چهارشنبه 5 فروردین 1394 - 11:48

شرایط شهرستان دنا در میزبانی گردشگران نوروزی + تصاویر

بویراحمد در نخستین سفر شهرستانی سال 94 به شهرستان دنا و در حاشیه بازدیدهای خود به لحاظ گردشگر پذیر بودن شهر سی سخت شرایط بازار و صنوف خدمت رسان را بسیار مطلوب ارزیابی نمود.

بویراحمد در نخستین سفر شهرستانی سال 94 به شهرستان دنا و در حاشیه بازدیدهای خود به لحاظ گردشگر پذیر بودن شهر سی سخت شرایط بازار و صنوف خدمت رسان را بسیار مطلوب ارزیابی نمود.
لزوم توجه بیشتر به شهر سی سخت به عنوان مقصد گردشگری استان
به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با فرماندار شهرستان دنا، نشست با مسؤلان گردشگری این شهرستان، زیارت قبور شهدا گمنام، بازدید از صنوف خدمت رسان و بازار شهرهای سی سخت و پاتاوه و مراکز میان راهی از مهمترین برنامه های این سفر یک روزه بود.
داریوش دیودیده با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم به جهت خدمت رسانی مطلوب صنوف و تأمین کالا و خدمات مورد نیاز به بهترین وجه ممکن برنامه ریزی شده است اظهار داشت: شهر سی سخت به عنوان مقصد گردشگری استان شرایط خاص خود را دارد و همین عامل لزوم توجه بیشتر به این شهر را می طلبد.
دیودیده گفت: مرغ، میوه و نان و سایر کالاهای اساسی در ایام نوروز در حال توزیع است و تنها گلایه صنوف شهرستان دنا در زمینه میوه نوروزی به خصوص وزن میوه تامین شده پایان سال است که این مورد نیز در حال بهبود یافتن است.
دیدار با فرماندار شهرستان دنا
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با مهندس تاج امیری فرماندار شهرستان دنا دیدار نمود.
دیودیده در این نشست با اشاره با اجرای طرح ویژه نظارتی تا 15 فروردین ماه و کنترل و تنظیم بازار افزود: با تلاش های صورت گرفته شرایطی آرام و مطلوب بر بازار شهرستان دنا بخصوص شهر سی سخت و پاتاوه حاکم شده است.
فرماندار شهرستان دنا نیز گفت: طی چندماه اخیر فعالیت های بسیاری در خصوص ارتقا عملکرد و خدمت رسانی مطلوب اصناف به خصوص نانوایی ها در این شهرستان انجام شده است.
تاج امیری انجام گشت های مشترک و نظارت های مستمر را دوعامل مهم در بهبود کارایی صنوف خدمت رسان دانست و افزود: نمود عینی آن را میتوان در بالا رفتن کیفیت نان و و منظم شدن ساعت پخت نانوایی ها مشاهده نمود.
وی با تاکید بر تأمین میوه، مرغ و سایر ملزومات و کالاهای اساسی در شهرستان دنا، اختصاص میوه باکیفیت را خواسته مردم این شهرستان دانست که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار شهرستان دنا در پایان خدمات و تلاش های صورت در حوزه کنترل، تامین و تنظیم بازار را قابل تقدیر دانست.

IMAG0399 IMAG0401 IMAG0411 IMAG0412 IMAG0429 IMAG0438

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=144521
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما