چهارشنبه 5 فروردین 1394 - 19:01

انتصاب فدایی در راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد حاشیه ساز شد (+تصاویر)

برخی دیگر از مخالفان این انتصاب، وابستگی سیاسی فدایی به جریان احمدی نژاد را باعث حیرت طرفداران روحانی می دانند و معتقدند نیروهای سیاسی هم فکر توانمند و بومی فراوانی برای مدیریت این سازمان مهم وجود دارد.

گروه سیاسی – چندی پیش وزیر راه و شهرسازی طی حکمی فدایی را جایگزین جهانگیری کرد.

به گزارش بویرنیوز، اما این انتصاب از همان ابتدا حاشیه های فراوانی ایجاد کرد.

پس از انتشار خبر انتصاب فدایی، کارکنان راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به این حکم اعتراض کرده و بیش از 60 درصد کارکنان این سازمان با امضای طومار به وزیر راه و شهرسازی و همچنین تجمع در استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار  لغو حکم فدایی شدند.

تصویر نامه و اعتراض کارکنان راه و شهرسازی و امضای انها

SCAN_20150319_124141540_1 SCAN_20150319_124141540_2 SCAN_20150319_124141540_3 SCAN_20150319_124141540_4

به گزارش بویرنیوز، مخالفان انتصاب فدایی معتقدند که فدایی رشته تحصیلی نامرتبط با حوزه راه و شهرسازی دارد و عملکرد ایشان در کرمانشاه جای نقد و اشکال دارد و استقبال نمایندگان و کارکنان کرمانشاه از رفتن فدایی نوید خوبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد نیست.

برخی دیگر از مخالفان این انتصاب، وابستگی سیاسی فدایی به جریان احمدی نژاد را باعث حیرت طرفداران روحانی می دانند و معتقدند نیروهای سیاسی هم فکر توانمند و بومی فراوانی برای مدیریت این سازمان مهم وجود دارد.

در همین حال امروز جمعی از نمایندگان تشکل های سیاسی و مردم نهاد حامی دکتر روحانی با مهندس جهانگیری دیدار کرده و به انتصاب فدایی اعتراض کردند.
در این دیدار جمعی از نمایندگان تشکل های سیاسی و مردمی ستاد دکتر روحانی با مدیر کل راه و شهرسازی در محل کار ایشان ملاقات داشتند و ضمن اعتراض به حکم انتصابی از سوی وزارت راه و شهرسازی، خواستار تجدید نظر در انتصاب آقای فدایی شدند.

IMG-20150325-WA0004
در این جلسه که اولین حضور تمامی تشکل های سیاسی و مردمی دکتر روحانی در استان با مدیران کل بوده از تلاش های بی وقفه مهندس جهانگیری تقدیر شد و از سوی نمایندگان تشکل ها اظهار امیدواری گردید وزیر محترم با توجه به اعتراضات عمده حامیان دکتر روحانی، نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار، معاونت عمرانی، دو سوم نمایندگان مجلس، اعضای نظام مهندسی،کارکنان اداره راه و شهرسازی و سایر تشکلها در حکم انتصابی تجدید نظر نمایند.
مهندس جهانگیری ضمن گرامیداشت ایام فاطمی و تقارن آن با عید نوروز خلاصه ای از عملکرد تیم مدیریتی خود را این چنین عنوان کرد.

IMG-20150325-WA0006
۱٫ تعیین وضعیت قریب به ۲۰۰۰ پرونده مربوط به پیمانها و رسیدگی نهایی جهت تسویه حساب و تعیین مبلغ مطالبه و یا دیون پیمانکاران.
۲٫ اجرای ۱۹۷ پروژه فعال تا چند روز قبل از عید.
۳٫ حل اختلافات مسکن مهر و املاک مشارکتی با مجریان و ارسال ۲۵ پرونده به دادگاه صالحه جهت احقاق حق کارفرما و مردم
۴٫ برگشت دادن پول قریب به ۳۰۰۰۰ تن قیر در راه روستایی که چندین سال در دست مجریان عمرانی بود.
۵٫ تغییر بدنه مدیران و معاونین داخلی اداره کل با در نظر گرفتن توان اجرایی و ظرفیت کارکردشان و بدون از هر گونه تحمیل از سوی سایر ارگانها و نهادها

IMG-20150325-WA0005
مهندس جهانگیری در پایان مطالب خود اظهار نمود کندی قطار تغییرات بدلیل سیاستهای وزارت متبوع و نیاز به امتحان نهایی مدیران همان حوزه ها بود تا در صورت موفقیت بتوان از ظرفیت خودشان استفاده نمود.
یکی دیگر از نمایندگان تشکل های سیاسی به سخنرانی رئیس محترم جمهوری در سال ۹۳ و بخشنامه وزیر محترم کشور به وزراء و روسای سازمانها مبنی بر استفاده از مدیران دارای تفکر اعتدالی همسو با دولت و الزاما با هماهنگی استاندار اشاره نمود و اظهار نمود استاندار محترم و معاونت عمرانی از این انتصاب ناراضی هستند و در حال پیگیری موضوع می باشند.
عضو دیگری از تشکل های سیاسی حاضر در جلسه ضمن درخواست به وزیر محترم مبنی بر تجدید نظر در حکم انتصابی اظهار نمود تمام تلاش خود را جهت حمایت و حضور منسجم در سفر پایان فروردین رئیس جمهور به استان خواهیم داشت و امیدوارم تجدید نظر در حکم صادره از سوی وزیر محترم باعث وحدت و هماهنگی بیشتری در سفر هیئت دولت به استان گردد و هیچ گونه تنش در این سفر پر خیر و برکت نداشته باشیم.

IMG-20150325-WA0008
در پایان جلسه، مهندس جهانگیری ضمن تشکر از حضور نمایندگان تشکل های سیاسی اظهار نمود در هر صورت مصمم به تبعیت از وزارتخانه می باشم و اگر تجدید نظر بعمل آمد آماده خدمت همچون قبل به مردم استانم می باشم.

به گزارش بویرنیوز، آنگونه که خبر می رسد نمایندگان و تیم مدیریتی استان هم تمایلی به حضور فدایی در استان ندارند و از آنجا که اغلب کارکنان این سازمان هم قبلا به این انتصاب اعتراض کرده بودند، کار فدایی در کهگیلویه و بویراحمد سخت خواهد شد و با این حساب باید دید طی روزهای آینده وزیر راه و شهرسازی برای مدیری که از جمعه باید به کار مشغول شود  چه تصمیمی خواهد گرفت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=144568
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حالا شد گفت:

    این حمایت اگر هم به نتیجه نرسه کاری در خور تقدیر هست و وزیر را با ادبیات مناسب به چالش کشانده

    • ناشناس گفت:

      آخ و بختم سی ای استان که هر چی ایکنیم که درسش کنیم هی خرابتر اییبو

    • کاملا مهم گفت:

      تبریک به استاندار که شرایط مردم استان را فدای سهم خواهی نکرد و با اقتدار در مقابل وزارت راه و شهرسازی قد علم کرد تا به پشتوانه عامه مردم ثابت شود ما بدنبال تغییرات بهتر از قبل هستیم

    • هم استانی گفت:

      سلام.مهندس جهانگیری از مدیران پاک دست استان هستند و از سالم ترین مدیران چند سال اخیر اداره راه و ترابری بوده اند.اما انتقادی که بر ایشان وارد است که خیلی سرد با مسایل برخورد میکنه و آن قاطعیت در مدیریت ایشان دیده نمیشود.تغییر اقایان جباری و نصیری و بدخشان و پیشوا باید خیلی خیلی زودتر و حتی در اوایل مدیریتش انجام می شد اما دیر اقدام کردند.ولی با این وجود مهندسین این استان حاضر نیستند یه فرد غیره بومی با معدل 10.97 دارای لیسانس معادل از دانشگاه آموزش از راه دور نورآباد رشته مدیریت و غیره بومی استان بخواد بر اداره  راه و شهرسازی به این مهمی  مدیریت کنه.ما بچه های بومی استان متخصص و توانمند و کاربلدی داریم.لزومی نداره از نورآباد کسی با این رزومه بیاد اگه به گزینه بومی به تقاهم نمی رسید اجازه بدین خود مهندس جهانگیری کارش را ادامه بده

  2. این یعنی تکلیف گفت:

    حالا نوببت ان رسیده استاندار ثابت کند به طرفداران روحانی نزدیک است یا به نماینده محترم آقای…. که فقط حرف حرف خودش.
    آزمون سختی است و هر خطایی در روزهای آتی هویدا می شود

  3. یاسوجی مقیم نوراباد گفت:

    با سلام جناب فدایی مدیر لارستان بودند  به دستور مهندس سقائی مدیر کل وقت استان فارس پروندش به حراست کشیده شد و توبیخ بسیار گران شد جوری که اگه برید از اداره کل فارس جویا بشید پروندش موجوده  .. متاسفانه …………

  4. سید مهدی گفت:

    خیلی با احتیاط طومار نوشته شده،هیچ امضایی با نام نیست امان از این بوقلمون صفتی!!!!!

  5. باران. ... گفت:

    انصافا مهندس جهانگیری از معدود مدیران صادق وپاکدست و متعهد بود که صرفا به دلیل عدم ورود به مافیایی قدرت بعضی زیاده خواهان وارد نشد…خدایش تیم فعلی مدیریتی ایشان فوق العاده است….وبعد از سالها این اداره کل به یک نظم وقانون مدون و منظم رسیده….البته بخشی زیادی از این انضباط و نظم فعلی به معاون اداری ومالی و ساخت وتوسعه برمیگردکه خارج از گرایشات سیاسی و قومی به نحو ایده الی خدمت رسانی میکنند….

  6. نمیخوایمت گفت:

    جناب فدایی نمیخوایمت

  7. ناشناس گفت:

    سلام
    اگه راست میگن زیر امضاء هاشون مشخصاتشون رو مینوشتند

    ….. کار به مدرک نداشته باشید هر چه باشه فقط مدیر باشه بتونه مدیریت کنه …………… کارمندها که کلا با پارتی رفتن سر کار که اگه راست میگن یه امتحان بزارن ببینم حق با چه کسانیه ………….

  8. این انتصاب به حق نیست گفت:

    تا یکی پیدا شده صاف و صادق  و پیگیر کارها باشد  عزیزان بر علیه اش توطئه میکنند  جناب مهندس جهانگیری از سرشان زیاد است جهانگیری چه رفتنی چه ماندنی چون پاکی در قلب مایی

  9. کارمند راه گفت:

    در جواب ناشناس باید بگم که در نامه امضاء ها همراه با اسم  و مشخصات هستش فقط اینجا یعنی واسه روی سایت اسم حذف شده جهت جلوگیری از هر گونه سوء استفاد

    • ناشناس گفت:

      جناب کارمند راه
      ………. یه مدیریباید برای این استان بیاد این جاده های مرگ رو درست کنه ….. تا به حال چند نفر توی جاده یاسوج اصفهان کشته شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مشکل این استان چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟

  10. اقای تاجگردون بخوانند گفت:

    وزیر  محترم جناب اقای دکتر اخوندی واقعا جای بسی تعجبه که بعد از عمری تو این استان یه انتصاب خوب داشته این و همه مجموعه ازش راضی هستند و شما عزلش میکنید.البته  نظر مافیاها هم همین بود یعنی عزل جهانگیری. حالا ما توش موندیم شما چرا  اینکار رو کردین؟

  11. هم استانی گفت:

    بعضی از حاضرین در جلسه کارمند آموزش و پرورش هستند و تغییرات اداره راه و شهرسازی و جامعه مهندسی ارتباطی به آنها ندارد، لطف بفرمایند وظیفه خود را انجام دهند ، لازم نیست در کار سایر ادارات و سازمانها دخالت کنند.

  12. ای روزگار خراب گفت:

    دوستان عزیز جهانگیری باید برود چون سیستم مدیر سالم نمیخواهد باید ……………..

  13. سجاد گفت:

    درود بر وزیر محترم

  14. تاسف برای سران استان گفت:

    بچه های این استان چی کم دارند که میرین مدیر غیربومی میارین

  15. حمید گفت:

    خداییش جهانگیری چی کم داشت . فقط واسه اینکه تو مافیا بازیتون شرکت نمیکرد؟

  16. بچه های بویراحمد گفت:

     در حق بومی اینگونه ظلم شود انصاف نیست 

  17. امید گفت:

    درود به غیرت مهندسین راه و شهرسازی

  18. سید عزیز دهدشت گفت:

    درود بر سید رضا عسکری

  19. عاطفه گفت:

    ای خدا چرا تا یه مدیر خوب پیدا میشه میفتند دنبالش که  عزلش کنند

  20. کره تاوه گفت:

    ماشالا به نماینده ما

  21. عزیزی گفت:

    مهندس جهانگیری قربانی دست پاک بودن خودش شد واین تنها دلیل مخالفت با ادامه خدمت صادقانه ایشان شده

  22. عبدالله گفت:

    انشاءالله همه این چیزها که گفتید راست باشد و برای رضای خدا ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  23. ناشناس گفت:

    مهندس جهانگیری ازمدیران پاک وصدیق این استان میباشد

  24. متاسفیم گفت:

    جناب ……..دنبال چه هستین؟بفرمایید تا ما هم بدانیم. دنبال رضایت مردم و مجموعه میباشید که باید مهندس جهانگیری رو نگه دارین. اگر دنبال رضایت …هستید فدایی رو بیاورید  اما خدارو شکر مردم فهیم ماخوب میدانند که هر کسی چکاری انجام میدهد و چرا یک نفر مدیر پاک در بازی قدرت شماها سوخته میشود . دلیلش عدم شرکت مهندس جهانگیری در رانت خواری میباشد

  25. حسين گفت:

    در پاك بودن وصادق بودن مهندس جهانگيري شكي نيست اما مديريت خلاقيت وسواد فني در حيطه تخصصي خود مي خواهد پيامد اينگونه انتصاب ها در سالهاي آتي در بخش راه ومسكن نمايان خواهد شد

  26. حامد گفت:

    خدا كمك همه بكنه كمك ماهم بكنه. بخداقسم داريم زود قضاوت ميكنيم بنظرم سخت اشتباه ميكنيم
    هركاري كنيم به ضرر استانمونه

دیدگاه شما