پنجشنبه 14 اسفند 1393 - 19:16

زمان آغاز احداث راه اهن یاسوج از زبان معاون وزیر راه

معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز به کار اجرایی احداث راه‌آهن یاسوج تا قبل از پایان امسال خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، علی نورزاد ظهر امروز پس از مراسم کلنگ‌زنی قطعه سوم بزرگراه بابامیدان ـ گچساران ـ‌ بهبهان در روستای سعادت‌آباد ضمن تشکر از زحمات نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس در بحث تخصیص بودجه 94 گفت: پروژه قطعه سوم بزرگراه بابامیدان ـ گچساران ـ بهبهان از پروژه‌های مهم بوده و برنامه‌ریزی منظم و نظارت دقیقی بر آن وجود خواهد داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال‌های انقلاب در این منطقه خدمت کرده‌ام و این منطقه از مناطق محروم است، گفت: شاید میزان بودجه و اعتبارات کنونی برای اتمام این پروژه جوابگو نباشد. با وجود جوابگو نبودن بودجه کنونی این اعتبار، مسئولان به خوبی در حال تلاش برای به ثمر رساندن این پروژه هستند.

وی با بیان اینکه سرانه متوسط سرانه کشور در حوزه عمرانی 6 درصد افزایش یافته است، بیان کرد: با این حال استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه حمل و نقل با افزایش دوبرابری مواجه شده است.

نورزاد در خصوص احداث راه‌آهن یاسوج افزود: با تدابیر رهبری و رئیس جمهور و رویکرد حمل و نقل ریلی کشور ساخت پروژه راه‌آهن یاسوج تا پایان امسال آغاز می‌شود، مناقصه پروژه راه‌آهن یاسوج برگزار و پیمانکار مشخص شده که تا قبل از پایان امسال شاهد آغاز عملیات اجرای این پروژه خواهیم بود

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=141958
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مردم گفت:

    سال خو تموم وابی؟؟؟؟؟؟

دیدگاه شما