داشت.

با این حال این انتصاب از ابتدا با مخالفت برخی از افراد و جریانات سیاسی روبرو شد، اما در کنار این اتفاقات نکته مهم شروع دوره کاری فدایی در راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد است.

مطابق دستور وزیر راه و شهرسازی، فدایی از روز جمعه گذشته مسئولیت سازمان عریض و طویل راه و شهرسازی را به عهده گرفته و طیق قانون ایشان باید امروز در محل کار خود حاضر می شد.

به گزارش خبرنگار بویرنیوز، روز شنبه فدایی در محل کار خود طبق حکم وزیر حاضر نشده و جهانگیری همچنان به مدیریت خود در این سازمان ادامه داده و این موضوع یک تناقض در سیستم اداری محسوب می شود.

باید دید آیا این موضوع نشان دهنده تغییر نظر وزیر بوده و یا در روزهای بعد شاهد اتفاقات جدید باشیم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=144868
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهرداد گفت:

    بنده به عنوان یکی از کارمند حوزه راه به مواردی از نکاتی نظر شما رو جلب می کنم :
    به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه، دكتر آخوندي در اين حكم خطاب به آقاي مهندس بهادري آورده است :نظر به تعهد،تخصص و تجربه هاي ارزشمند جنابعالي،به موجب اين حكم به عنوان مدير كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه منصوب مي شويد و افزون بر اين جنابعالي مسئوليت هماهنگي تمام اداره هاي كل و ساير دوائر تابعه وزارتخانه در استان را بر عهده داريد.

    وزير راه و شهر سازي در پايان اين حكم يادآوري شده است:توفيق روز افزون جنابعالي را درخدمت به شهروندان عزيز و تلاش در جهت سرافرازي جمهوري اسلامي ايران را از خداوند متعال مسئلت دارم.

    در پايان اين مراسم با هدايايي از زحمات مهندس فدايي(مدير كل سابق)قدر داني بعمل آوردند.

    اما در حکم مدیر کلی راه شهر سازی استان کهگیلویه وبویراحمد اینطور بیان میکنه :به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی در بخشی از این احکام تصریح کرده است: «در انجام این ماموریت ضروری است، قوانین، سیاست‌ها، آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی دولت، وزیر و معاونان، به دقت اجرا شود. به خصوص در نگهداری راه‌ها و ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان مراقبت ویژه به عمل آورید، همچنین هماهنگی با مقامات محلی و در راس آنان استاندار، ارتباط منظم با شهرداران شهرهای تابعه آن استان ابلاغ می‌شود. افزون بر این جنابعالی مسئولیت هماهنگی تمام واحدهای تابعه وزارتخانه را در آن استان برعهده خواهید داشت.

    وی در پایان خاطرنشان ساخت: توفیق روز افزون جنابعالی را در خدمت به شهروندان عزیز و تلاش در جهت سرافرازی جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسالت دارم.

    اما مشاهد می شود در احکامی که برای مدیر کل هر دو استان فرستاده بود تفاوتهای هم داشت عدم همراهی با استاندار والخصوص شهرداران که این همکاری بارهای بار جنگی بین سازمان نظام مهندسی و شهرداری ها میشد وبا عث بی ثباتی در امر ساخت وساز و اجرای قوانیین شهر سازی ویا زمانی که حکم اخراج ریس سابق سازمان نظام مهندسی از طرف وزارت خانه صادر شدچند هفته از اجرای حکم سر پیچی می کرد یا در اجرای راه آهن که در نحوه جذب اعتبارات کوتاهی کاملی از خود نشون داد و تعطیل شدن پروژه های راه استان که موجب………….

  2. راهدار گفت:

    درود بر جهانگیری

  3. ناشناس گفت:

    یکی باید میومد معارفه اش کنه کی نیومد.

  4. راه گفت:

    امدن اقای فدایی در راه وشهرسازی استان دهن کجی است به تمام مهندسین این دستگاه عریض وطویل

  5. کیانی گفت:

    بویرنیوز میشه بفرمایید چرا نظرات رو ثبت نمیکنید؟

  6. همكار گفت:

    باسلام.مهندس جهانگيري تنهامديري بوده كه هيچگونه نقطه ضعفي ازخودش نشون نداده وخدمتش هم پاك وصادقانه بوده درضمن كليه پرسنل راه وشهرسازي ازش رضايت كامل دارن.پس چه ضروريتي داره كه آقاي فدايي بخواد بياد.

  7. همشهري گفت:

    درود برمهندس جهانگيري

  8. درود بر مدیران پاک گفت:

    جناب جهانگیری عزیز طبق اماری که من گرفتم شما چوب پاکیتان رو میخورید . اما این رو بدونید که در قلب ما جای دارید 

  9. حامد گفت:

    خدايي من كاري به جهانگيري ندارم ولي فدايي مديري زحمت كش طرفدار پرسنل هست

  10. حامد گفت:

    يه نيم نگاهي به ٢٠ سال گذشته فدايي بندازيم ببينيم اصلا اينكاره بوده يا نه؟ بنظرمن اگه مورد رضايت وزير نبود الان مديركل نبود پس حتما قابل قبرل هستش

  11. همکار راه وشهرسازی گفت:

    1-سوابق اقای فدایی در دو استان کلان کشور 
    نشان از توان بالای مدیریتی اوست.2-اقدام عده 
    قلیلی از کارکنان که همه روسای ادارات ومعاونان
    بوده نباید به 60درصد کارکنان نسبت داده شود3-اگر
    کارکنان محترم وحتی تهیه کنندگان طومار با کمی انصاف
    درست مطالعه کنند اقای فدایی در کرمانشاه در 
    رسیدگی به معیشت پرسنل فوق العاده عمل کرده
    4-از تعصبات منطقه ای بپرهیزیم وایشان را در عملکردش
    نقد کنیم
    ا

  12. استوار همچون دنا گفت:

    خانه از پایبست ویران است . . .

  13. ن.کیانی گفت:

    در پشت پرده خدا میدونه چه میگذره ولی اونچه که میشه برداشت کرد اینه که چنین احکامی  بدون هیچ گونه تحلیل و بررسی مهندسی صورت میپذیره و ادامه رو همان سیاست های غلطی هست که همیشه گریبانگیر استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و نشون از این داره که راندمان کاری و پیشرفت سازمان مربوطه به هیچ عنوان ملاک نیست و روابط پشت پرده هنوز تعیین کننده می باشد.مدیریت کنونی مسکن و شهرسازی قریب به 3 دهه  مشغول به خدمت در استان و درسمت های گوناگونی نشون داده مدیریت سالم و بدور از فساد اداری رو در برنامه داشته و از زمان در دست گرفتن این مدیریت تا کنون دست افرادی رو از بیت المال و این سازمان کوتاه کرده که به مزاج بعضی ها خوش نیومده و در پی استفاده از همون سیاست قبلی خود سعی در پیچوندن نسخه ایشون رو داشته و واقعا باید تاسف خورد که در اینچنین استان محرومی جناب  وزیر که سکاندار این سازمان در دولتی که سعی در برچیدن  فساد و بازگرداندن اموال و حقوق مردم که به تاراج برده شد دارد چرا بدون کارشناسی  یک مدیر سالم و متعهد رااینگونه از ادامه روند مثبت خویش باز میدارد.تا کی قراره ادامه داشته باشه  این رابطه سالاری ها خدا میداند. ۰

دیدگاه شما