پنجشنبه 6 فروردین 1394 - 17:15

بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آبشار یاسوج

استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر رفع مشکلات و معضلات موجود در آبشار یاسوج به ویژه گره های ترافیکی در ورودی این منطقه گردشگری تاکید کرد.

به گزارش ایرنا،سید موسی خادمی روز پنجشنبه دربازدید سرزده از آبشار یاسوج به عنوان یکی از مکان های تفریحی و شلوغ در استان خواستار ساماندهی و رسیدگی سریع متولیان امور به وضع موجود آن شد.

وی بیان کرد: البته اقدامات و کارهای خوبی در این آبشار در سال گذشته انجام شده ولی هنوز مشکلاتی وجود دارد که موجب رنجش خاطر مهمانان و گردشگران می شود.

وجود گره های ترافیکی به ویژه در ورودی آبشار، کمبود نیرو و افراد راهنما در طول مسیر، نبود پارکینگ مناسب، نامنظم بودن برخی مغازه ها، نبود کمپینگ های مناسب اقامتی و بهداشت از جمله معضلاتی بود که استاندار بر رفع و ساماندهی سریع آنها تاکید داشت.

وی ساماندهی مسیر و حریم رودخانه آبشار یاسوج را یادوآر شد و افزود: سرمایه گذاری بخش خصوصی تا حدود زیادی موجب رونق و توسعه این منطقه بکر و گردشگری خواهد شد.

خادمی اظهار کرد: آبشار یاسوج یک ظرفیت بزرگ در حوزه عمران شهری و گردشگری در شهر یاسوج و استان کهگیلویه وبویراحمد محسوب می شود.

وجود مناظر بکر و طبیعی، طراوت باغ ها و گلهای معطر اطراف آبشار، آب وهوای مناسب و نزدیکی به شهر آبشار یاسوج را به یکی از جاذبه های منحصر به فرد در استان کهگیلویه وبویراحمد تبدبل کرده است.

آبشار یاسوج در فاصله سه کیلومتری شمال شهر یاسوج واقع شده و از ابتدای نوروز تا اواخر مهر هر سال فصل مناسبی برای تفریح و پذیرایی گردشگران است.

بهار و تابستان سال گذشته بیش از دو میلیون گردشگر از این مکان دیدن کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=144683
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    چه آبشاری چه کشکی چه دوغی.آقای استانداندار شما نهایتش ۸سال دیگه بتونید از آبشار استفاده کنید زیبایی آبشار از باغاتشه که به دلیل نبود آب و بسته شدن مسیر آب از طرف اداره آب و فاضلاب در طی چند سال پیش داره خشک میشه و از بین میره و مطمعن باشید ساکنین اون منطقه دست به ساخت و ساز خواهند زد وآبشاری وجود نخواهد داشت.وبه نظر من وضعیت قدیمی آبشار بهتر از وضعیت کنونی است که ایجاد کرده اند واقعا متعسفم برای مدیران بی فکر که دارند این استان را نابود میکنند.هر جایی باشه یه بزرگتر داره بقیه رو راهنمایی میکنه ولی شهر ما هر کی هرکیه .

  2. ناشناس گفت:

    حرف زدن خوب ولی عمل به آن غیره ممکن است شما فقط به آسفالت جاده آن و نصب سرعت گیر عمل کنید به خصوص نصب سرعت گیر در جلوی مدرسه وپائین تر از آن بعد بدون رابطه بقیه کار ها را انجام دهید.

  3. یاسوج گفت:

    اداره آب و فاظلاب داره باعث نابودی آبشار میشه از آقای استاندار تقاضی میکنیم که اجازه ندن که آبشار نابود بشه

دیدگاه شما