دوشنبه 3 فروردین 1394 - 22:45

رحیمی می‌گفت پسته صادر نکن، بده بالاشهر تهران بخورد

من برای حفظ صادرات با آقای رحیمی درگیر شدم. معاون اول رئیس جمهور می گفت پسته را صادر نکنید و بدهید بالاشهر تهران بخورند!

 بخشی از گفت و گو با عسگراولادی در اتاق بازرگانی بدین شرح است :

چندی پیش یکی از نزدیکان دولت سابق اعلام کرد در جریان افزایش قیمت پسته در سال 91 آقای عسگراولادی قصد زمین زدن دولت را داشت.

بله درست است. با آقای محمدرضا رحیمی(معاون اول سابق رئیس جمهور) برخورد کلامی داشتم و اعلام کردم شما در زمینه صادرات موضوعات را متوجه نمی شوید و برای کسب اطلاعات نیز سوال نمی پرسید. من برای حفظ صادرات با آقای رحیمی درگیر شدم. معاون اول رئیس جمهور می گفت پسته را صادر نکنید و بدهید بالاشهر تهران بخورند!

ارز آوری پسته برای اقتصاد کشور آن هم در شرایطی که اقتصاد ایران در تحریم قرار دارد دو میلیارد دلار است و من مخالف کاهش صادرات پسته بودم و خیلی سخت با معاون اول برخورد کردم.

آقای احمدی نژاد چیزی نگفت؟

خیر.

نامه
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=144331
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    جناب عسکراولادی از صدقه سر جمهوری اسلامی برای خودتون میفروشید و میخورید زبونتون هم درازه . رحیمی درست میگفت شما پسته کشور را به خارج از کشور صادر میکردید و به قیمت چند برابر میفروختید و از برکت پولش خودت و بچه هات و دامادهات و دخترات بنز سوار میشدند و اسمشو میذاری وارد کردن ارز به جیب شخصی بنام کشور . از اونطرف میدم بدبخت برای شب عیدشون باید پسته را کلیلویی 50 هزار تومان میخریدند اگر دلت بحال مردم و کشور میسوخت باید در همین داخل میفروختیش . چقدر نفرت دارم از منفعت طلبان دغل باز .

  2. ناشناس گفت:

    چرا همون موقع نگفتی،تو هم الکی میگی

دیدگاه شما