سه شنبه 4 فروردین 1394 - 13:46

مهم ترین خصیصه حضرت زهرا (س) از نگاه ستار هدایت خواه

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: ولایت‌پذیری اصلی‌ترین خصیصه فرهنگ و تفکر فاطمی است.

خبرگزاری فارس: ولایت‌پذیری اصلی‌ترین خصیصه فرهنگ و تفکر فاطمی است

به گزارش بویرنیوز، مراسم شب شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) امشب و با حضور گسترده مردم در حسینیه امام علی (ع) شهرک امام حسین یاسوج برگزار شد.

در این آیین معنوی ستار هدایتخواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با ذکر خصوصیاتی از آن بانوی بزرگ، اظهار کرد: اگر به دنبال رزق و روزی بیشتری هستیم باید همواره به بی‌بی دو عالم توسل داشته باشیم.

این فعال فرهنگی افزود: سعادت دنیوی و اخروی در این است که خود را متوسل به آن حضرت کرده و سیره عملی زندگی بانوی بزرگ اسلام را الگوی زندگی و حرکت خود قرار دهیم.

هدایتخواه به افشاگری و هدایتی که توسط حضرت زهرا (س) در باب ولایت صورت گرفت اشاره و اظهار کرد: مهم‌ترین خصیصه آن حضرت ولایت‌پذیری بود که لحظه‌ای و ذره‌ای نسبت به ترویج این امر مهم غفلت نکرد.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از حربه‌هایی که همواره در طول تاریخ، دشمنان علیه اسلام به کار گرفته‌اند استفاده از شبهه‌افکنی بوده است.

وی گفت: شبهه‌افکنی این گونه بوده که وانمود کرده‌اند تنها باید حکم قرآن را مد نظر قرار داد و به همین خاطر با نقل احادیث و روایات پیامبر توسط اصحاب و یاران آن حضرت مخالفت می‌کردند چراکه بیان آن را به ضرر خود می‌دانستند.

هدایتخواه افزود: امروزه هم رسانه‌ها و بنگاه‌های تبلیغاتی دشمن از همان مدل و البته به صورت گسترده‌تر برای جلوگیری از نشر فرهنگ غنی اسلامی استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی امروزه بیش از هر چیز با نشر فرهنگ و تفکر فاطمی مخالف است چراکه این تفکر را سد راه خود می‌بیند و می‌داند که اگر این فرهنگ تسری پیدا کند دروغ و تزویر و خدعه‌های آن‌ها برملا می‌شود.

هدایتخواه با تأکید بر اینکه باید جانانه از فرهنگ فاطمی دفاع کنیم و نسبت به نشر آن از همه چیز مایه بگذاریم، خاطرنشان کرد: اگر اکنون در کشورهای اسلامی مانند عراق و سوریه و افغانستان و یمن ملت‌های مسلمان به پا خاسته‌اند همه به دلیل فهم فرهنگ و تفکر فاطمی بوده است.

این فعال فرهنگی در ادامه به تأثیر فرهنگ فاطمی در زندگی افراد اشاره کرد و گفت: برای اینکه در همه کارها و امور موفق باشیم لازم است فرهنگ فاطمی را حاکم کنیم که حاکم شدن فرهنگ فاطمی در اجتماع، سیاست و فرهنگ حلال همه مشکلات است.

فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=144396
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد گفت:

    جونت کنم دکتر همیشه من صحنه
    دکتر همه چی تموم

  2. حسین گفت:

    فقط حرف میزنه دکترکوعمل

دیدگاه شما