چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 21:58

برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی و ارتقای کارتیمی دردانشگاه یاسوج

کارگاه آموزشی کارآفرینی و ارتقای کار تیمی در دانشگاه یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر،  این کارگاه روز چهارشنبه در دانشکده کشاورزی دانشگاه یاسوج با حضور برخی از اساتید دانشگاه، نخبگان و مخترعان استان برگزار شد.

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد در این کارگاه گفت: این کارگاه‌ به منظور تکمیل فرآیند نخبه‌پروری در جامعه و تکمیل این زنجیره برگزار می‌شود.

علی مرادی فرد محوری را یکی از ویژگی‌های فعالیت‌های جامعه ایرانی و به تبع آن استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و افزود: در کارگاه‌هایی که توسط بنیاد نخبگان استان برگزار می‌شود از اساتید زبده و کارآمد کشوری استفاده می‌کنیم تا به اهداف مورد نظر خود برسیم.

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدرس این کارگاه دکتر عیسی خانی، دارای مدرک دکتری مدیریت رفتار سازمانی و از اساتید مطرح کشوری بود، اظهار داشت: این کارگاه در سه بخش محتوایی با عناوین، مبانی نظری کار تیمی در کارآفرینی، آسیب‌شناسی کار تیمی و کار تیمی به صورت عملی و تحلیل دستاوردها برگزار شد.

وی تصریح کرد: بنیاد نخبگان استان با برگزاری این کارگاه به دنبال تقویت مبانی کار تیمی در میان فرهیختگان، نخبگان، دانشجویان و اساتید دانشگاهی استان بود و در راستای تکمیل فرآیند نخبه پروری برگزاری چنین کارگاه هایی بسیار موثر و مثمر ثمر است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=141896
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما