جمعه 7 فروردین 1394 - 13:46

لیست احتمالی کاندیداهای انتخاباتی در حوزه گچساران و باشت + اسامی

اصولگرایان گچساران و باشت در جلسات متعددی که در سال 93 داشته اند عزم خود برای یکی شدن و بردن انتخابات در این دوره را جزم کرده اند.

گروه سیاسی – سال 94 سال سرنوشت سازی برای نمایندگان مجلس و نامزدهای انتخابات خواهد بود.

به گزارش بویرنیوز، به گفته معاون سیاسی وزیر کشور کسانی که می خواهند در انتخابات مجلس شرکت کنند باید تا خرداد ماه از سمت خود استعفا دهند.

در این بین این دوره از انتخابات در شهرستان های گچساران و باشت از حساسیت بسیار زیادی برخوزدار خواهد بود.

اصولگرایان گچساران و باشت در جلسات متعددی که در سال 93 داشته اند عزم خود برای یکی شدن و بردن انتخابات در این دوره را جزم کرده اند.

حضور تاجگردون در صحنه انتخایات در دوره دهم قطعی ترین حالت ممکن است، او خود هم بارها گفته نمایندگی مجلس را تا جایی که شرایط اجازه بدهد با کار اجرایی عوض نخواهد کرد و حالا که سمتی هم در مجلس پیدا کرده علاقه اش برای حفظ فرصت کنونی دو چندان خواهد بود.

اصلاح طلبان گچساران با مدیریت خواجوی البته در همراهی با تاجگردون به عنوان اصلاح طلب همراه نیستند و حتی احتمال معرفی گزینه اصلاح طلب در گچساران و باشت وجود دارد و انتقادات گسترده نیروهای اصلاح طلب گچساران و باشت از تاجگردون در سال های اخیر دلیل محکمی بر عدم همراهی اصلاح طلبان با او خواهند داشت.

از سوی دیگر اصولگرایان گچساران و باشت این دوره می خواهند اشتباهات دوره گذشته و حضور چند کاندیدا را مرتکب نمی شودند و بشدت به دنبال بازگشتن به شرایط سابق هستند.

سید قدرت حسینی , علمیراد جعفری از طیف کسانی هستند که حضور آنها در انتخابات گمانه زنی می شود.

نکته کلیدی در این دوره حضور علی فولادی وندا به عنوان یک گزینه اصولگرا و قشقایی در انتخابات است.

از آنجا که قشقایی ها در این چند سال مورد توجه قرار نگرفته اند و از رای بالایی در گچساران برخوردارند حضور فولادی وندا اگر با رای اصولگرایی همراه باشد برای هر فردی خطرناک خواهد بود.

سید محمد موحد اما فردی است که قبلا هم زمانی که گچساران و کهگیلویه یک حوزه بودند انتخابات را از بهرام تاجگردون برد و این دوره شاید به دلیل برخی حساسیت ها برگشت به گچساران را به حضور در کهگیلویه ترجیح دهد موضوعی که موحد هیچگاه ان را رد نکرده است.

در هر حال باید در روزهای آینده دید که چه تحولاتی در گچساران و باشت رخ خواهد داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=144748
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    با وجود همه رقیبان باز هم دکتر تاجگردون برنده قطعی انتخابات خواهد بود و جالب است بدانید که با اختلاف رای بالایی دوباره به مجلس راه پیدا خواهد کرد. چون بر اساس اصل شایسته سالاری و تخصص فقط آقای تاجگردون تنها گزینه موجود میان نامزدهای احتمالی میباشد که میتواند با تخصص و سابقه مدیریتی خود در سطح کلان کشور نماینده و وکیل خوبی برای مردم گچساران در مجلس قانونگذاری باشد . و مردم به روشنی این حقیقت را میدانند که باید نماینده کاربلد و متخصص و شایسته ای را به مجلس بفرستند .

  2. هاشمی گفت:

    اینا همش پوچن،باشت وگچساران یکپارچه تاجگردون را صدا میزنند.خسته نباشی دلاور .

  3. علوی گفت:

    شماچراازطرف همه سخن میگوییدماهابه هیچ وجه تاجگردون راصدانمیزنیم وباقاطعیت ازیک اصلاح طلبی غیرازایشان حمایت میکنیم اگرهم نباشدرای نمیدهیم ایشان منافع شخصی خودرابراصلاح طلبی ترجیح میدهد

    • ali گفت:

      شماها چرا خود راهمه میدانید هم تاجگردون راٌی خوبی دارد هم دیگران،اماخطرفولادی ازهمه بیشتراست چون نماینده درگچساران فقط یک دور است کار عمرانی وتبلیغات مهم نیست مهم کارهای جانبی می باشد که تاجگردون نکرد ومسئولان ضعیفی انتخاب کرد

  4. نا شناس گفت:

    مدیران ضعیف استانی اقای تاج گردون مورد قبول مردم نیست

  5. اصلاح طلب گفت:

    تاج گردون به هیچ وجه اصلاح طلب نیست ایشان فقط و فقط منفعت طلب است با تمام قوا دنبال منافع شخصی و فامیلی خود از گچساران تا یاسوج است

  6. بويراحمد گفت:

    ما از قديم با تاج گردون هم خط بوديم ولي به خدا تاج دورمون زد و افراد تحت تسلط زيادي در باشت وگچساران وروستا هاي ان دارم خط تاج گردون با من اصلاح طلب واقعي جدا شده بس شايد برنده انتخابات كس ديگه باشد با اين شكا فها

  7. سجاد گفت:

    درود بر تاجگردون

  8. مخاطب گفت:

    باید منظر ماند و تحولات سال آخر را مشاهده کرد

  9. همشهری گفت:

    دکتر تاجگردون قطع به یقین دارای جایگاه بسیار بالایی در دولت و مجلس هستند اما متاسفانه رفتارهای ایشان چه در سطح گچساران وباشت و چه در سطح استان باعث انتقادهای زیادی شده برای نمونه می توان گفت ایشان بجای کارهای اساسی و رفع مشکلات بیکاری و محرومیت زدایی بیشتر دنبال کارهای سطحی به مانند تصحصح جاده های گچساران و مثلا ساخت فضای سبز که البته این کارها در جای خود واقعا نیاز هست پرادخته اند اما به نظر میرسد ایشان باداشتن چنین جایگاهی که اشاره شد باید کارهای بزرگتری انجام میدادن و ای کاش جناب دکتر به جای اظهار نظرهای منطقه ای و قومی به فکر استان و حوزه انتخابی خود بودن.

  10. علی پور گفت:

    با سلام خدمت همه دوستان هر کس با توجه به نیاز و خواسته و سود خود به نماینده مورد نظر رای میدهد و صد البته حق انتخاب ازاد است ولی بنده با توجه به سابقه ای که از همه دوستان گفتید با توجه به اینکه بجز اقای فولادی که تا به حال امتحان پس نداده ولی هیچ کدام از کاندیدهای عزیز به هیچ وجه قابل مقایسه با اقای دکتر تاجگردون نیستند و همه دوستان اگه اخرت رو در نظر بگیرند بی شک همین نظر رو دارند

  11. ستار گفت:

    درود بر تاجگردون_تاجگردون یعنی تحولی عظیم در شهر در استان در کشور و حتی در جهان.تاجگردون اصلاح طلب با نمایندگان قبلی اصول گرا قابل قیاس نیست و اگر باشد یک به هزار است.در جواب این دوست عزیز عرض کنم که گچساران و باشت باغچه بود و الان گلستان شده.ایشان نماینده شخصی کسی نیست بلکه نماینده گچساران و باشت است نیرو های خود را از طوایف و گروهای مختلف گذاشته که دست من و تو رو بگیرن.پس این موضوع ربطی به آقای تاجگردون ندارد.

  12. قبادی گفت:

    درود بر تاجگردون

  13. علیزاده گفت:

    درودبراصول گراها

  14. سیدسامر گفت:

    درودبرآقائ فولادی وندا

  15. مجید گفت:

    بخدا اگر کل استان یکی وابو باز هم تاجگردونه 

  16. یعقوب گفت:

    خودتان را خسته نکنید امسال تاج نمیاد واز سناتور موحد حمایت میکند.

  17. عباسی گفت:

    سلام خسته نباشید!خداوکیلی چرا با این حرفا خودتون رو خسته میکنید بابا بذارید جناب دکتر تاجگردون افتخار شهر و دیارمون باشه این خط و جناه بازی رو بذارید کنار.بعد چندین سال جناب دکتر تاجگردون امده به باشت و گچساران برسه پس بزارید به کارش برسه اینقد حسود نباشد.

  18. مجیدجعفری گفت:

    گچساران وباشتی اباد باغلامرضا تاجگردون

  19. اسلامی گفت:

    در شرایط کنونی و تورم دو اصل مهم و ضروری به نظر میرسد
    اول کار عمرانی و دوم اشتغال زایی که آقای تاجگردون در مورد مساله اول صددر صد موفق بوده ولی در مورد مساله دوم خیر .من اطمینان دارم آقای تاجگردون در دوره دوم نمایندگی خود بیشتر در فکر اشتغال زایی جوانان این شهرستان و حتی استان خواهد بود
    به نظر من بهترین گزینه در حا حاضر ایشان می باشند هم از نظر تخصص و هم از نظر موقعیت فعلی ایشان در مجلس من استدعا دارم شایسته سالاری را بر مسایل جناحی ترجیح بدهید تمام بلاها و ضررهایی که تا کنون به این شهرستان و مردمان مظلومش وارد شده است بر اثر همین سیاست های حزبی و جناحی بوده است.

  20. سیروس گفت:

    تاجگردون مدیران ضعیفی انتخاب کرده اکثرا دست به عصا هستند خودم دور قبل از طرفداراشون بودم به جریان اصلاح طلبی هم توجهی نکرده 

دیدگاه شما