چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 18:14

واکنش توکلی به حمله به مطهری

عضوکميسيون برنامه بودجه ومحاسبات مجلس باتأکيد برلزوم شناسايي عاملان حمله به علي مطهري درشيراز،گفت: سازمان‌هاي ذيربط بايد باجديت موضوع رابررسي کنند، و اجازه تکرار چنين اقداماتي را ندهند.توکلی: این فرضیه محتمل است که مسئولان شیراز از ماجرای حمله به علی مطهری اگاه بوده اند / دادگستري، وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه باید به این مسئله ورود کنند
به گزارش «بویرنیوز»، احمدتوکلي افزود: براي ارعاب در قانون مجازات سختي در نظر گرفته شده است و اگر اين ارعاب در مورد نماينده مجلس انجام شده باشد٬ مجازات خيلي سخت‌تر خواهد بود .

نماينده مردم تهران٬ ري و شميرانات و اسلامشهر٬ با بيان اينکه صرف‌نظر از موافقت يا مخالفت من با مواضع آقاي مطهري در مجلس٬ موضوع حمله به يک نماينده مردم بايد سريعا بررسي شود٬ افزود: دادگستري و وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه بايد به مسئله حمله و سوء قصد نسبت به هر فردي در جمهوري اسلامي ايران از جمله حمله اخير به ‌آقاي مطهري در شيراز ورود پيدا کند و عاملان را شناسايي و نسبت به مجازات آن‌ها اقدامات لازم صورت گيرد. چراکه امنيت شهروندان از هر امري مهم‌تر است.

وي افزود: اگر اين ناامني متوجه يک نماينده شود، ابعاد موضوع دوچندان خواهد شد؛ چون قانون اساسي براي اظهارنظر نمايندگان ملت حق ويژه‌اي در اصل 86 قائل شده است.

توکلي که با ایلنا گفتگو می کرد، يادآور شد: علاوه بر مجازات عاملان اين ناامني، اينکه چند ده نفر با موتور و خودرو در فرودگاه اجتماع کنند و ما تصور کنيم مسئولان امنيتي شيراز از تجمع و قصد فاسد اين تجمع‌کنندگان بي‌خبر بوده اند، نهايت ناتواني و عجز از انجام وظيفه آنان را نشان مي‌دهد و اگر مي‌دانستند( که اين فرضيه محتمل‌تر است) ، بخش حفاظت داخلي دستگاه‌هاي امنيتي نيز بايد به موضوع ورود کنند و مسئولان قاصر و يا مقصر نيز تحت تعقيب قرار گرفته و مجازات شوند.

وي تاکيد کرد: مسئولان اجرايي استان نيز بايد نسبت به تعلل احتمالي مورد بازخواست قرار گيرند.

گفتني است٬ سخنراني علي مطهري نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي چندي پيش بدليل حمله برخي عناصر خودسر در فرودگاه شيراز و خيابان‌هاي منتهي به آن لغو و اين حادثه منجر به وارد آمدن جراحاتي به اين نماينده مردم تهران در خانه ملت شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=142717
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسین گفت:

    ننگ بر شما افراطیا ننگ 
    اقای مطهری دروود بر شرفتان 

دیدگاه شما