چهارشنبه 5 فروردین 1394 - 14:26

رکوردار گردشگری کهگیلویه اینجاست + تصاویر

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه گفت: از زمان آغاز تعطیلات نوروزی امامزاده سید محمید در چاروسا بیشترین تعداد گردشگر را داشته است.

به گزارش بویرنیوز، سیاوش زمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه بقاع متبرکه را یکی از جاذبه‌های معنوی گردشگری شهرستان برشمرد و اظهار کرد: آستان متبرکه امامزاده سید محمود(ع) معروف به سید محمید به عنوان یکی از امامزادگان شاخص شهرستان همه ساله پذیرای خیل عظیم گردشگران و مسافران نوروزی است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه ظرفیت‌های گردشگری شهرستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: کهگیلویه امامزادگان و بقاع متبرکه بسیاری دارد که بسترها و جاذبه‌های خوبی برای توسعه گردشگری مذهبی است.

زمان تصریح کرد: تقارن نوروز با ایام فاطمیه بسیاری از مسافران را به سمت اماکن مذهبی و بقاع متبرکه سوق داده است تا جایی که امامزاده سید محمید(ع) تاکنون نسبت به سیار مناطق گردشگری بیشترین میزان مسافران نوروزی را داشته است.

وی با بیان اینکه بافت تاریخی بلادشاپور در دهدشت امسال شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی بوده است، افزود: مهم‌ترین و کهن‌ترین آثار تاریخی کهگیلویه و گنجینه‌ای از دوران صفوی در بافت 45 هکتاری دهدشت قدیم سال 1364 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

زمان تصریح کرد: با وجود نامساعد بودن شرایط جوی اما حضور گردشگران در شهرستان نسبت به سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری ادارات و نهادها خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی به نحو مطلوب در حال انجام است.

13940105000078_PhotoL 13940105000082_PhotoL 13940105000084_PhotoL

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=144543
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. السلام علیک گفت:

    سلام بر امامزاده سید محمید (ع) و سلام بر آمیر احمد تقوی… فقیه مجاهد

دیدگاه شما