چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 22:00

عجیب ترین گوشی هوشمند با ظاهري نامتعارف + تصاویر

اين هفته شاهد رونمايي از چندين و چند گوشي و ساعت هوشمند بوديم؛ اما در کنگره‌ي جهاني موبايل محصولات متفاوت و نامتعارفي همچون اين گوشي دايره‌اي شکل نيز رونمايي شده است.
نام اين گوشي گرد، Runcible است و به راحتي مي‌توان آن را متفاوت‌ترين گوشي هوشمند معرفي شده در کنگره‌ي جهاني موبايل دانست. گوشي Runcible از نظر ظاهري عجيب به نظر مي‌رسد اما افرادي که آن را به دست گرفته‌‌اند مي‌گويد استفاده از آن جذاب و جالب است.

اين گوشي شبيه به ساعت‌هاي جيبي قديمي يا قطب‌نماهاي سنتي به نظر مي‌رسد اما همين طراحي باعث شده است به راحتي در دست جاي بگيرد. درگاه‌هاي ورودي و خروجي مورد نياز و همين‌طور دوربين براي آن در نظر گرفته شده است تا کارايي شبيه به موبايل‌هاي رايج بازار را داشته باشد. کمپاني توليد کننده‌ي Runcible، گوشي متفاوت خود را در نسخه‌هاي متنوع از جنس قلع، مس، برنج يا حتي چوب ساخته و روانه‌ي بازار مي‌کند.

اگر تصور مي‌کنيد که Runcible به سيستم‌عامل اندرويد مجهز شده است، اشتباه مي‌کنيد. اين گوشي از سيستم‌عامل فايرفاکس بهره مي‌برد و قابليت‌هاي خاصي را نيز در اختيار کاربر قرار مي‌دهد. به عنوان مثال اين گوشي قادر است ويديو يا عکس‌هاي دايره‌اي شکل بگيرد. کمپاني سازنده‌ي اين محصول از طراحي دايره‌اي شکل آن نهايت استفاده را برده و مثلا اگر گوشي را در هنگام عکاسي بچرخانيد، فوکوس و زوم انجام مي‌شود.

در واقع گوشي Runcible قرار نيست با پرچمداران بازار رقابت کند و تنها به دنبال مشتريان خاصي است که به دنبال محصولي منحصر به فرد مي‌گردند. قيمت اين گوشي پايين‌تر از گوشي‌هاي رده‌بالاي بازار است و در آن از سخت‌افزار قدرتمند يا نرم‌افزار متنوع خبري نيست.

*زوميت

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=141900
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما